Ga naar inhoud
GENEGEERD

Israel zet grondtroepen in op de Gaza

Kans
 Share

Recommended Posts

Gast Heksenboot
Ik beticht jou er niet van, maar die palestijnen, en die hele arabische wereld daar wel, mein kampf is een populair boek in die regionen. Kies je vrienden zou ik zeggen.

Okee.

Nogmaals voor de duidelijkheid dan:

Ik kies geen enkele kant, laat me niet meeslepen in een conflict en doorzie propaganda.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Okee.

Nogmaals voor de duidelijkheid dan:

Ik kies geen enkele kant, laat me niet meeslepen in een conflict en doorzie propaganda.

Dat kan, ik kies duidelijk de kant van vrijheid, ipv onderdrukking, jezelf mogen zijn, een avondje uit kunnen gaan, geen moord op homo s, geen vrouwen besnijdenis, en zo kan ik nog even door gaan. Ik vind dat we moeten knokken die vrijheid te behouden.

Deze afbeelding is geen propaganda, het is de realiteit.

[ATTACH=CONFIG]11712[/ATTACH]

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Dat kan, ik kies duidelijk de kant van vrijheid, ipv onderdrukking, jezelf mogen zijn, een avondje uit kunnen gaan, geen moord op homo s, geen vrouwen besnijdenis, en zo kan ik nog even door gaan. Ik vind dat we moeten knokken die vrijheid te behouden.

:)

Ik ook.

Had je al in de gaten hoe racistisch die mensen in Israël zijn en hoe ze Gaza onderdrukken?

Maakt niet uit hoor, maar je kan niet zeggen, dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Zij dulden daar geen enkel ander ras en vinden dat alles moet worden uitgeroeid.

Prettige wedstrijd.

Link naar reactie

Gast Heksenboot
En dan over de anti-joodse demonstratie in Den Haag maar niet te spreken.

Ze moesten nog net hun hakenkruizen borden inleveren maar mochten gewoon

hun hitler groet brengen.. Ongelooflijk..

En @Heksenboot, als je tranentrekkende plaatjes van Gaza plaatst.. Kies je toch eigenlijk wel een beetje een kant? :)

Ook ik ben Anti Nazi. Zoals ik al zei.

Die plaatjes waren voor die racist die ik net in mijn negeerknop heb gepleurd.

Moet je er van huilen?

Goed.

Mijn kant:

Voor Vrede

Voor Gelijkheid

Voor Vrijheid.

En daar staan we allebei. ;)

Link naar reactie

Ook ik ben Anti Nazi. Zoals ik al zei.

Die plaatjes waren voor die racist die ik net in mijn negeerknop heb gepleurd.

Moet je er van huilen?

Goed.

Mijn kant:

Voor Vrede

Voor Gelijkheid

Voor Vrijheid.

En daar staan we allebei. ;)

Oké haha.. Maar wist je dat Israël het meest vrije land is in het midden oosten? :)

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Oké haha.. Maar wist je dat Israël het meest vrije land is in het midden oosten? :)

Dat durf ik te betwijfelen, als je als kind al een geweer in je handen gedrukt krijgt en iedereen daar soldaat is.

Wat een tiefusland. (mijn smaak/mening)

Link naar reactie

Dat durf ik te betwijfelen, als je als kind al een geweer in je handen gedrukt krijgt en iedereen daar soldaat is.

Hahaha ja ieder z'n smaak/ mening

Maar het meest vrije land in het midden oosten he.. Niet van de hele wereld ;)

Link naar reactie

Duidelijk, jij bent hier nog nooit geweest!

Geeft niet maar voordat je zo duidelijk de kant van Hamas kiest zal ik je er eerst even in verdiepen.

Tegengas is trouwens altijd goed om de elkaar scherp te houden, waarvoor dank.

Link naar reactie

De Palestijnen? Dit volk bestaat niet, dit is een mythe!

Klopt, die mensen wonen daar niet. Alleen maal lege vlakte. Alt die foto's en films van mensen is fotosjop of werken met een green-screen en worden later ingetekend.

Wat een BS.

. En een land? Dit volk, de Arabieren, hebben al 21 landen is dit niet genoeg?

Al hadden ze er 10000. het aantal landen maakt niets uit.

