Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vlucht MH17 van Malaysia Airlines

f150
 Share

Recommended Posts

Doe dat dan in de complot hoek, en niet HIER..

Ik vind het geen Geuzennaam, en ik vind het je kritisch waarnemen en weergeven met jouw journalisten achtergrond, geen complimenten waard. Niemand moet iets slikken voor zoete koek, en elke bron moet je wantrouwen.. Maar aan gis en fantasie werk hebben hier ook helemaal niets..

Ga je goddelijke gang in de complotten hoek, en niet hier.

Beetje werken aan sociale vaardigheden misschien? Je bedoelt het vast niet zo maar je komt een beetje lomp over.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Kan er op deze site een hoek komen voor mensen die niet kunnen nadenken?

Waar slaat dit op ?, op het moment dat je niet eens bent met Dick Berts, kan je niet aandenken ?, Jij bent zeker een betrouwbare bron van informatie.. doe ff normaal.

Ik vraag je en enkelen anderen nu om je gis werk in de complotten hoek te doen, niet in dit topic. is dat te veel gevraagd ?,

Link naar reactie

Gast DickBerts
Waar slaat dit op ?, op het moment dat je niet eens bent met Dick Berts, kan je niet aandenken ?, Jij bent zeker een betrouwbare bron van informatie.. doe ff normaal.

Ik vraag je en enkelen anderen nu om je gis werk in de complotten hoek te doen, niet in dit topic. is dat te veel gevraagd ?,

Als jouw denkraam het alleen in ongefundeerde beledigingen weet te zoeken, dan ga je als eerste sinds ik op deze site zit onder de negeerknop.

Jij zou hetzelfde kunnen doen, scheelt veel gezeik in dit draadje.

PS Zou Rescue al ridder in de orde van Oranje Nassau zijn? Hij lijkt mij namelijk de ideale staatsburger die keurig de officiele onderzoeken wil afwachten, in plaats van..... laat maar, totaal hopeloos.

Link naar reactie

Kan het mis hebben maar waar staat dat dit topic alleen voor de berichtgeving is? Gissen doen we allemaal INCLUSIEF de oveheid. Dat is logisch want er zijn geen vaststaande feiten bekend over wie en wat het toestel uit de lucht geknald heeft.

EDIT:

De grootste complottheorie komt van de VS overigens. De seperatisten hebben het gedaan en Putin heeft ze het raketsysteem verstrekt en na het neerhalen van het vliegtuig, is die BUK de grens over gesmokkeld naar Rusland en aldaar vernietigd. De personen die de raketten hebben afgevuurd zijn doodgeschoten..

• Leuk 1
Link naar reactie

Gast DickBerts
Hoe laat begint die Derde Wereldoorlog eigenlijk en in welke poule zitten we?

Dit is de poule waar jij in zit.

http://www.l214.com/fichiers/images/poules-truie-425.jpg

Een aantal mensen kan de toenemende spanningen in de wereld gewoon niet aan. Moeten we ze maar vergeven :)

Ik ga dit draadje niet verder vervuilen met persoonlijke zaken en we weer geheel op de 'complotten' storten.

Link naar reactie

We?

De opmerkingen worden steeds intelligenter hier.:confused:

Praat in de ik vorm, lijkt mij veel beter.

Vooral het 'stiekum' lijkt me briljant... "Nee hoor hij is helemaal niet dood" en dan zie ik zo'n slechte comedie voor me waar ze met een lijk lopen te sjouwen als of hij nog levend is....:cool:

K a n s

Link naar reactie

Niemand begint een wereldoorlog vanwege een stelletje bezopen randdebielen die denken dat ze Rambo zijn. Je zou ze alleen geen wapens moeten geven, want dan krijg je dit soort dingen.

Voorlopig is het nog een wedstrijdje ver pissen tussen Rusland en de rest van de wereld.

Ik moet er wel aan toe voegen dat men, toen het communisme viel, op een belachelijke manier grenzen is gaan aangeven zonder rekening te houden met culturele antropologische grenzen. Dat zal altijd problemen geven. Vaak worden mensen ook werkelijk achter gesteld ten opzichte van de 'eigen' mensen.

