deerhunter Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Weck reeds jaren vlees en groente, op de oude manier 2 jaar geleden heb ik een Pressure Canner over laten komen uit de USA, dit werk iets anders maar ik weck nu vlees rauw en dat gaat zeer goed voedsel wat je zelf inmaakt op de"goede"manier is onbeperkt houdbaar heb vorige week nog een pot vlees gegeten Sept 2008 dat ik had ingeweckt ( op de oude manier, dus eerst bakken) en zie hier ik ben er nog! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
just me igor Geplaatst: 1 februari 2023 Delen Geplaatst: 1 februari 2023 wecken is heel leuk, als er hogere tempraturen nodig zijn voeg dan een ruime hoeveelheid zout toe aan het bad. Dit verhoogt het kookpunt aanzienlijk, een goede thermometer is hierbij wel noodzakelijk. eentje tot 300 a 400 graden. zout koop je bij elke agraische winkel in 25kg zakken ca 7,5e. Of een hogedruk pan Met vriendelijke groet Igor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.