Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Kans

Duitsland begint genoeg te krijgen van Amerikaanse spelletjes

Recommended Posts

Na wat zaken die aan het licht zijn gekomen, afluisteren telefoon van Merkel, was Duitsland al niet meer de beste vrienden met Amerika.

Nu blijkt er ook dat een medewerker van de Duitse geheime dienst BND is opgepakt die voor de Amerikanen heeft gespioneerd. De grootste Duitse krant Bild meldt zondag dat hij voor de CIA zou hebben gewerkt.

Dan is er ook nog een probleem dat Amerika goud van de Duitsers bewaard, maar terug geven is wat moeilijke dan gedacht.

Het is dus niet vreemt dat de Duitsers wat meer afstand van de Amerikanen willen, maar wel wat meer contact met de Russen:

http://www.nu.nl/buitenland/3820816/vs-spelen-met-vriendschap-met-duitsers.html

(En ik geloof dat meer Europese landen dat zouden moeten doen....)

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben het hier helemaal mee eens.

Want ik vertrouw die Amerikaanse mensen niet(niet als rascime bedoelt hoor).

Maar de Russen ook niet zo

Deze post delen

Gast Peerke

Beter een goede buur dan een verre vriend. En burenruzie is nooit leuk.

Deze post delen

Ik vertrouw die Amerikanen ook niet. Vooral als ze van die stiekeme dingen doen.

NSA weet alles over je geheime seksleven

http://www.joop.nl/wereld/detail/artikel/27668_nsa_weet_alles_over_je_geheime_seksleven/

Deze post delen

Ja maar ik las dat ze ook bij de normale bevolking kijken maar is dat dan alleen in amerika of ook de rest

Volgens mij overal. Via de webcam op je computer, mobiel, tablet enz.(beeld), via de microfoon op computer, tablet, mobiel enz. (geluid). Informatie via datastroming (E-mail, Skype, Hotmail, websites enz.). En buiten via de beveiligingscamera's, waar je allemaal hebt gepint (supermarkt, tankstations enz.), OV(openbaarvervoer) en ga zo maar door....

Deze post delen

Volgens mij overal. Via de webcam op je computer, mobiel, tablet enz.(beeld), via de microfoon op computer, tablet, mobiel enz. (geluid). Informatie via datastroming (E-mail, Skype, Hotmail, websites enz.). En buiten via de beveiligingscamera's, waar je allemaal hebt gepint (supermarkt, tankstations enz.), OV(openbaarvervoer) en ga zo maar door....

Dus als je op de WC zit met je telefoon en je veeht je kont af dan zien ze dat via de webcam wouw. Vieze Amerikanen

Dit geeft me toch wel een geïrriteerd gevoel als we gewoon niet meer in vrijheid leven omdat we gewoon gevolgt worden.

Deze post delen

niet verkeerd bedoeld, maar wie is tegenwoordig nu nog wel te vertrouwen? Tegenwoordig verlinken ze je nog voor een tientje extra in de maand. De maatschappij is fucked up, je kan niemand meer vertrouwen en iedereen probeert wel iets aan je te verdienen. vertrouwen, respect, eer, dat zijn dingen die tegenwoordig vreemd zijn in de maatschappij.

Deze post delen

niet verkeerd bedoeld, maar wie is tegenwoordig nu nog wel te vertrouwen? Tegenwoordig verlinken ze je nog voor een tientje extra in de maand. De maatschappij is fucked up, je kan niemand meer vertrouwen en iedereen probeert wel iets aan je te verdienen. vertrouwen, respect, eer, dat zijn dingen die tegenwoordig vreemd zijn in de maatschappij.

Ja. maar kunnen we er wat aan doen?

Deze post delen

Ja. maar kunnen we er wat aan doen?

We kunnen beginnen met er zelf niet aan meedoen?