Hongarije heeft dit meegemaakt met het Trianon akkoord. Ik was eergisteren zo'n 80 kilometer in Slovakije, waar ik me prima kon redden met Hongaars. Omdat iedereen die daar woont eigenlijk vroeger in Hongarije woonde en zich Hongaar voelt, met alle gevolgen van dien voor de sociale verhoudingen met de van origine Slovaakse bevolking.

Nog niet zo lang geleden werd er een Slovaaks schoolmeisje door klasgenoten in elkaar geslagen omdat ze met een vriendin Hongaars sprak.

Hongarije had nou eenmaal de oorlog verloren dus moesten ze hele stukken land in leveren, zonder dat er rekening gehouden werd met de bevolking.

In de Ukraine is een dergelijke, totaal onlogische grens getrokken. En dan zijn dit soort onlusten en burgeroorlogen het gevolg.

• Leuk 1
Link naar reactie

Lang geleden dat ik op deze site ben geweest. Anyways, ik kreeg een beetje een 9-11 gevoel, en dat heb ik nog steeds. Natuurlijk is het totaal niet met elkaar te vergelijken. Maar ik heb net als velen van jullie het gevoel dat dit welleens het begin van wat groots kan zijn. Helaas heb ik wegens financiele omstandigheden niet kunnen preppen. Maar mocht er nu een derde wereldoorlog komen dan heeft preppen denk ik weinig zin gehad. 1 bom en wij (Nederland) zijn weg.

Link naar reactie

Het gaat er denk ik niet om of je het wel of niet met @DickBerts eens bent, blijkbaar ben jij het er niet mee eens en dan valt het ineens in de categorie complotten. Vervolgens voel jij je geroepen om moderator te gaan spelen in dit topic en te bepalen wat mensen wel of niet mogen schrijven.

Tip: Laten we dat gewoon overlaten aan de daarvoor aangewezen mensen.

Link naar reactie

'N puberale troll dus!

Om weer ontopic te komen.....

Gisteren hoorde ik iemand van 'n ID team (stond naast trein en mss hebben meer mensen dat gezien)zeggen.......

Identificatie geen probleem voor het merendeeldeel van de lichamen, klein deel zou wat lastiger zijn.

Vandaag zegt Rutte...........identificatie gaat maanden duren.

Hoezo traineren??????

Link naar reactie

'N puberale troll dus!

Om weer ontopic te komen.....

Gisteren hoorde ik iemand van 'n ID team (stond naast trein en mss hebben meer mensen dat gezien)zeggen.......

Identificatie geen probleem voor het merendeeldeel van de lichamen, klein deel zou wat lastiger zijn.

Vandaag zegt Rutte...........identificatie gaat maanden duren.

Hoezo traineren??????

Kleine nuance, Rutte heeft gezegd dat het maanden KAN duren. En dat is ook precies wat de mensen van het indentificatie team zeggen ;-)

De repatriëring wordt voorbereid vanuit Charkov in Oekraïne. 'Daadwerkelijke identificatie gebeurt later in Nederland. De meeste zullen snel gaan', aldus Ed Kraszewski van de landelijke eenheid. 'Maar sommige identificaties kunnen mogelijk ook maanden duren.'

http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Neergeschoten-Boeing-777/article/detail/3694985/2014/07/22/Lichamen-morgen-om-16-00-uur-in-Nederland-verwacht.dhtml

Link naar reactie

Weer een verduidelijking.. (over de vermeende kogelgaten..)

http://www.bbc.com/news/world-europe-28424083

Meer over het BUK missile system. Volgens deze link. Zijn ze vaak geladen met fragmenterende explosieve kop.

http://en.wikipedia.org/wiki/Buk_missile_system

http://en.uos.ua/produktsiya/tehnika-pvo/75-zenitniy-raketniy-kompleks-buk (promototie filmpje geeft ook interessante info ook voor de wapen experts en de impact analysten onder ons, :cool:)

De schade van kleine impact projectielen lijkt met deze uitleg logisch,

helder mag zijn, dat het nog steeds open is dat andere mogelijkheden nog steeds bestaan..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...