Ga naar inhoud
GENEGEERD

Belangrijke mededeling voor alle Singer gekkies.


Gast DickBerts

Aanbevolen berichten

Niks is zeker in het leven, maar ik heb het gevoel, dat de crisis binnenkort keihard gaat toeslaan. Dat gevoel heb ik al een paar keer eerder gehad. Volgens mij zijn we ook al een paar keer door het oog van de naald gekropen... Hoe dan ook, realiseer je, dat het letterlijk in een uur voorbij kan zijn!

 

We hebben natuurlijk allemaal weinig geld. Daarom focus ik even op het belangrijkste uit de Singer hoek. Daarvoor moet je kijken naar wat het minste in onze maatschappij aanwezig is en dan kom ik op naalden en kartelscharen. Iedereen heeft nog wel een rolletje garen in huis en overal staan nog wel naaimachines op zolders, maar altijd zonder naalden. Je moet minstens 300 Schmetznaalden in huis hebben! Die doosjes van 100 stuks zijn interessant. Ik adviseer ook drie kartelscharen, die zijn er ook bijna niet. En omdat het zigzaggen wegvalt, worden ze ineens heel belangrijk. Ze zijn ook moeilijker te slijpen (behalve dan knippen in zilverpapier, dat schijnt wat te helpen). De beste prijs, kwaliteit verhouding vind ik de kartelscharen van de Hema voor 16,50.

 

Met hartelijke groet,

 

Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...