Ga naar inhoud
GENEGEERD

Pocket EDC in een blikje.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

De meeste mensen kennen het wel een EDC (every day carry) veel mensen hebben dat in een klein uitvouwbaar tastje, ook ik had het maar zon tasje is na mijn mening gewoon te onhandig om elke dag mee rond te lopen. In de winterdagen kun je zon ding nog prima kwijt in een jaszak maar nu het weer wat warmer wordt loop ik niet meer met een jas aan en is zo'n tasje van een every day carry naar een sometimes carry geworden wat het doel natuurlijk voorbij schiet.

Ook hoef ik geen tasje met daarin een zakmes, compas, waterfilter, energie reep etc etc. Een multi tool heb ik altijd aan mijn riem, en als ik weg ga ga ik met de auto en daar ligt altijd een paar liter water in met iets te eten. Ook is het blikje een beetje bedacht zodat hij in een broekzak past wanneer ik niet in mijn dagelijkse kloffie lopen kan, zoals bijboorbeeld een begravenis wanneer ik niet met en multitool en of zakmes aan mijn riem rond loop.

Toch is het wel makkelijk om iets bij je te hebben, zo ben ik dus aan het zoeken gegaan wat ik in mijn broekzak dragen kan en bij het volgende uitgekomen, wellicht hebben andere mensen er wat aan.

Ook hoor ik natuurlijk van jullie graag tips wat er bijvoorbeeld nog bij in of uit zou kunnen.

Erin zit:

Schroevendraaier

zaklampje

opvouwbaar schaartje

potlood met maar stukjes papier

lucifers met afstrijk papier

rietje met suiker

rietje met zout

veiligheidsspelden

teken verwijderaar

buisje betadine

buisje zonnebrand

buisje vaseline

alcohol pads

tandenfloss

3 pleisters

rolletje verband

stukje leukoplast

2 diarree remmers

2 paracetamol

1 hooikoorts/allergie remmer/blokker

10 euro biljet

100_0951.JPG

100_0952.JPG

100_0953.JPG

100_0954.JPG

aangepast door drempler
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...