Karin Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Hallo, Er groeit een halfparasiet uit de stam van een onze oude perenboom. Weet iemand wat dit voor plant is? Volgens mij geen maretak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast anoniem Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Als ik via fotoherkenning het nakijken kom ik op 4 verschillende mogelijkheden uit Zwarte els Haagbeuk Amerikaanse ratelpopulier Wegedoorn Maar zou deze niet naast de stam hebben gestaan en er doorheen zijn gegroeid ? Er zijn zover ik weet niet veel parasieten op de maretak na. Vraag het anders een op het moestuinforum, hier zijn flink wat gebruikers die veel meer kennis hebben van bomen/struiken dan op dit forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Waarschijnlijk is het gewoon de boom waarop je peer geent is. Hiervoor worden ander soorten gebruikt die langzamer groeien. Als je b.v. kruisbes op stok koopt is de "stok" geen kruisbes. Kijk eens op het net naar enten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karin Geplaatst: 26 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2021 Ah dat zal het zijn, de boom waar hij op geent is. Niet bij stilgestaan. bedankt voor jullie reacties! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.