Gast Geplaatst: 4 december 2015 Delen Geplaatst: 4 december 2015 Kwam dit net tegen in m'n twitter feed Gaaf concept, is natuurlijk niet geheel anoniem, maar het zal ongetwijfeld op de kosten drukken Ik zie al een paar ontwerpfouten. Maar goed: ik kan ook zo iets maken met sketchup en dan met een waanzinnige bunker. En dan ? Gaan jullie allemaal op intekenen en doneren (liefst veel) en dan wordt ik rijk en verdwijn met de noorderzon. Ik zie allemaal plaatjes van andere ontwerpen en toepassingen maar geen werkend of uitgevoerd plan. Is van hetzelfde droomgehalte als die milionairsbunkers in silo's of oude russische bunkers in voormalig oost Duitsland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hslot4 Geplaatst: 5 december 2015 Delen Geplaatst: 5 december 2015 Nou dan maar zo moet niet zo moeilijk zijn voor een knutselaar En de 3d tour Tjah wat moet je zeggen prettig gestoord lol oh ja check the fiets met jet motor bugout fiets ? hahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 december 2015 Delen Geplaatst: 5 december 2015 Nou dan maar zo moet niet zo moeilijk zijn voor een knutselaar Tjah wat moet je zeggen prettig gestoord lol oh ja check the fiets met jet motor bugout fiets ? hahahaha Dit is al drie keer gepost ...... Tis wel een goed voorbeeld van hoe cookies, google etc werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.