12gauge Geplaatst: 24 juli 2013 Delen Geplaatst: 24 juli 2013 ter lering en de vermaeck wie wil er mee kleiduivenschieten? dan wel komen kijken bij deze http://www.schietbaandebut.nl/ of deze http://www.kleiduiven.com/ of deze kosten liggen rond de 35 euro per schietronde (1,5 uur schieten incl wapens en munitie) minimale leeftijd is in principe 16 jaar (ivm wetgeving) wil je alleen komen kijken zeg het er ook even graag bij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 24 juli 2013 Delen Geplaatst: 24 juli 2013 lijkt me erg leuk, ik hoor graag de datum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 24 juli 2013 Delen Geplaatst: 24 juli 2013 Ik zag ja voor 2 personen (wel schieten!) ivm vakantie van 4 aug. Tot 5 sept. Niet beschikbaar .. (Kan wel maar tussen de vakanties door van 18 tot 28augustus) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 wij hoogst waarschijnlijk met een man of 3 ,moeten wel even kijken welke data. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 27 juli 2013 Delen Geplaatst: 27 juli 2013 Wat een enthousiasme .. Haha ... Denk dat het dan maar wen mannetje of 7 tot 10word? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 27 juli 2013 Delen Geplaatst: 27 juli 2013 @12gauge Ronin heeft ook interesse dus graag toegang hier intro via crossfire Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 27 juli 2013 Delen Geplaatst: 27 juli 2013 Zinzzy het moet ook niet te druk worden een man/vrouw of 12 is meer als genoeg.en veel aanmeldingen komen via pm of mail En vast even dit er moet vooraf betaald worden dus aanmelden en niet vooraf betalen is jammer maar helaas dan kun je niet mee. We moeten even kijken hoe we dit logistiek gaan oplossen vooral voor de nieuwelingen kan dit een drempel zijn. Maar als er nu geen vertrouwen is hoe gaat het straks dan, wordt vervolgd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 28 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2013 ronin heeft toegang bij deze Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Ik stem voor de But.. Dat is op spuugafstand van mijn huis namelijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Zijn er al data's qua opties? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Roeier weet jij of je bij de But sport parcour kunt schieten ? en 12 G hebben we al iets van datums of wordt het na de vacanties.? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 crossfire, mijn rooster ligt op het moment overhoop als jij ff kijkt naar jullie roosters dan ga ik kijken wanneer de mijne weer fatsoenlijk loopt de rest werkt volgens mij niet in het weekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 http://preppers.nl/forum/threads/7292-Kleiduiven-knallen-VPP-GLD-OV?p=170083#post170083 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten