Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

Een islamitisch kalifaat, hoe gevaarlijk is dat?

Recommended Posts

Het is allemaal nog bizarder als je de geschiedenis van de Morgenstervlag kent (de dekolonisatie van Indonesie en Papoea Nieuw Guinea)...nota bene een vlag die door Nederland erkent is en tot vorig jaar nog gevlagd mocht worden op de veteranendag...maar nu door Indonesia (lees:groot moslimland) liever niet gezien wordt (anders volgen er wellicht sancties)...

Satudarah en andere motorclubs mogen ook niet meer met hun logo's verschijnen op bepaalde plekken....

En die ISIS-vlag...tja...daar zijn nog geen regels (verboden) voor, dus mag het...

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Het is toch te hypocriet voor woorden, dat dergelijke demonstraties toe zijn gestaan?

Ik bedoel, het is toch KRANKZINNIG dat de politie er op een afstandje bij gaat staan kijken?

Als er één Papoa staat op de Veteranendag met zijn vlag, ja DAN grijpen ze wel in.

Ik ben benieuwd of ze die zwarte ISIS vlag ook bij de heren van de betreffende demonstratie de volgende keer in de mond durven te proppen...

Als er één zeurpiet protesteert tegen zwarte piet:

En wat doen deze twee heren nou eigenlijk? Het is toch te debiel voor woorden...

Enfin.

Misschien zijn de Politie en Justitie (en AIVD) stiekem bezig met het verzamelen van informatie van alle extremisten en hun aanhang. Dat maakt het straks makkelijker om ze op te sporen en af te voeren. Al zouden ze die extremisten wat mij betreft nu al het land mogen wijzen.

Daarnaast heb je gewoon gelijk. De daden en gedachtegoed van ISIS zijn vergelijkbaar met de extremistische ideeen van bijvoorbeeld Adolf Hitler of andere idioten uit de recente geschiedenis. Zou je voor hem propaganda maken of zijn ideeen profetiseren, dat werd je al lang vastgezet.:confused:

Deze post delen

Misschien zijn de Politie en Justitie (en AIVD) stiekem bezig met het verzamelen van informatie van alle extremisten en hun aanhang. Dat maakt het straks makkelijker om ze op te sporen en af te voeren. Al zouden ze die extremisten wat mij betreft nu al het land mogen wijzen.

Daarnaast heb je gewoon gelijk. De daden en gedachtegoed van ISIS zijn vergelijkbaar met de extremistische ideeen van bijvoorbeeld Adolf Hitler of andere idioten uit de recente geschiedenis. Zou je voor hem propaganda maken of zijn ideeen profetiseren, dat werd je al lang vastgezet.:confused:

Ik heb niet echt veel vertrouwen van een hardhandig optreden van de politie van mij mag het leger ze aanpakken

Deze post delen

Ik heb niet echt veel vertrouwen van een hardhandig optreden van de politie van mij mag het leger ze aanpakken

Dit gebeurd al.....#MIVD

Deze post delen

Aaanpakken! Paspoort afnemen! Uit het land zetten! Boerka! (en meer uitroeptekens)

Daar is de "paspoort" opmerking al! Toevallig is dat wel een NLD paspoort van een 4de generatie, maar goed. En oppakken omdat ze pro ISIS zijn? Hoe gevaarlijk ik die organisatie ook vind, een ander mag daar fan van zijn. Net zoals iemand fan van Celine Dion mag zijn.

Vooropgesteld: Ja, ik vind ISIS ook dondersgevaarlijk!

Maar nu dit zo onder elkaar staat vind ik niet het forum waar ik mij thuis voel en lekker bij voel. Dit heeft niets, nul, nada, met preppen te maken.

Deze posts horen thuis op een stormfront forum, lees ze maar eens achterelkaar door, en het laatste wat ik wil (of wij horen te willen) is meer stormfront.

Nee je hebt helemaal gelijk hoor. We gaan een kop thee drinken met die gasten en afwachten wanneer de eerste aanslag gepleegd wordt.

Kom op zeg, dit kun je niet menen.

Dit zijn gasten die oproepen tot geweld (= verboden)

Dit zijn gasten die geweld verheerlijken (=verboden)

Dit zijn gasten die deelnemen en of steun geven aan een terroristische organisatie (=verboden)

3x is scheepsrecht en 3 strikes = out!

Ik verwacht van de overheid dat ze niet gaan zitten afwachten tot het een keer fout gaat. Want dat dit een keer fout gaat staat vast. Het kan me eerlijk gezegd geen reet schelen al was het de 200ste generatie. Dit soort volk moeten wij hier niet willen hebben in Nederland en mogen van mij opgepakt worden, paspoort innemen en land uit.

