Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

f150

Vlucht MH17 van Malaysia Airlines

Recommended Posts

Ik schrik me wezenloos van dit bericht;

http://nos.nl/artikel/676982-defensieoverleg-over-vliegramp.html

De Amerikaanse minister Hagel van Defensie heeft met zijn Nederlandse collega Hennis overlegd over de vliegramp in Oekraïne. Ze zijn het erover eens dat er een "sterke en verenigde reactie op de tragedie" moet komen, meldde het Pentagon na het telefoongesprek.

Godxerdxxx

Rutte zit al in de broekzak van Amerika, en dat domme blondje op defensie gaat zelfs voor een fles goedkope witte wijn met de benen wijd voor die cowboys. Linke soep dit.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Nou, misschien de hoogste tijd om me koffers te pakken?

US showing prepared to go to war with Russia and China

http://www.presstv.ir/detail/2014/07/20/372014/us-showing-prepared-for-war-on-russia/

----------------------------------------------------------------------------

Rusland leverde raketten en bemanning

http://www.nu.nl/buitenland/3832634/rusland-leverde-raketten-en-bemanning.html

Separatisten dreigen dans te ontspringen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/mh17/22875931/__Separatisten_dreigen_dans_te_ontspringen__.html

Kremlin: Poetin en Rutte op één lijn

http://www.telegraaf.nl/binnenland/mh17/22875970/___Moskou_en_NL_op_een_lijn___.html

Deze post delen

Sophie Charlotte van der Meer uit Blaricum komt niet voor op het internet, net zo min als Allard Tomas van Keulen uit Arnhem. Er lijkt veel niet te kloppen los van het feit dat de paspoorten er nog als nieuw en ongeschonden uitzien.

Ze staan ook niet op de passagierslijst !

Inmiddels lijken de Facebookprofielen van Allard en Sophie toch wel te bestaan. Opmerkelijk blijft het feit dat de paspoorten zo ongeschonden zijn. En ik vraag me af wie zij zijn en of de profielen niet snel aangemaakt zijn. Dat laat echter onverlet de andere opmerkelijke feiten en constateringen.

https://m.youtube.com/watch?v=zyI2RUWZglo

Deze post delen

Zo. .... even wat extra vervuiling aanbrengen in dit draadje. ....

Ik spreek maar even voor mijzelf; ik prep voor de 'wat als' gebeurtenissen. En als er dan een internationaal incident is, in oorlogsgebied, waar zo'n beetje alle grote spelers bij betrokken zijn, waarbij dat incident stinkt als een drie weken dode koe, waarbij direct met vingertjes wordt gewezen, dan is mijn idee dat dit een False Flag is. Het gros van de grote conflicten van de afgelopen 100 jaar is zo begonnen.

Het is helemaal niet normaal dat ministers van defensie elkaar bellen als een vliegtuig neerstort. Als dit vliegtuig boven India was verongelukt, was dat waarschijnlijk (wat als) ook niet gebeurd. Niemand heeft tot op heden aannemelijk bewijs geleverd voor een raket aanval vanuit de lucht of vanaf de grond. Een bom aan boord of technisch falen zou ook kunnen. Minder waarschijnlijk, maar toch. Ik hou er ook rekening mee dat een Amerikaanse stealth drone het vliegtuig heeft neergehaald. De anders dan anders route door de piloten kan ook verklaard worden doordat er foutieve GPS coördinaten naar het vliegtuig zijn verstuurd of een ingeprogrameerde afwijking.

Er zijn tientallen verschillende verklaringen, er zijn even zoveel verschillende gevolgen. De interpretatie van nieuws, interpretatie van uitspraken van regeringsfunctionarissen van diverse partijen, vreemde zaken, opmerkelijke of hardnekkige geruchten - het is allemaal 'wat als'.

Dat ik en sommige anderen, in de ogen van beroepsafzeikers, de meest idiote en ongefundeerde theorieën postuleer, dat kan. Als je open staat voor elke verklaring die mogelijk is, sta je ook open voor alternatieve verklaringen.

De mensen die blijven volhouden dat Gebouw 7 op 911 door brand is ingestort, verklaar ik voor gek. Waarom? Aanwijzingen en qui bono. Heb ik zelf ter plaatse Sherlock Holmes gespeeld? Ben ik deskundige in brand in wolkenkrabbers? Of is het een 'wat als' slash qui bono verklaring voor Gebouw 7.