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

verbeter de wereld begin bij jezelf??? hahaha sorry, ik heb geen idee. ik weet alleen dat toen ik nog vertrouwen in mijn mede mens had dat ik aan alle kanten werd bedonderd, dat er misbruik van me werd gemaakt en dat ik met toren hoge schulden ben blijven zitten. Sinds ik sceptischer ben geworden en ik mijn vertrouwen heb verloren is mijn leven alleen maar verbeterd. Ik ben uit de schulden, ik heb eten in huis en sta op het punt te verhuizen naar een eengezinswoning, terwijl ik toen ik nog vertrouwen in mijn mede mens had ik meerdere malen bijna uit huis ben gezet vanwege dat vertrouwen.

Wil iemand mijn respect,vertrouwen en vriendschap dan zullen ze die moeten verdienen en zichzelf moeten bewijzen.... en ja, ik ben single. vreemd he? hahaha

Deze post delen

Ze luisteren allemaal elkaar af, Nederland loopt ook niet achter op dat gebied hoe dat zit en waar ze dat doen daar moet je van op hoogte zijn. Als je een Logper antenne hebt of weet hoe je moet maken kan iedereen de satelliet afluisteren. En kan iedereen gebruik maken van de onveiligheid van de satellieten, dat doen hun ook zij richten het op de dicht bij zijnde satelliet en de wereld gaat open voor ze maar wij kunnen maar weinig als burgers maar weinig uitgeven aan zulke dingen. Overheden pompen miljarden in hun SIGINT of SPYOPS operaties.

Vroeger toen ik vertelde dat ik nummers hoorde op de radio geloofde niemand mij was zo beetje jaren 80/ 90, nummer stations zijn nog steeds dagelijks in de lucht voor geheime agenten in het veld. ik luister zelf ook nog steeds deze naar boodschappen, voor een onbekend zijn het blokken van 5 en wat vreemde codes maar dat is juist wat het je wilt laten geloven. Dit zijn geheime codes met verborgen boodschappen er in. Hoe wel het NIET verboden is om deze dingen te ontvangen met een HF radio, wil ik toch zeggen dat voorzichtigheid geboden is!

Hoe dat zit daar wil ik overigens niet op ingaan.

http://www.youtube.com/watch?v=K3gto7Uzfiw

Deze post delen

De Amerikanen worden bang van hun eigen schaduw . Strengere controles op de luchthavens van Europese vluchten . Zouden ze iets in de gaten hebben?

Geert

Deze post delen

Neem nou Facebook, het is de grootste voor iedereen toegankelijke gratis spionage website in de wereld. mensen posten hun hele leven op die website en bovendien is een onwetende burger een domme burger. Voor inlichtingendiensten is het nog nooit zo makkelijk geweest heb jij wat te verbergen NEE ! ik niet want ik heb niks te vrezen dat is zo BULLSHIT en echt het domste wat ik mensen kan horen zeggen.

Facebook, whatsup, instagram, Twitter, Skype , Hotmail, BSN, OV kaart. Overheden maken gebruik van de zwakte van mensen je wordt soms bijna gedwongen om mee te doen met de vooruit gaan de techniek een van de dingen is wel geweest de OV chip kaart wat in mijn ogen een klote ding is.

Deze post delen

De Amerikanen worden bang van hun eigen schaduw . Strengere controles op de luchthavens van Europese vluchten . Zouden ze iets in de gaten hebben?

Geert

Dat doen ze voor de werkgelegenheid te creëren en om hogere belastingen (door "schijn"veiligheid) verder te rechtvaardigen.

Deze post delen

Gast Peerke
verbeter de wereld begin bij jezelf??? hahaha sorry, ik heb geen idee. ik weet alleen dat toen ik nog vertrouwen in mijn mede mens had dat ik aan alle kanten werd bedonderd, dat er misbruik van me werd gemaakt en dat ik met toren hoge schulden ben blijven zitten. Sinds ik sceptischer ben geworden en ik mijn vertrouwen heb verloren is mijn leven alleen maar verbeterd. Ik ben uit de schulden, ik heb eten in huis en sta op het punt te verhuizen naar een eengezinswoning, terwijl ik toen ik nog vertrouwen in mijn mede mens had ik meerdere malen bijna uit huis ben gezet vanwege dat vertrouwen.

