Ga naar inhoud
GENEGEERD

Pruimenchutney maken


Gast Peerke

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

zulke dingen proberen zijn natuurlijk nooit verkeerd, wat me dan wel weer leuk lijkt is dat je een normale versie probeert en een SHTF versie probeert. Ik vind het altijd leuk om te kijken hoe dingen dan worden. zo heb ik laatst een brood gemaakt met allerlei soorten fruit en noten zeg maar alles erop en eraan.

 

daarna een brood gemaakt met alleen gedroogde groentes uit de tuin en dat is toch wel wat anders, wel te eten maar toch wel flink wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet oppassen dat het niet te dun wordt/blijft. voort valt het onder de kategorie eten dat bijna niet te bewaren is,

of je moet een sterke wil hebben en een goed slot op je kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben iets van het originele recept afgeweken en heb er een ananas aan toegevoegd.

Bij gebrek aan verse gember gemberpoeder gebruikt.

 

Voorbereiding:

IMG_0290.jpg.6e62c91303b4b875987d344e3aca7521.jpg

 

Alles gesneden:

 

IMG_0291.jpg.024d841d1c000334b084a983eaa0a1cd.jpg

 

Alles in de pan en pruttelen maar:

 

IMG_0292.jpg.1cc2c8d4de3d27fd2a77a2473b042c70.jpg

 

Na een tijdje de azijn en suiker toegevoegd. De hele zooi staat nu in te dikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...