dns Geplaatst: 16 oktober 2023 Delen Geplaatst: 16 oktober 2023 Valor 525T deze zomer als sierkachel gebruik op 1 high Led 1,2v achterstallige onderhoud volledig voltooid tank schoonmaken met citroeneJiff lond-driver ontroesten de-block oil Scotch-brite lont driver weer als nieuw 🆕 mica-glas plaatsen bescherming voor de roode sierruitjes en de nieuwe origineel Valor lont word toegepast in winter van 2023 Valor had in hun vorige modellen stikkertjes aan de binnenkant geplaatst dat was niet voor niks om gebruikers te laten zien dat er echt alleen maar petroleum c of beter brandstoffen te gebruiken vanwege sneller slijtage aan de kachel of zelfs de lont verstopt raakt hier te zien mijn valor 525T op ze eigen tafeltje target-audio stand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dns Geplaatst: 16 oktober 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2023 Een valor op 1 led ook in de zomer zal de kachel ze karakter uitstralen iedere avond de tijd naderd de valor gaat hier deze winter voor het eerst verwarmen of die nou stinkt of niet hij zal gaan werken in 2023Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dns Geplaatst: 16 oktober 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2023 Valor 525 brander huis nieuwe lont compleet set Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dns Geplaatst: 16 oktober 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2023 Een gemaakte fout de lont driver moet andersom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice1 Geplaatst: 8 december Delen Geplaatst: 8 december Op 16-10-2023 om 11:42, dns zei: Valor 525 brander huis nieuwe lont compleet set  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice1 Geplaatst: 8 december Delen Geplaatst: 8 december Wow!! zo goed als nieuw, mag ik vragen waar je deze gevonden hebt, Ik heb de kachel maar draaiknop voor het lont in het tankje zit vastgeroest denk ik, dus ik zoek dit precies ! Groet Alice Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.