Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Vlucht MH17 van Malaysia Airlines

Recommended Posts

Eerste beelden zojuist gezien van het vliegtuig in de lucht nadat het problemen kreeg op NL2. Mijn eerste indruk leek op een mankement aan de linker vleugel. wat daarvan de oorzaak is blijft vooralsnog onbekend.

Was net ook bij Nieuwsuur. Vliegtuig lijkt vertikaal omlaag te gaan met 1 brandende vleugel.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat ik raar vond is dat men bij de eerste beelden op Amerikaanse zenders een man gehurkt lieten zien tussen paspoorten van de slachtoffers .... Deze paspoorten waren zo netjes, zoals nieuw. Alles op de grond was één puinhoop, verwrongen staal, zwartgeblakerd, uiteengespat...

Ik heb vroeger bij de politie in België gewerkt en heb heel wat brandhaarden mee moeten onderzoeken met de gerechtsdeskundige. Deze paspoorten moeten minsten brandsporen bevatten, vervormt zijn of zoals ik denk in dit scenario. Dit kan echt niet. Er zouden geen paspoorten kunnen overleven in deze ramp. Obama had reeds direct telefoontje gepleegd met Putin. Engelse PM reageerde geshocked. Spijtig voor de slachtoffers , maar lijkt meer een complot om Rusland in slecht daglicht te stellen. Rusland wil immers van de dollar af en Duitsland en Frankrijk richten hun neuzen reeds in dezelfde richting. Amerika moet iets doen om Europa aan zijn zijde te houden. Wat hiervan het gevolg gaat zijn .... weet ik niet .... politiek schouwspel. Maar allezins te volgen, zodoende dat we weten of we nog meer moeten prepperen op kortere periode.

Boer Charel .

Via intimi vernomen dat het CARE team van KLM overuren draait. KLM heeft een uitgebreid Ermergency Response Plan, waar veel medewerkers onderdeel van uit maken.

Het CARE team bestaat uit (gewone) KLM medewerkers die nabestaanden bezoeken (wereldwijd), contacteren, het noodnummer beantwoorden voor vragen van nabestaanden, familieleden opvangen op Schiphol en zelfs de auto's van de slachtoffers opzoeken op "lang parkeren" op Schiphol, etc., etc.

KLM'ers die lid zijn van het CARE team worden hiervoor speciaal getraind. Voor zo ver mogelijk.

Per overleden passagier worden twee (2) CARE team members ingezet. Dat betekent dat momenteel ruim 300 KLM'ers bezig zijn met het contacteren van familieleden en bijkomende noodzaken.

Jeetje... Klinkt misschien stom, maar ik had stiekem de hoop dat het vliegtuig in 1 klap ontploft was. Het had de ramp misschen niet minder erg gemaakt, maar het lijkt me voor de inzittenden echt hel op aarde om het neerstorten bewust mee te maken, en dat je laatste momenten zo angstig zijn. Al denk ik overigens wel dat je buiten bewustzijn raakt als je zo snel neerstort? Ik weet het niet, voor mj voelt het wat... humaner ofzo om te weten dat ze zo min mogelijk hebben meegekregen wat er gebeurde.

Werkelijk verschrikkelijk !

Als dit maar niet escaleert !

Van die paspoorten is toch wel erg vreemd. Die bewaar je meestal in je handbagage, en als je die ontploffing zag, met die inmense vuurkolom erboven......

Lijkt me al moeilijk om ze te pakken, zonder dat jezelf al zwarte handen hebt, laat staan dat die paspoorten zonder zwarte vingers en zonder brandschade getoond kunnen worden...........alsof ze uit een brandvrije doos komen.............

Als er midden/hoog in de lucht een vliegtuig breekt, en er handbagage uitgeslingerd wordt kunnen er ongeschonden paspoorten gevonden worden. Zo kunnen brokstukken vrij ver van de hoofd crash site "fladderen". Bij de crash op de grond kunnen er ook dingen weggeslingerd worden.

• Leuk 1
Bij het filmpje waar het vliegtuig recht naar beneden komt is er een mooie strakke blauwe lucht.

Bij alle andere filmpjes is het zwaar bewolkt!

In de ene film staat de presentator, in de andere zit diezelfde presentator...Ow en verschillende das om...

RAAR

Bevestigd: filmpje is NIET de MH17

Bewijs:

deze beelden zag ik eerder nog op nos journaal... het is zo moeilijk om uit die regio op dit moment enigszins betrouwbaar nieuws te krijgen, of juiste beelden. hopen dat er duidelijk word wat er nu gebeurd is en wie er schuldig zijn, maar of dat überhaupt bekend word is maar de vraag

Op liveleak worden al diverse filmpjes getoond van gevonden Nederlandse paspoorten met daarop zichtbaar de foto s van omgekomen passagiers met naam en alle gegevens. waaronder veel kinderen.Gewoon verschrikkelijk.

Ook een vertaalde opname van een separistische commandant dat hij toegeeft dat ze een vergissing hebben gemaakt, en dachten dat het om een militair vliegtuig ging.

Elke idioot weet dat je dat gebied moet vermijden, omdat daar constant de rakketten om je oren vliegen. Het laatste wat je moet doen is een passagiersvliegtuig er overheen laten vliegen (sukkels).

Een vliegtuig neerhalen op een hoogte van 10 km vanaf de grond vergt zeer geavanceerde raketten. Indien een land in conflict dat soort wapens niet bezit, is het vliegen over dat gebied veilig. Totdat het tegendeel bewezen is....

Er wordt dus weloverwogen besloten of het vliegen over een dergelijk gebied acceptabel is, want ja, ook luchtvaartmaatschappijen hebben moeilijke tijden, dus elke liter kerosine die ze kunnen besparen is er één.

Ondanks de raketten uit de Gazastrook, wordt er nog steeds gevlogen op Tel Aviv.

Was net ook bij Nieuwsuur. Vliegtuig lijkt vertikaal omlaag te gaan met 1 brandende vleugel.

Ja, een aparte opname. Het hoeft niet deze crash te betreffen, zoals @luna1988 al opmerkte (strak blauwe lucht). Maar het is ook niet te zeggen of het toestel inderdaad verticaal valt of nog horizontaal haar weg vervolgd, juist door het ontbreken van bewolking. Het lijkt mij vreemd dat een toestel getroffen in een vleugel, verticaal naar beneden komt, tenzij de piloten direct omgekomen zijn. Anders zou men toch proberen een glijvlucht te handhaven.

Als ze wel loodrecht naar beneden kwam, dan moet er een krater in de grond zitten en is verder alles verbrand, ook de paspoorten.

Verder is het vreemd dat de separatisten op een vliegtuig schieten dat zo hoog vliegt, als ze niet met zekerheid kunnen zeggen wat voor een toestel het is. Vervolgens gaat een generaal tweeten dat ze een Oekraïens vrachtvliegtuig hebben neergehaald...? Heeft een generaal niets zinnigers te doen dan te gaan zitten tweeten? Dat afgetapte gesprek kwam ook wel heel snel boven water. Zoiets duurt normaal een paar dagen.

Het is allemaal te toevallig, te 'convenient' voor Oekraïne en Amerika. Maar goed, wij geloven niets meer van wat er op de MSM gezegd wordt, want niets is zo eenvoudig als het in eerste instantie lijkt.

Zie ook Activist Post

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...