Wil iemand mijn respect,vertrouwen en vriendschap dan zullen ze die moeten verdienen en zichzelf moeten bewijzen.... en ja, ik ben single. vreemd he? hahaha

Heel herkenbaar. Ik ben ook single.

Deze post delen

Dus als je op de WC zit met je telefoon en je veeht je kont af dan zien ze dat via de webcam wouw. Vieze Amerikanen

Dit geeft me toch wel een geïrriteerd gevoel als we gewoon niet meer in vrijheid leven omdat we gewoon gevolgt worden.

Maar beste @homerun, wie zegt dat wij in vrijheid leven? Laat ik het je even uitleggen.

1. Bij je geboorte hebben jou ouders je aangegeven bij het stadhuis, zodat je als een persoon geregistreerd wordt en je soevereiniteit verliest.

2. Door deze registratie wordt je verplicht om naar school te gaan(geprogrammeerd), zodat je later in het systeem van de overheid kan meedraaien en tot je 67 jaar belasting en rekeningen kan betalen(met andere woorden, wij zijn dus een soort melkkoeien).

3. Nadat je een heel leven je de blubber hebt gewerkt, wordt je op je sterfbed opeens bewust van het feit, dat je eigenlijk heel je leven misbruikt bent en dat je eigenlijk niet hebt geleefd (ja voor de overheid). En dat was dan je leven.

Natuurlijk is dit hierboven heel erg zwart/wit kijken, maar wel iets om over na te denken. Wij leven dus in "vrijheid" binnen de context(regels/wetten) van het systeem(overheid). Als je hiervan bewust bent, dan ben je al goed bezig.

Deze post delen

Maar beste @homerun, wie zegt dat wij in vrijheid leven? Laat ik het je even uitleggen.

1. Bij je geboorte hebben jou ouders je aangegeven bij het stadhuis, zodat je als een persoon geregistreerd wordt en je soevereiniteit verliest.

2. Door deze registratie wordt je verplicht om naar school te gaan(geprogrammeerd), zodat je later in het systeem van de overheid kan meedraaien en tot je 67 jaar belasting en rekeningen kan betalen(met andere woorden, wij zijn dus een soort melkkoeien).

3. Nadat je een heel leven je de blubber hebt gewerkt, wordt je op je sterfbed opeens bewust van het feit, dat je eigenlijk heel je leven misbruikt bent en dat je eigenlijk niet hebt geleefd (ja voor de overheid). En dat was dan je leven.

Natuurlijk is dit hierboven heel erg zwart/wit kijken, maar wel iets om over na te denken. Wij leven dus in "vrijheid" binnen de context(regels/wetten) van het systeem(overheid). Als je hiervan bewust bent, dan ben je al goed bezig.

Dus eigenlijk leven we helemaal niet in vrijheid.

Wouw dat is echt iets om over na te denken.

Deze post delen

Dus eigenlijk leven we helemaal niet in vrijheid.

Wouw dat is echt iets om over na te denken.

Heel simpel eigenlijk. Als je een robot programmeert dat hij in vrijheid leeft, wat zegt de robot dan?

Deze post delen

Daar ben ik het niet helemasl mee eens. Een ieder is nog steeds in staat zelfstandigjn of haar eigen keuzes te maken. Er hangen alleen consequenties aan vast. Daarbij ben je nu eenmaak gewent aan de wetten , regels en maatschappelijke verwachtingen waardoor je niet snel andere keuzes maakt.

In een serie hoorde ik de volgende uitdpraak: the submissive is in controle, not the dominant.

Als jij/men niet mee werkt aan het systeem werkt het systeem niet

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...