Ga naar inhoud
GENEGEERD

"Paraat" van Marco Kroon

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben gisteren op de boekpresentatie van "Paraat" van Majoor Marco Kroon geweest, alwaar het "eerste exemplaar" (ik had het mijne al geruime tijd binnen vanuit de pre-order) uitgereikt werd aan mede-commando Ray Klaassens. 

Mooie bijeenkomst met spontane ontmoetingen waaruit blijkt dat gelijkgestemden in het algemeen, maar veteranen in het bijzonder elkaar niet hoeven te kennen om te kunnen klikken.

Het boek zelf ben ik pas in begonnen; ik ben geen toegewijd lezer meer... veel te snel afgeleid tegenwoordig. Maar dit boek grijpt mijn aandacht, en zet me direct aan tot doorlezen, en aantekeningen maken. Geen paniek, gewoon voorbereid zijn. Voor jezelf, je gezin, en je omgeving. Zodra ik het uit heb zal ik er meer over schrijven, maar ik wilde daar niet op wachten om het jullie allemaal van harte aan te bevelen, ik weet zeker dat "Paraat" bij de leden van dit forum in goede aarde zal vallen.

Hier te koop!

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...