Ga naar inhoud
GENEGEERD

Carbage run


the_holyman

Aanbevolen berichten

De meeste van ons zijn redelijk ingesleten in hun routines...

 

Ik ook..

 

Daarom heb ik mij voorgenomen om mee te doen met de Carbage run.

Dat betekent voor mij 5000 km met een auto die eigenlijk niet te vertrouwen is een run maken.

Of de brommer run.. dat is dan wat minder kilometers.

 

Het betreft wel, een uitputtingsslag tussen mens en machine.... (waarbij de machine al is afgeschreven).

 

Waarschijnlijk krijg ik niemand hiervandaan mee zo gek om mee te doen..

Maar ik zou graag met gelijkgestemden hierover willen brainstormen... wat wel en wat niet..

 

 

Greetz Holy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ohhh wat ontzettend gaaf!!!!!!!

Heb net even gegoogeld, maar echt een van de leukste dingen die ik de laatste tijd gezien heb.

Nou hou ik sowieso enorm van autorijden, en ik heb dan ook geen enkel probleem met kilometers maken.

Eigenlijk heb ik niks zinnigs te zeggen, maar ik wou gewoon even delen hoe gaaf ik het vind =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Wel jammer dat je er zo laat over begint hij is ondertussen gestart en volgeboekt .

 

Geert

 

Ja inderdaad anders had ik even een brommertje op de kop getikt en geprepareerd ervoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat? Een heel jaar voor carbage run 2015! ;)

 

(En zelfs 2 jaar voor de editie van 2016... ;) )

 

Ja klopt maar tegen die tijd ben in het vergeten. Zou een Nederlandse piloot of copiloot moeten hebben . Weet niet of je je kan inschijven als niet Nederlander . Ik zou ook een auto in Nederland moeten aanschaffen . Kwa nummerplaat dan .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, wij doen dit dagelijks... In onze Land Rovers ;)

 

Gisteren weer een auto opgehaald uit het zuiden van het land, ergens onder Eindhoven, Valkenswaard of all places. Zou nog APK op zitten, en deed het verder prima.150km full speed (132km/per uur) in mijn Land Rammel, mijn broer afgezet. Kort de techniek en de bediening van de auto doorgesproken, en dat ding aangeslingerd !! Nog even een vraag hoe de lampen aan gaan: "op contact, en dan zou hij het moeten doen" TomTom naar huis check, spiegels check, ready for take Off!!

21:11 A2, schemer en zeggen en schrijven... 1 lamp links voor op het spatbord, groot licht, en de vier knipperlichten. Dus gas er p en zien hoever we komen. Mijn broer achter bussen en vrachtauto's hangen en ik in zijn schaduw. Dikke 107km/per uur op de teller van de meer dan 40 jaar oude Rover. Geen rook en die tracktor trekt sprintjes als een gazelle. Tijd voor een standaard (eens kijken wat we nu weer gekocht hebben) stop bij een MC Donalds is er niet deze keer, we hebben een missie... 22:23, meer dan schemer, maar bestemming bereikt.

 

[ATTACH=CONFIG]11497[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Holy, ik heb er een keer aan meegedaan, de eerste Winter Edition in 2011. Het is best leuk, wel wat puberale opdrachten (loop met een dildo door het skidorp etc...). Toen rammelde de organisatie aan alle kanten, maar dat doet dan wel weer een beroep op het je zelfredzaamheid... Ik heb wel een klein btje ervaring met autosport en kaartlezen, dan valt de Garbagerun wel wat tegen. Maar het kost weinig. Wil je nog wat meer weten, dan hoor ik het wel. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...