Het neergaan van MH17 op die bewuste dag op die bewuste plaats, heeft meerdere mogelijke verklaringen. Als je de ene verklaring, en de daaruit voortvloeiende consequenties en acties, als belachelijk afdoet, dan neem je dus dingen aan, die je niet zeker weet.

Ik heb nog niet geroepen dat MH17 tegen een UFO is gevlogen of dat er Gremlins in de motor zaten. Ik ben wel maf maar niet gek. Denk je wel dat ik gek ben? Prima........Eikel!

Deze post delen

Beste Nonkel, je gebruikt zelf het woord "geloof" in je tekst. Met dit woord kun je alle kanten op. Iedereen gelooft wat anders. Of dit nu een religie is, een bericht enz. Wat ik geloof hoef jij niet te geloven en wat jij gelooft hoef ik niet te geloven. Maar ik neem wel aan dat wij allebei op de hoogte zijn van wat er zich op dit moment in de wereld afspeelt, en dat dit ergens naartoe leidt. En als we even terug kijken naar de geschiedenis, weet je wat ik bedoel.

Nederland en VS bereiden invasie voor

Aangenomen mag worden dat zodra Washington voldoende aanleiding heeft, de crash site door militairen zal worden ingenomen, afgeschermd en de plunderende separatisten worden ingerekend.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2014/07/nederland-en-vs-bereiden-invasie-voor

Deze post delen

Kijkt u ook eens goed kritisch naar onderstaande beelden en houd bovenstaande analyses in gedachten. Checkt u dan ook eens even de namen van de getoonde paspoorten. Sophie Charlotte van der Meer uit Blaricum komt niet voor op het internet, net zo min als Allard Tomas van Keulen uit Arnhem. Er lijkt veel niet te kloppen los van het feit dat de paspoorten er nog als nieuw en ongeschonden uitzien.

Inmiddels lijken de Facebookprofielen van Allard en Sophie een uur na publicatie van dit artikel toch wel te bestaan. Opmerkelijk blijft het feit dat de paspoorten zo ongeschonden zijn. En ik vraag me af wie zij zijn en of de profielen niet snel aangemaakt zijn. Dat laat echter onverlet de andere opmerkelijke feiten en constateringen.

Ik heb inderdaad direct na het zien van de paspoorten gegoogled en geFaceboekt naar die twee. Niet te vinden, maar zegt niet alles. De conditie van de paspoorten is ook opmerkelijk, inclusief die met dat gat.

Deze post delen

De anders dan anders route door de piloten kan ook verklaard worden doordat er foutieve GPS coördinaten naar het vliegtuig zijn verstuurd of een ingeprogrameerde afwijking.

Hoewel ik 't met de rest van je post helemaal eens ben, is deze toch echt wel heel erg onwaarschijnlijk. Dat zou alleen maar kunnen als er op zeer geavanceerde manier met ALLE gps satellieten binnen bereik van 't vliegtuig, geknoeid is. Tevens zou gps in z'n geheel er daar in de regio dus stevig naast zitten, dat zouden een hele hoop mensen gemerkt moeten hebben.

Deze post delen

Ik heb inderdaad direct na het zien van de paspoorten gegoogled en geFaceboekt naar die twee. Niet te vinden, maar zegt niet alles. De conditie van de paspoorten is ook opmerkelijk, inclusief die met dat gat.

En ik kan ze ook niet op de passagierslijst vinden !

https://m.youtube.com/watch?v=XWb_IZMdAQU

Deze post delen

Tuurlijk MAG dat, maar ja, "Assumption is the mother of all fuckups". Het lijkt me dus nogal onverstandig om dat zo aan te nemen.

En Nederland dat een invasie voorbereid? Met wat dan? Hebben ze de tank uit 't legermuseum in Delft opgehaald dan? Of gaan ze weer gewoon te paard? Misschien mogen ze wat varkens lenen van de politie in Maasdijk, die reden er tot voor kort nog op maar hebben tegenwoordig ook gewoon auto's, in tegenstelling tot 't leger...

