Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

Kalief kondigt heilige oorlog aan

Recommended Posts

De leider van het net opgerichte kalifaat heeft in de befaamde Nureddin-moskee in Mosul de Heilige oorlog tegen het Westen aangekondigd. Regeringsleiders die nog langer de ogen sluiten, bezondigen zich aan schuldig verzuim.

Bron:Vlaams Belang

is dit dan de trigger?....

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het wordt wel tijd dat die grote groep gematigde moslims in het westen eens een tegen geluid laat horen.

Deze post delen

Het wordt wel tijd dat die grote groep gematigde moslims in het westen eens een tegen geluid laat horen.

Je bedoelt die 25% die niet achter de jihad en sharia staat?

Denk dat die wel uitkijken, afvalligheid is nog steeds een doodzonde binnen de islam...

Dictated to a slave and sent by carrier pidgeon

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Peerke

What we've got here is failure to communicate.

Some men you just can't reach...

So, you get what we had here last week,

Which is the way he wants it !

Well, he gets it !

N' I don't like it any more than you men.

Look at your young men fighting

Look at your women crying

Look at your young men dying

The way they've always done before

Look at the hate we're breeding

Look at the fear we're feeding

Look at the lives we're leading

The way we've always done before

My hands are tied

The billions shift from side to side

And the wars go on with brainwashed pride

For the love of God and our human rights

And all these things are swept aside

By bloody hands time can't deny

And are washed away by your genocide

And history hides the lies of our civil wars

D'you wear a black armband

When they shot the man

Who said "Peace could last forever"

And in my first memories

They shot Kennedy

I went numb when I learned to see

So I never fell for Vietnam

We got the wall of D.C. to remind us all

That you can't trust freedom

When it's not in your hands

When everybody's fightin'

For their promised land

And

I don't need your civil war

It feeds the rich while it buries the poor

Your power hungry sellin' soldiers

In a human grocery store

Ain't that fresh

Look at the shoes your filling

Look at the blood we're spilling

Look at the world we're killing

The way we've always done before

Look in the doubt we've wallowed

Look at the leaders we've followed

Look at the lies we've swallowed

And I don't want to hear no more

My hands are tied

For all I've seen has changed my mind

But still the wars go on as the years go by

With no love of God or human rights

'Cause all these dreams are swept aside

By bloody hands of the hypnotized

Who carry the cross of homicide

And history bears the scars of our civil wars

We practice selective annihilation

Of mayors and government officials

For example to create a vacuum

Then we fill that vacuum

As popular war advances

Peace is closer

It feeds the rich while it buries the poor

In a human grocery store

Ain't that fresh

And I don't need your civil war

In a human grocery store

Ain't that fresh

I don't need one more war

I don't need one more war

Whaz so civil 'bout war anyway

(Gun's n roses - Civil war)

Deze post delen

mijn 2 centen .

te veel mensen in die regio die tegen zijn en die geen geweld shuwen.

gaat waarschijnlijk 2 groeperingen tegen elkaar worden

Deze post delen

Nog steeds actueel...heb hem gelijk weer eens op mijn kop gezet :-) November rain en sweet child o mine er ook gelijk maar even achteraan, nog steeds lekkere muziek ook! Wel knalhard natuurlijk :-)

Deze post delen

Dit liet ik aan mijn ma zien en zij ei pff daar hoef je toch biet zorgen over te maken:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Deze post delen

Dit liet ik aan mijn ma zien en zij ei pff daar hoef je toch biet zorgen over te maken:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

En daar heeft ze ook wel weer gelijk in, maar dat begrijp je later pas.

Deze post delen

En daar heeft ze ook wel weer gelijk in, maar dat begrijp je later pas.

Maar als nog wat zou ze dan doen als Eusland de oorlog verklaard dan zegt ze volgens mij dan: oohh dat is hier toch zo ver vandaan pff.

Wanneer wordt zij dan eens wakker. Zeker als BIJV de russen voor de deur staan met hun kalasjnikovs

• Leuk 1

Deze post delen

Maar als nog wat zou ze dan doen als Eusland de oorlog verklaard dan zegt ze volgens mij dan: oohh dat is hier toch zo ver vandaan pff.

Wanneer wordt zij dan eens wakker. Zeker als BIJV de russen voor de deur staan met hun kalasjnikovs

Ze zal het heus wel begrijpen, maar een moeder wil haar kind ook niet te ongerust maken. Je hebt straks nog tijd genoeg als je volwassen bent en je schooldiploma's op zak hebt. Prep gewoon op je eigen manier en je eigen tempo en je zult zien dat je moeder er straks wel begrip voor krijgt, ook naarmate je ouder wordt.

• Leuk 1

Deze post delen

Ze zal het heus wel begrijpen, maar een moeder wil haar kind ook niet te ongerust maken. Je hebt straks nog tijd genoeg als je volwassen bent en je schooldiploma's op zak hebt. Prep gewoon op je eigen manier en je eigen tempo en je zult zien dat je moeder er straks wel begrip voor krijgt, ook naarmate je ouder wordt.

Ze snapt wel waarom ik dit doe en mijn diploma,s komen er sowieso wel.

Maar het probleem is dat zij niet wakker wordt ik heb gewoon graag dat zij blijft leven. Maar dat is dat we moeten wel on-topic blijven

Deze post delen

Wat Finca zegt.

Ook al maakt ze zich zorgen zal ze dat zo min mogelijk aan jou laten blijken, dat is moeders eigen.

Deze post delen

Ze snapt wel waarom ik dit doe en mijn diploma,s komen er sowieso wel.

Maar het probleem is dat zij niet wakker wordt ik heb gewoon graag dat zij blijft leven. Maar dat is dat we moeten wel on-topic blijven

Geloof me, er komt een tijd dat jij voor je moeder gaat zorgen. En jou een beetje kennende van dit forum, zal je dat prima doen.:D

Mijn moeder is in de 60 en begrijpt mij ook niet altijd. Dan probeer ik haar voorzichtig wat dingen uit te leggen , niet te snel anders haakt ze af. Nu weet ze min of meer wat preppen inhoud en met welke onderdelen van het preppen ik momenteel bezig ben. Dat heeft wel meer dan een jaar geduurd.:)

Deze post delen

Geloof me, er komt een tijd dat jij voor je moeder gaat zorgen. En jou een beetje kennende van dit forum, zal je dat prima doen.:D

Mijn moeder is in de 60 en begrijpt mij ook niet altijd. Dan probeer ik haar voorzichtig wat dingen uit te leggen , niet te snel anders haakt ze af. Nu weet ze min of meer wat preppen inhoud en met welke onderdelen van het preppen ik momenteel bezig ben. Dat heeft wel meer dan een jaar geduurd.:)

Ja, ik snap het ook wel dat ze haar ongemak over het wereldnieuws probeert te verbergen. Maar zij weet ook datchet mij boeit

Deze post delen

Zoals mijn moeder graag mag zeggen: Dat is ver van mie bed. Dat zij ze ook toen er een redelijke brand uitbrak op het bedrijvenpark tegenover haar flat en toen ze een brommer in de fik staken voor haar flat. Ik houd van mijn moeder, ze heeft de oorlog meegemaakt maar echt, ik zweer het je ze heeft een plaat voor haar kop. Er hoeft maar 1 gek bij te zitten die met een bom naar het centraal station gaat en er zijn honderden ongelovigen dood en mogelijk duizend gewond.

Ik heb niets tegen het feit dat mensen hun geloof beoefenen, maar ik vat het wel een beetje persoonlijk op als ongelovige als iemand oproept om alle ongelovigen te doden..... vreemd he?

• Leuk 1

Deze post delen

Met andere woorden: De ISIS/ISIL zijn gewoon de poppetjes van de US

The ISIS/ISIL situation is nothing but a US creation

The United States has a history of creating terrorist organizations, such as the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL), to further its foreign policy agenda.

http://www.presstv.ir/detail/2014/07/10/370637/baghdadi-arrested-interviewed-freed/

ISIS Has Seized 88 Pounds Of Uranium In Northern Iraq

http://www.zerohedge.com/news/2014-07-09/isis-has-seized-88-pounds-uranium-northern-iraq

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...