.:Survivalist:. Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Wij vragen van alle leden om een meeting point te maken voor na SHTF. Je geeft: Locatie (ver van je basis): Dag: tijd: Op iedere gekozen dag van de week na SHTF om jou gekozen tijd, moeten jij zelf en je groep bij het meeting point zijn. De leden van deze groep die de locaties weten zullen proberen op deze locatie in contact te komen. Jij zelf kan dus ook zoeken voor de meeting points na SHTF. Deze meeting points zullen hopelijk niet worden misbruikt. Zet hieronder dus je tijd, dag en lokatie en link in! Hier is mijn meeting point: Lokatie: Maastricht, Sint pieter fort Dag: Dinsdag Tijd: 22.00 (Ik kan door de verre afstand van de basis maar eens per 2 weken komen) Groet, .:Survivalist:. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lotsoffood Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2013 ja het is wel slim om het op avond/nacht te doen maar ik woon in noorden en jij zuiden dus is ook niet echt handig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten