Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

f150

Vlucht MH17 van Malaysia Airlines

Recommended Posts

@Enki

Het komt heel erg weinig voor dat passagiersvliegtuigen op cruisehoogte neergeschoten worden. Ook boven gebieden waar gevochten wordt.

Er wordt vaker boven zulke gebieden gevlogen.

Het is nog niet eens zeker dat het vliegtuig neergeschoten is.

Ik had 't over Poetin's vliegtuig, niet over MH17. Dat Poetin daar zou vliegen is belachelijk en gewoon uitdagen...

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Amerikaanse inlichtingendiensten zeggen dat vlucht MH17 met een luchtdoelraket is beschoten, meldt Wall Street Journal.

Heb je een linkje?

Deze post delen

Gast ghostwhiper
En ze weten toevallig niet welke?

Wellicht eentje van Amerikaanse makelij, verkocht aan de Oekraïnse staat?

dat zou eerder iets van russische makelij zijn gekocht van israel op de zwarte markt met cia geld.

beetje zoals afganistan bijvoorbeeld.

Deze post delen

dat zou eerder iets van russische makelij zijn gekocht van israel op de zwarte markt met cia geld.

beetje zoals afganistan bijvoorbeeld.

Is ook een mogelijkheid, had ik nog niet aan gedacht.

Is overigens ook veel logischer, zorg dat de vingerafdruk van de vijand erop staat en laat het achter op het plaats delict...

Deze post delen

Afgetapt telefoongesprek van seperatisten; hieruit schijnt te blijken dat ze per ongeluk een passagiers vliegtuig hebben neergehaald.

Klinkt als "afgetapt (lees: opgenomen) gesprek van Oekraïnse interim regering; hieruit schijnt te blijken dat zij scherpschutters op hun eigen mensen hebben afgestuurd"...

Ik weet niet meer wat ik moet denken van die afgetapte en opgenomen gesprekken, als ze niet duidelijk in een verstaanbare taal zijn en bevestigd niet geplakt zijn.

Deze post delen

Gast tom666

Voor de vrede en veiligheid binnen Europa kan dit op korte of ev lange termijn zeer zware gevolgen hebben vrees ik.

Ikl ga niet speculeren maar....het komt er misschien stilletjes op aan...

Deze post delen

Voor de vrede en veiligheid binnen Europa kan dit op korte of ev lange termijn zeer zware gevolgen hebben vrees ik.

Ikl ga niet speculeren maar....het komt er misschien stilletjes op aan...

De Nederlandse regering zal wel foei gaan zeggen tegen de daders.

Deze post delen

Gast tom666
De Nederlandse regering zal wel foei gaan zeggen tegen de daders.

Ja misschien wel maar daar begint dan de zooi te ontaarden vrees ik. Meer en meer landen binnen Europa gaan zich dan aangevallen voelen en de bal is aan het rollen he..Tegen wie ?????weet ik nog niet maar tegen de Russen zal zich nog niemand gaan stellen denk ik.

Blijft uiterst gevaarlijke situatie vind ik...

Nog wat meer preppen nu????

Deze post delen

Vliegtuigcrash verstrikt in propagandaoorlog

MOSKOU/KIEV -

Oekraïense en Russische media grijpen de vliegtuigcrash in het oosten van Oekraïne aan om propaganda te voeren. Het is moeilijk om de waarheid van de toedracht te achterhalen, omdat feiten worden verdraaid en geruchten voor waarheid worden aangenomen.

Zo wordt in Oekraïense media een bericht van een van de commandanten aangehaald waarin hij toegeeft het vliegtuig uit de lucht hebben geschoten. Het bericht was echter geplaatst op een socialenetwerksite waar de commandant meer dan zes (mogelijk namaak) profielen heeft.

Russische media meldden prominent getuigenverklaringen waaruit zou blijken dat een Oekraïense straaljager het vliegtuig bestookte met raketten.

Deze post delen

Dit is al veel vaker gebeurt in het verleden,en toen bleef het ook alleen bij blablablabla.....

Ik verwacht nu niet anders.

Deze post delen

Eerste beelden zojuist gezien van het vliegtuig in de lucht nadat het problemen kreeg op NL2. Mijn eerste indruk leek op een mankement aan de linker vleugel. wat daarvan de oorzaak is blijft vooralsnog onbekend.

Deze post delen

Trieste status momenteel:

Van 47 passagiers is de nationaliteit nog niet bekend. Naast 154 Nederlandse passagiers gaat het om zeker 27 Australiërs, 23 Maleisiërs, 11 Indonesiërs, 6 Amerikanen, 4 Duitsers, 4 Belgen, 3 Filippijnen en 1 Canadees. Dat maakte Malaysia Airlines bekend op een persconferentie op Schiphol.

Iets om even stil van te worden.

K a n s

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...