konijn Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 hé hebben jullie nou ook een opslag of bugout ofzo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2014 ik heb een kamer waarin ik voorraad kan stoppen en een verlaten plek die ik als bol kan gebruiken groot genoeg voor een hele groep mvg Bjorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 8 juli 2014 Delen Geplaatst: 8 juli 2014 dat is gaaf, is die plek ook strategisch gelegen, ik bedoel, kun jij veel zien vanuit je bol. Want als jij aanvallers eerder ziet dan zij jou werkt dan in jou voordeel natuurlijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2014 ja, er is een beek ( met puntige stokken aan de zijkant onder water met zeer veel modder waar je diep in wegzakt) en de rest is afgespannen met prikkeldraad enkel 1 kant is vrij maar die ligt omgeven door velden en 1 zandweg waardoor er maar een aanvalskant is en die makkelijk te verdedigen is mvg Bjorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 9 juli 2014 Delen Geplaatst: 9 juli 2014 maar dat prikkeldraad, is dat gewoon zo'n boerderij hekje? want ik kan me ook goed voorstellen dat je zo'n 'ronde' bol prikkeldraad doet, zoals ze ook op gevangenismuren hebben. maar kun je eigenlijk nog wel bij het beekje komen voor water als het zo goed afgeschermd is? in elk geval ben ik jaloers , maar ik heb ook al plannen voor een bugout . . . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2014 het is gewoon afgeschermd met van die boerderij prikkeldraad , maar van de weide ernaast kan ik nog meer prikkeldraad halen en het stuk van de beek daar is geen prikkeldraad vandaar de puntige stokken verder heb ik nog stenen ontdekt die gebruikt zijn om een spoorweg aan te leggen veel te zwaar om alleen te tillen maar et enkele personen moet het lukken en dan kun je die gebruiken om barikades te maken een van de volgende weken als ik terug ga plaats ik foto's mvg Bjorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 9 juli 2014 Delen Geplaatst: 9 juli 2014 weet je als die blokken zo zwaar zijn kun je misschien er ook een muurtje van maken, of een soort fundering voor een "gebouw", ik bedoel als ze te zwaar zijn om in je eentje te tillen zullen ze wel zwaar genoeg zijn voor deze doelen, tenzij het er niet genoeg zijn dan, maar ik kijk uit naar je foto's! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2014 ja mischien wel maar de grond is zeer moerassig ( voor het gebouw zijn er palen van 25 m lang in de grond gestoken en een heel meer aangelegd ter stabilisatie hier al enkele foto's https://www.dropbox.com/sc/xuuihd0s7znh26o/AADtx041nFWtbNT2ODcwecKLa mvg Bjorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 10 juli 2014 Delen Geplaatst: 10 juli 2014 en dat is allemaal van jou? of . . . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2014 nope, het is helemaal verwaarloosd en omdat er onduidelijk is over bouwgrond - bosgrond helaas weet ik niet wie de eigenaar is want we hebben wel interesse in het terein Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 10 juli 2014 Delen Geplaatst: 10 juli 2014 dat kun je opvragen bij het kadaster ( kost wel geld maar die weten het wel ) maar wil je het kopen dan? of in ieder geval toestemming vragen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2014 mijn vader wil het mischien kopen als ik teruug kom van vakantie ga ik samen met nog een andere prepper meer foto's nemen en verder onderzoeken mvg Bjorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 bij het kadaster kan je gegevens opvragen, maar dat kost wel geld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 oke, sorry de kadaster tip deed ik per ongeluk twee keer, maar het zou leuk zijn als je het kon kopen natuurlijk al kun je dan ook problemen krijgen met de staat waarin het gebouw zich bevind, want als het van jou is en je maakt er gebruik van dan kan de gemeente aan de bel trekken, tenzij jullie de overdracht heel stil kunnen houden natuurlijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 ja dat is de bedoeling omdat het stad ook al de grond wil hebben om een aanliggend park uit te breiden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 dus het ligt aan een park? is dat wel veilig ivm een mogelijke aanval;)? of helpt daar de beveiliging al voor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 daarvoor dient de beek;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 ik zelf heb nog geen BOL ben er wel naar 1 op zoek. maar ja het best zou zijn een klein groepje preppers maar die vind je niet zo snel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 nee, maar ik weet niet of je toevallig aan de lek woont . . . want daar woon ik ook in de buurt dus . . . dan is het begin voor het groepje er alvast:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 in welke provincie ligt lek als ik vragen mag. En ja mijn topo is super slecht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 13 juli 2014 Delen Geplaatst: 13 juli 2014 Mijn topo is niet veel beter, ik weet nog net dat Wenen in Oostenrijk ligt maar daar blijft het bij. Oh en de Lek licht in het mooie schone Zuid Holland, onder Noord Holland en boven Zeeland ( zowiezo als ik zeg in het noordelijk halfrond zit ik in 50% van de gevallen goed ) Maar heb ik je hiermee genoeg geïnformeerd? Ik weet namelijk niet hoe slecht je topo precies is maar . . . Anders vraag je het maar hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2014 Googlemaps Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten