Gast ancestral-viking Geplaatst: 22 november 2013 Delen Geplaatst: 22 november 2013 iedereen kent de hobo stove wel gemaakt van een conservenblik ,je stopt er hout / brandstof in en je kan er op koken, de meeste mensen en de ultra light packers kennen de soda can fuel burner ook wel , gemaakt van 2 blikjes heineken,DRpepper,pepsi cola etc. op een water koude regenachtige dag in de woods , na een flinke dag in de weer te zijn kreeg ik trek in een kopje noodles , echter alles in mijn omgeving was doorweekt van het vocht , alles wat ik ook probeerde :birchbark,cottonballs en vaseline,kranten , een theelichtje, mijn vuurtje ging na veel roken en blazen uit!!! mijn vingers stonden krom ik was aan het rillen van de kou , mijn maag knorde als een wild zwijntje , verd.......me wat had ik een honger ik had nog een hobo stove in mijn uitrusting , echter daar had ik hout voor nodig (had geen esbit) en een fuel-burner met wat spiritus , ik heb deze 2 gecombineerd en binnen 10 minuten zat ik aan een heerlijke kom met chicken spicy noodles zo zien jullie maar die hobo,s en ultra light packers zijn zo gek nog niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 november 2013 Delen Geplaatst: 22 november 2013 Cool . Hot! Op de foto is duidelijk te zien, hoe je het ontwerp op een simpele manier kan verbeteren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 22 november 2013 Delen Geplaatst: 22 november 2013 @ Heksenboot je wil niet weten hoe onwijs lekker die kop noodles heeft gesmaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.