Ga naar inhoud
GENEGEERD

Camper als BOV? Artikel voor VaNLife Magazine

Gast Michelle

Aanbevolen berichten

Hi,
Ik ben Michelle van Weelden en ik schrijf voor VaNLife Magazine. Een cliché-overstijgend tijdschrift waarin we alle vormen van wonen op wielen belichten (zie het bericht hieronder voor een uitgebreidere toelichting) 

Op dit moment ben ik op zoek naar iemand die een camper heeft (of aan het bouwen is) als BOV. We zouden er graag een respectvol artikel over maken. We vinden het fijn een gezicht bij het artikel te hebben, maar als dat je tegenhoudt om mee te werken kan het ook anoniem.

Het artikel zal worden gemaakt aan de hand van een interview via Whatsapp of telefoon. Belangrijk is wel dat je beeldmateriaal van voldoende kwaliteit kunt aanleveren. Denk hierbij aan mooie foto’s van de camper, eventuele aanpassingen die je daaraan hebt gedaan en als je dat ok vindt ook een foto van jezelf.

Ben jij of ken je iemand die me hier meer over wil vertellen? Dan hoor ik graag van je! Je kunt contact met me opnemen via post@vanlifemagazine.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

vaNLife magazine is een cliché-overstijgend magazine vóór en door de Nederlandse camperaar. We zijn een bonte verzameling mensen – twintigers met surfboards, ouwe hippies met honden, hardwerkende carrièretijgers met een kantoor op wielen, avontuurlijke ouders met een bus vol speelgoed en lesmateriaal, gescheiden vaders met een in vervulling gebrachte jongensdroom – die de verhalen vertellen van een (parttime) leven onderweg.

We zijn een kleurrijk – in iedere zin van het woord – tijdschrift met ruimte voor mooie reisverhalen, praktische tips van experts, diepte-interviews en filosofische overdenkingen.

In vaNLife magazine nemen we de tijd voor dingen, bieden we ruimte. Met zowel een digitaal als fysiek magazine gaan we voorbij aan het vluchtige van social media. Onze magazines worden een naslagwerk, een tijdsdocument, een manifest voor een vrij, avontuurlijk en zelfverkozen leven. Al dan niet voor slechts vijfentwintig vakantiedagen per jaar.

Nog nooit was de groep Nederlandse camperaars zó groot. Waar de geijkte bladen vooral inspelen op een generatie camperaars die houdt van comfort, van voorspelbaarheid en van gebaande paden nemen wij de nieuwe camperaar mee naar onontgonnen gebied. We gaan op avontuur, we gaan inspireren, we gaan verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...