snuggere Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus (aangepast) ik ben op dit moment aan het onderzoeken of de lampolie van de action goed genoeg is voor mij dat varieert waarschijnlijk afentoe wel maar net waar ze het in kopen vermoedt ik. maar daar kom ik de komende jaren wel achter. mij valt op dat er geen informatie over te vinden is dus test ik het zelf maar. op iets primitieve manier. mij valt op dat ik de action lampolie hoog kan in stellen voor dat het roetpunt komt .en het stuk naar ligt walmen groot is. ik heb het vergelijken. met gezuiverd petroleum van sel zie mijn resultaten tot nu toe ik ben ook nu nog bezig met een corrosie test met verschillende materialen zoals. lood. soldeer tin. messing. Koper. ijzer. aluminium. rubber ring. katoen. het rubber wordt wat zachter en elastisch maar verder niet erg. maar dat is na 24uur ik wil minimaal 1 week wachten. en langer. lampolie action .roetpunt 2,8cm .en licht walmen 5,5cm opmerking .vlam brandt rustig. .en iets anders van kleur. wat lichter maar Mechien is minder licht opbrengst??? dat weet ik niet. .en mijn iedee iets minder warmte. sel gezuiverd petroleum .roetpunt 2,5cm .en licht walmen 3,5cm zijn er meer die dit willen testen de komende tijd meer meningen is meer duidelijkheid. en van de corrosie test doe ik nog wel een update. en tips zijn welkom natuurlijk 31 augustus aangepast door snuggere 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.