Nederland.. een invasie.. laat me niet zo lachen op de vroege ochtend! :p

Deze post delen

Hoewel ik 't met de rest van je post helemaal eens ben, is deze toch echt wel heel erg onwaarschijnlijk. Dat zou alleen maar kunnen als er op zeer geavanceerde manier met ALLE gps satellieten binnen bereik van 't vliegtuig, geknoeid is. Tevens zou gps in z'n geheel er daar in de regio dus stevig naast zitten, dat zouden een hele hoop mensen gemerkt moeten hebben.

GPS is een kadootje van Bush sr. Het moedwillig doorgeven van verkeerde signalen is niet ondenkbaar. Dat heb ik niet zelf verzonnen, maar komt uit een Amerikaanse denktank.

Deze post delen

GPS is een kadootje van Bush sr. Het moedwillig doorgeven van verkeerde signalen is niet ondenkbaar. Dat heb ik niet zelf verzonnen, maar komt uit een Amerikaanse denktank.

Het kan ook wel, maar door de manier waarop GPS werkt heeft iedereen binnen het bereik van de "foute" satellieten er last van, onder meer alle vliegtuigen binnen duizenden vierkante kilometers zouden er last van hebben, als ook alle andere GPS gebruikers binnen dat gebied. Geknoei met GPS zou echt veel te veel opvallen, ookal is 't technisch absoluut mogelijk.

Deze post delen

Ik begin een beetje moe te worden van ome Jones en zijn geneuzel om het neuzelen.

Ach KS, net als iedereen heeft ook Nonkel niet de antwoorden, waardoor hij alleen maar commentaar kan leveren op de berichten. Hij kan ook niet anders, omdat de juiste informatie hem ontbreekt(wat ook geldt voor iedereen hier). Wat wij hier doen op dit forum, is eigenlijk een compilatie(het samenstellen van berichten en informatie) maken van elk onderwerp en zoeken met zijn allen naar een logisch antwoord, waarvan de waarheid ergens in het midden ligt. Zolang dit op een respectvolle manier gebeurd, is dit voor ons allen leerzaam.

• Leuk 1

Deze post delen

Om dan maar verder 'extreem' door te schieten......

Was het vluchtplan over Donesk aangevraagt en goedgekeurd?

Waarom vliegen ze over een gebied waar oorlog is en al meerdere toestellen zijn neergeschoten?

Waarom was deze vlucht eigenlijk niet over de 'normale' routes waar bijna alle andere lijnvluchten over gingen?

En zo zijn er nog veel meer details die in dit trieste geval van groot belang zijn maar waar je bijna niemand over hoort.

Het hele Oektaine incident is vanaf het begin georganiseerd, en daar zijn enorm veel bewijzen voor.

Door bij elk vervolg incident, te roepen om actie, voldoe je precies aan de verwachting die dit conflict als grondslag heeft.

Het is te hopen dat dit incident bij veel verdriet bij de nabestaande stopt, en niet nog meer verdriet veroorzaakt, de kans daarop is klein.

Het is vanaf het begin de bedoeling geweest hier een groot conflict van te maken, en waarschijnlijk gaat ze dat lukken, voor zover het dat al niet is...

K a n s

Zo. .... even wat extra vervuiling aanbrengen in dit draadje. ....

Ik spreek maar even voor mijzelf; ik prep voor de 'wat als' gebeurtenissen. En als er dan een internationaal incident is, in oorlogsgebied, waar zo'n beetje alle grote spelers bij betrokken zijn, waarbij dat incident stinkt als een drie weken dode koe, waarbij direct met vingertjes wordt gewezen, dan is mijn idee dat dit een False Flag is. Het gros van de grote conflicten van de afgelopen 100 jaar is zo begonnen.

Het is helemaal niet normaal dat ministers van defensie elkaar bellen als een vliegtuig neerstort. Als dit vliegtuig boven India was verongelukt, was dat waarschijnlijk (wat als) ook niet gebeurd. Niemand heeft tot op heden aannemelijk bewijs geleverd voor een raket aanval vanuit de lucht of vanaf de grond. Een bom aan boord of technisch falen zou ook kunnen. Minder waarschijnlijk, maar toch. Ik hou er ook rekening mee dat een Amerikaanse stealth drone het vliegtuig heeft neergehaald. De anders dan anders route door de piloten kan ook verklaard worden doordat er foutieve GPS coördinaten naar het vliegtuig zijn verstuurd of een ingeprogrameerde afwijking.