Daarnaast heeft Israël toentertijd een stuk verwaarloosd land gekregen waar ze recht op hadden gezien dit in het verleden een joods gebied

Waar haal jij het recht vandaan?? Waar is die internationale rechtsregel waar jij over spreekt, ik ben erg benieuwd in welk wetboek dat voorkomt.

En gezien hun verleden... Ach ja, ooit waren de Friezen van Denemarken tot aan Utrecht, hebben die dan nu ook recht op die verloren stukken gebied? Gaan we de grenzen in Afrika dan ook maar weer herstellen van voor de kolonisatie? Ik kan zo nog wel even doorgaan.

Nog meer Pro israel BS.

Link naar reactie

Nee, in de "beschaafde" wereld worden jonge mannen kinderen besnijden, ook erg humaan. Niet dat het kind/baby ook maar wordt gevraagd of hij dat wil.

Het is maar door welke bril je het bekijkt.

Link naar reactie

Wat ik een groot probleem vind in deze discussie is dat als je maar iets zegt over een misstand begaan door Israel, je meteen bestempeld wordt als aanhanger van Hamas en jodenhater en visa versa.

Ik heb inderdaad wat tegen het massaal bombarderen van de gaza strook, tegen oorlog in 't algemeen en ook tegen de projectielen die Hamas afvuurt en de aanslagen die zij plegen.

Aan beide zijden zijn er grote groepen die tegen dit verregaande geweld zijn. Aan beide zijden heb je echter extremisten. Hamas en de orthodoxe joden.

Allebei ophitsende minderheden die veel te veel te zeggen hebben in dit langlopende conflict.

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Wat ik jammer vind, is dat de oorlog dáár, ook zijn weg lijkt te vinden op dit forum.

Heel jammer.

Gelijk heb je.

Gelukkig zijn we slimme preppers, die ons geen oor laten aannaaien door haatzaaiers.

Verdeel en Heers maar in je eigen tijd.

:D

Link naar reactie

Wat ik een groot probleem vind in deze discussie is dat als je maar iets zegt over een misstand begaan door Israel, je meteen bestempeld wordt als aanhanger van Hamas en jodenhater en visa versa.

Ik heb inderdaad wat tegen het massaal bombarderen van de gaza strook, tegen oorlog in 't algemeen en ook tegen de projectielen die Hamas afvuurt en de aanslagen die zij plegen.

Aan beide zijden zijn er grote groepen die tegen dit verregaande geweld zijn. Aan beide zijden heb je echter extremisten. Hamas en de orthodoxe joden.

Allebei ophitsende minderheden die veel te veel te zeggen hebben in dit langlopende conflict.

Het is al eerder gezegd denk ik: De vredelievende meerderheid is van geen tel, als er een zeer kleine groep oorlog wil, is het van dat.

Link naar reactie

Het is al eerder gezegd denk ik: De vredelievende meerderheid is van geen tel, als er een zeer kleine groep oorlog wil, is het van dat.

Helemaal mee eens. Zouden ze daar aan beide zijden een eerlijk referendum houden dan zou de meerderheid aan beide zijden kiezen voor vrede.

Link naar reactie

Wat ik jammer vind, is dat de oorlog dáár, ook zijn weg lijkt te vinden op dit forum.

Heel jammer.

Ben ik het helemaal mee eens.

Moeten juist wij preppers het niet zoveel mogelijk met elkaar eens zijn?!

En als we dat niet zijn moeten we dat kunnen respecteren.

Na bladzijde 5 werd ik een beetje chagarijnig.

Heel eerlijk.. Ze zoeken het maar uit daar.

Link naar reactie

Moeten juist wij preppers het niet zoveel mogelijk met elkaar eens zijn?!

En als we dat niet zijn moeten we dat kunnen respecteren.

Ik woon in een woongemeenschap met honderd mensen. Ik kan je verzekeren, je kan het niet met alle honderd eens zijn.

Dan volgt dus inderdaad respecteren...én...ook niet onbelangrijk, de strijd niet aangaan, uit de emotie blijven/zakelijk blijven, geen olie op het vuur gooien, niet stoken en niet reageren als de ander dat wel doet...én netjes en beleefd blijven. Ook al ben je het op één punt niet eens, dan kan je nog steeds goedemorgen zeggen als je elkaar tegenkomt en samen met anderen een kop koffie drinken en over het weer praten of samen de tuin op orde brengen.

Scheelt heel veel gedoe.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...