Gast lonely wolf Geplaatst: 23 december 2014 Delen Geplaatst: 23 december 2014 zijn dat deze dingen? Link Die heb ik namelijk ook! Zijn nog best lekker Inderdaad, zeer smakelijk en lang houdbaar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 december 2014 Delen Geplaatst: 23 december 2014 Inderdaad, zeer smakelijk en lang houdbaar! en veelste duur, kosten in duitsland bij de super geloof ik onder de 1,80 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 23 december 2014 Delen Geplaatst: 23 december 2014 en veelste duur, kosten in duitsland bij de super geloof ik onder de 1,80 Weet je wat het kost om vanuit het westen in Duitsland te komen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Weet je wat het kost om vanuit het westen in Duitsland te komen? 2x de helft, gewoon gelijk de hele kofferbak volrammen dan is het de moeite er is veel meer interessant spul te krijgen, kant en klare maaltijden die buiten de koelkast een jaar houdbaar zijn enzo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 2x de helft, gewoon gelijk de hele kofferbak volrammen dan is het de moeite er is veel meer interessant spul te krijgen, kant en klare maaltijden die buiten de koelkast een jaar houdbaar zijn enzo ??? (tien tekens) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.