Ga naar inhoud
GENEGEERD

Flood film over een springvloed in GB


Tom

Aanbevolen berichten

Vanavond OP RTL7 dus 10 juli 2014 om 20:30uur.

 

De film FLOOD

 

All was het alleen al om het verdriet van Onze Jongens in de halve finale te vergeten:(

 

Maar ook weer een mooi prepper onderwerp, zoals; moet ik een boot op zolder klaarleggen of zo iets dergelijks.

 

Als een razende storm, gecombineerd met een huizenhoge zee, een kolossale vloedgolf ontketent die genadeloos de Oostkust van Engeland en het Theems Estuary bedreigt, zijn er ook enorme stortbuien die Londen dreigen te overspoelen. Het leven van miljoenen Londenaren is de inzet. Top marine-ingenieurs en de barrière-expert Rob, zijn ex-vrouw Sam en zijn vader Leonard Morrison, hebben maar een paar uur om de stad van een afgrijselijke ondergang te redden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ontzettende B-films, low budget, bad actors crap. Kunnen ze niet The Road uitzenden? Of American Blackout?

 

Afgelopen weekend was er stroomstoring in het lokale bejaardenhuis. Oude dames zaten uren vast in hun electrische Sta Op stoel. ER WAS TE WEINIG PERSONEEL OM IEDEREEN TE HELPEN, LAAT STAAN DAT ZE MENSEN KONDEN OPROEPEN OM EVEN EEN HANDJE TE HELPEN. DAAR ZOU JE AL EEN BETERE FILM OVER KUNNEN MAKEN, dan van die knullige scripts met bijna net echte meteoren inslagen die in een zandbak gefilmd zijn met Thunderbirds special effects....sorry hoor, even mijn gal. And now, for something completely different:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de film bijna in zijn geheel gezien, ben er ff een half uurtje tussenuit geweest richting dromenland. Langdradige film met soms hele rare momenten met foute beslissingen, een anti-terreur mechanisme in de waterkering, oke... maar dusdanig dat je er nooit levend uit komt? wtf?

 

Mijn persoonlijke interesse ging uit naar Cobra; de mission control centre zeg maar. Ik vind het altijd erg bijzonder om te zien welke software ze gebruiken en hoe dit vaak exact doet wat op dat moment het beste uitkomt in de film. Zulke software wil ik hier ook wel in mijn commando kamertje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond weer een rampenfilm, Ring of fire, over vulkanen natuurlijk...

 

...Een olieboring ontketent een reeks vulkaanuitbarstingen die zich over de hele wereld uitstrekt. Als deze catastrofale reeks uitbarstingen niet wordt gestopt, zal dit het einde van de aarde betekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...