Er zijn tientallen verschillende verklaringen, er zijn even zoveel verschillende gevolgen. De interpretatie van nieuws, interpretatie van uitspraken van regeringsfunctionarissen van diverse partijen, vreemde zaken, opmerkelijke of hardnekkige geruchten - het is allemaal 'wat als'.

Dat ik en sommige anderen, in de ogen van beroepsafzeikers, de meest idiote en ongefundeerde theorieën postuleer, dat kan. Als je open staat voor elke verklaring die mogelijk is, sta je ook open voor alternatieve verklaringen.

De mensen die blijven volhouden dat Gebouw 7 op 911 door brand is ingestort, verklaar ik voor gek. Waarom? Aanwijzingen en qui bono. Heb ik zelf ter plaatse Sherlock Holmes gespeeld? Ben ik deskundige in brand in wolkenkrabbers? Of is het een 'wat als' slash qui bono verklaring voor Gebouw 7.

Het neergaan van MH17 op die bewuste dag op die bewuste plaats, heeft meerdere mogelijke verklaringen. Als je de ene verklaring, en de daaruit voortvloeiende consequenties en acties, als belachelijk afdoet, dan neem je dus dingen aan, die je niet zeker weet.

Ik heb nog niet geroepen dat MH17 tegen een UFO is gevlogen of dat er Gremlins in de motor zaten. Ik ben wel maf maar niet gek. Denk je wel dat ik gek ben? Prima........Eikel!

Deze post delen

Je onbeantwoorde vragen zijn al beantwoord @Kans.

Was het vluchtplan over Donesk aangevraagt en goedgekeurd?Ja

Waarom vliegen ze over een gebied waar oorlog is en al meerdere toestellen zijn neergeschoten?Omdat ze dachten veilig te zijn.

Waarom was deze vlucht eigenlijk niet over de 'normale' routes waar bijna alle andere lijnvluchten over gingen?Dit was de normale route, enkele andere lijnvluchten weken af van die route omdat er waarschuwingen waren geweest.

Deze post delen

Je onbeantwoorde vragen zijn al beantwoord @Kans.

Was het vluchtplan over Donesk aangevraagt en goedgekeurd?Ja

Waarom vliegen ze over een gebied waar oorlog is en al meerdere toestellen zijn neergeschoten?Omdat ze dachten boven de 10km veilig te zijn

Waarom was deze vlucht eigenlijk niet over de 'normale' routes waar bijna alle andere lijnvluchten over gingen?Dit was de normale route, andere lijnvluchten weken af van die route omdat zij dat verstandiger vonden.

Ik ben blij dat we experts onsite hebben.

Dus dan mag je meteen even de vervolg vragen met absolute zekerheid beantwoorden zoals:

Wie is dan precies in dat bezetten gebied dat tot autonome staat is uitgeroepen de baas in het luchtruim en hebben die ook toestemming gegeven?

Ik heb je eertse link gelezen die je achter mijn vraag plaatste over het vluchtplan.

Wil je even aangeven waar jij denkt te kunnen concluderen in die link dat het vluchtplan van deze specifieke vulcht is goedgekeurd?

Ik zie in dat stukje eigenlijk meer meningen dat het niet verstandig is geweest en dat er eerder hoop was op een goede afloop dan vertrouwen dat die vlucht goed zou aflopen...

Er is een heel verschil tussen iets denken te weten, iets te weten, het juist te weten, formeel gelijk te hebben, en te krijgen.

Hoe kun jij nou dit soort vragen met stellige zekerheid denken te kunnen beantwoorden?

Er vliegen iets te veel meningen en conclusie in het rond die gewoon nergens op zijn gebaseerd...

Je moet beginnen met vragen, enkel andermans meningen en conclusie overnemen is dom.

Of vergis ik me en bij jij wel direct betrokken bij bovenstaande vragen?

In dat geval mijn excuses !

K a n s

Deze post delen

Het is maar wat je wil lezen en hoe graag je voor de zoveelste keer de Derde Wereldoorlog aankondigt.

Ik lees in hetzelfde stuk:

Hagel belde Hennis onder meer om condoleances over te brengen voor de 193 Nederlanders die donderdag in Oost-Oekraïne zijn omgekomen. Hij herhaalde ook de steun van president Obama voor een internationaal onderzoek naar de toedracht van de crash.

De ministers spraken verder over de moeilijkheden die onderzoekers ondervinden om toegang te krijgen tot de rampplek.

waarom zou er geen derde wereld oorlog kunnen komen ?

geschiedenis herhaalt zich, om de zoveel tijd zijn er oorlogen inmiddels is er al 69 jaar "vrede" bij ons wat uitzonderlijk is kijkende naar de geschiedenis

ook zitten we met een crisis geschiedenis leert ons ook dat van crisis vaak oorlog komt

mvg Bjorn

Deze post delen

Om dan maar verder 'extreem' door te schieten......

Was het vluchtplan over Donesk aangevraagt en goedgekeurd?

Ik zou niet weten waarom niet

Waarom vliegen ze over een gebied waar oorlog is en al meerdere toestellen zijn neergeschoten?

Omdat er voor deze ramp, nog niet op toestellen boven de 10km hoogte werd geschoten.

Waarom was deze vlucht eigenlijk niet over de 'normale' routes waar bijna alle andere lijnvluchten over gingen?

Vaak gaat het om geld en waarschijnlijk was het goedkoper.

En zo zijn er nog veel meer details die in dit trieste geval van groot belang zijn maar waar je bijna niemand over hoort.

Mwah....

Het hele Oektaine incident is vanaf het begin georganiseerd, en daar zijn enorm veel bewijzen voor.

En weer net zoveel tegen bewijzen.

Door bij elk vervolg incident, te roepen om actie, voldoe je precies aan de verwachting die dit conflict als grondslag heeft.

En het is zo mens eigen.

Het is te hopen dat dit incident bij veel verdriet bij de nabestaande stopt, en niet nog meer verdriet veroorzaakt, de kans daarop is klein.

Eens!

Het is vanaf het begin de bedoeling geweest hier een groot conflict van te maken, en waarschijnlijk gaat ze dat lukken, voor zover het dat al niet is...

K a n s

Wederom eens en ik hou mijn hart vast....

Deze post delen

Inderdaad, het is momenteel met 100% zekerheid, moeilijker om een ww3 te voorkomen dan te veroorzaken.

Waarbij ik de kans groot acht dat we er eigenlijk al middenin zitten, financieel bv, maar dat zal de toekomst moeten uitmaken.

K a n s

waarom zou er geen derde wereld oorlog kunnen komen ?

geschiedenis herhaalt zich, om de zoveel tijd zijn er oorlogen inmiddels is er al 69 jaar "vrede" bij ons wat uitzonderlijk is kijkende naar de geschiedenis

ook zitten we met een crisis geschiedenis leert ons ook dat van crisis vaak oorlog komt

mvg Bjorn

Deze post delen

Ik merk dat hier al veel "aircrash investigators" (http://natgeotv.com/nl/air-crash-investigation), zijn die precies weten hoe je op een crash site de boel veilig moet stellen..

hebben vast allemaal veel ervaring op gedaan bij de Bijlmer, en de turkisch airline..

Ook zijn hier veel mensen met ervaring met buitenlandse missie, waar wapens de boventoon voeren ?

Daarnaast hebben we diverse politiek experts, defensie experts, logistieke experts..

Ik snap niet dat er nog geen draaiboek ligt, de we ff naar het kabinet sturen, om ze te helpen uit te vinden hoe het allemaal moet..

We worden overstelpt met informatie, maar we weten feitelijk nog niet veel.. de analyse en categorisering en filtering van alle gegevens, begint maar net. En hier zitten maar weinig echte experts op dit gebied.

Het bewijs dat er nu al met veel gegevens word geknoeid, of verkeerd word gepresenteerd is al de afgelopen dagen al bewezen,,

Het is daar al nog steeds een chaos, Laat staan dat we hier een helder beeld hebben ?

Misschien is dit toch een vorm, van individuele en collectieve verwerking van een enorme gebeurtenis..

• Leuk 3

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...