Ant1 Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Iemand gisteren UK preppers gezien op Nat. Geo? Die sciense fiction schrijver die Edward heet en van Engeland verhuisd is naar Slowakije, als ik 't me goed herinner, zit voor mijn gevoel wel in de juiste richting qua aanpak en visie. Zelf voorzienend/ onafhankelijk en zekerheid in voedselvoorziening voor de lange termijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ja man, goeie docu. Praat maar even met Piroska, Prep en offgrid. Die hebben ook zoiets. Leuk he, gewoon hier op de site in het Nederlands. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Heb m vandeweek zitten kijken en ik kan mezelf meer vinden in de UK Preppers dan de Amerikaanse vrienden.En zeker die man die in Slowakije zat had t lekker voor elkaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Inderdaad, net als "onze" Piroska. En Mrsjones kan er ook wat van hee, met haar paradijs eiland. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant1 Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Ik heb hetzelfde, de Engelsen zijn een beetje meer down to earth dan de Amerikanen. Off the grid leven is mijn doel en lijkt me een heerlijk gevoel te geven. Met name continuïteit/ zekerheid in voedselvoorziening lijkt me de grootste uitdaging en zal het meeste werk zijn! Zijn er al meerdere afleveringen geweest van UK preppers? Ik eens ff op de Nat.Geo website kijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant1 Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 ps hoe kan ik nu zorgen dat ik een bericht ontvang als er antwoorden volgen onder dit onderwerp? Er staat nu niet een aan te vinken vakje onderaan bij de 'Bijkomende Opties' zoals ik ergens anders wel zag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Helaas Ant1, gewoon elke dag komen. Ben nou druk met Shelter Camping, dus check die ook gelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten