Ga naar inhoud
GENEGEERD

Check je rekeningen

Kans
 Share

Recommended Posts

Mijn tip van vandaag:

Loop eens op je gemak door al je rekeningen.

Ik had nog een slapende spaarloon rekening, duurde 5 dagen voordat ik het geld gestort kreeg.

Stond netjes in de voorwaarde maar ik vind het langduren.

Kwam er toevallig achter dat mijn eerdere spaarloon op een andere rekening is gestort.

Dit was altijd bedoeld als spaarrekening voor de kids, die ik nu iets ander ga invullen.

Maar kom er net achter dat dit een soort "slapende" rekening is kN er niet zomaar bij of overboeken.

Dus even uitgezocht hoe dat moet, de snelste manier is online toegang vragen en digitaal overboeken dan kan ik erover beschikken.

De aanvraag gaat weer maximaal 5 dagen duren, dus dat worden weer 5 dagen, dan nog overboeken enz.

Dus waarschijnlijk ben ik weer zeker een week verder.

Nu maak ik me nog geen zorgen, maar als de flappentap het neit meer doet of er is een "storing" die ongedefinieerd lang duurd....

Dan ben je dus ruim een week te laat!

Dit is geen advies om al je rekeningen te plunderen en thuis in je matrass te stoppen.

Als je geld hebt staan dat je kunt missen geen probleem.

Als je je geen zorgen maakt over onze banken geen probleem.

Anders mischien toch even de tijd nemen en erover na te denken, wat heb je zoal her en der staan?

Ben je blij met die situatie, of is er een rekening met een hogere rente?

Of wil je het op een andere manier wegzetten.

Op dit forum lopen genoeg topics om een idee te krijgen over de alternatieven, en anderd vraag je er toch gewoon om, of je er iets mee doet kun je altijd nog zien!

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mijn tip van vandaag:

Loop eens op je gemak door al je rekeningen.

Ik had nog een slapende spaarloon rekening, duurde 5 dagen voordat ik het geld gestort kreeg.

Stond netjes in de voorwaarde maar ik vind het langduren.

Kwam er toevallig achter dat mijn eerdere spaarloon op een andere rekening is gestort.

Dit was altijd bedoeld als spaarrekening voor de kids, die ik nu iets ander ga invullen.

Maar kom er net achter dat dit een soort "slapende" rekening is kN er niet zomaar bij of overboeken.

Dus even uitgezocht hoe dat moet, de snelste manier is online toegang vragen en digitaal overboeken dan kan ik erover beschikken.

De aanvraag gaat weer maximaal 5 dagen duren, dus dat worden weer 5 dagen, dan nog overboeken enz.

Dus waarschijnlijk ben ik weer zeker een week verder.

Nu maak ik me nog geen zorgen, maar als de flappentap het neit meer doet of er is een "storing" die ongedefinieerd lang duurd....

Dan ben je dus ruim een week te laat!

Dit is geen advies om al je rekeningen te plunderen en thuis in je matrass te stoppen.

Als je geld hebt staan dat je kunt missen geen probleem.

Als je je geen zorgen maakt over onze banken geen probleem.

Anders mischien toch even de tijd nemen en erover na te denken, wat heb je zoal her en der staan?

Ben je blij met die situatie, of is er een rekening met een hogere rente?

Of wil je het op een andere manier wegzetten.

Op dit forum lopen genoeg topics om een idee te krijgen over de alternatieven, en anderd vraag je er toch gewoon om, of je er iets mee doet kun je altijd nog zien!

Prima tip. En check gelijk even je verzekeringen en abonnementen. Daarvan kan heel veel weg.

Link naar reactie

goede tip, toevallig net vandaag zo'n rondje gemaakt. En als je geld wil opnemen kijk dan ook even naar je limiten. Zelfs bij de bank kun je niet 'zomaar' je rekening leeg halen......

Als het meer euro is dan een paar duizend moet je hiervoor afspraken maken etc.

Link naar reactie

Ik had ook een spaarrekening voor de kinderen, kan er wel elke maand op storten, maar bleek dat ik drie kwartier bij de bank nodig had om het terug te krijgen. Dus kijk inderdaad naar je voorwaarden. Super tip. Had ik best eerder kunnen schrijven...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...