Waar ik mij enorm aan stoor is dat je het fan zijn van ISIS gelijk stelt met het fan zijn van Celine Dion. Je opmerkingen over het stormfront neem ik niet eens serieus.

EDIT: De overheid zegt dat deze gasten gevaarlijker zijn dan de Hofstad groep en bovendien uit dezelde kring komen. U weet wel die aardige, lieve jongens die Theo van Gogh vermoord hebben en daarna even een handgranaat naar de politie gooiden.

Deze post delen

@Lekker, een groot en wijs man zei ooit: "The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants".

Als het aan mij ligt, proberen we het eerst met het bloed van tirannen.

Deze post delen

Het is toch te hypocriet voor woorden, dat dergelijke demonstraties toe zijn gestaan?

Ik bedoel, het is toch KRANKZINNIG dat de politie er op een afstandje bij gaat staan kijken?

Als er één Papoa staat op de Veteranendag met zijn vlag, ja DAN grijpen ze wel in.

Ik ben benieuwd of ze die zwarte ISIS vlag ook bij de heren van de betreffende demonstratie de volgende keer in de mond durven te proppen...

Als er één zeurpiet protesteert tegen zwarte piet:

En wat doen deze twee heren nou eigenlijk? Het is toch te debiel voor woorden...

Enfin.

Iemand in het AD van vandaag is het met je eens! Er is hoop, als er al een brief bij het AD doorheen komt... Betekent dat er toch meer mensen over nadenken.

20140708_162621.jpg.ca6788e7271e5b4e851c41e1e40cd9da.jpg

Deze post delen

'Actie minister tegen terroristisch symbool'

DEN HAAG -

De ChristenUnie wil van minister Ivo Opstelten (Veiligheid & Justitie) weten hoe hij het tonen van bijvoorbeeld hakenkruisen en ISIS-vlaggen in de toekomst tegengaat. De partij heeft vragen ingediend naar aanleiding van de demonstratie zaterdag in Den Haag waarbij deze symbolen te zien waren.

De CU vindt het „onwenselijk dat nazisymbolen en vlaggen van uiterst gewelddadige en terroristische organisaties, zoals ISIS, worden getoond”. De partij wijst op een verdrag dat bepaalt dat rechten en vrijheden er niet zijn om misbruikt te worden.

De CU wil ook weten of de burgemeesters meer bevoegdheden kunnen krijgen om in te grijpen. Al meer politici hebben hun ongenoegen over de anti-Israëlmanifestatie geuit.

Deze post delen

Christenen Mosul vluchten na verlopen ISIS-ultimatum

Christenen in de Iraakse stad Mosul zijn op de vlucht geslagen voor de islamitische terreurbeweging Islamitische Staat van Irak en groot-Syrië (ISIS). De radicale moslimbeweging had de christenen een ultimatum gesteld, dat vandaag is verlopen.

ISIS had de christenen verteld dat ze twee opties hadden. Ze konden zich bekeren tot de islam, of de helft van hun inkomen afstaan om op die manier de bescherming van ISIS te kopen. Christenen die voor het ultimatum geen keuze hadden gemaakt, zouden gedood worden.

Volgens Human Rights WatcH (HRW) maakte ISIS zich ook voor het verlopen van het ultimatum schuldig aan het ontvoeren, martelen en doden van Irakezen die weigeren zich tot de radicale islam te bekeren. Dat meldt CNN.

Na het aflopen van het ultimatum zijn tientallen christelijke families op de vlucht geslagen richting Koerdistan. Volgens de gevluchte families uit Mosul hebben ISIS-leden geld en juwelen van hen hebben afgepakt bij het verlaten van de stad.

Huizen waar christenen wonen zouden zijn gemarkeerd met de letter N. Dat staat voor Nassarah, een term voor christenen die wordt gebruikt in de koran.

Saddam Hussein

Ten tijde van dictator Saddam Hussein leefden nog zo'n 100.000 christenen in Mosul. Na de Amerikaans-Britse invasie in 2003 is hun aantal gedaald tot 200.

De christenen voelen zich onveilig door het agressieve optreden van radicale moslims. Ook elders in Irak zijn christenen om veiligheidsredenen op de vlucht geslagen. Onder Saddam Hussein was er ook nog een christelijke vicepremier, Tariq Aziz.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11504/Onrust-in-de-Arabische-wereld/article/detail/3692170/2014/07/19/Christenen-Mosul-vluchten-na-verlopen-ISIS-ultimatum.dhtml

Is het niet geweldig dat het geloof zo makkelijk te kopen is? Aan de ene kant roepen ze: alle ongelovigen moeten dood, aan de andere kant mogen ze zich bekeren. MAAR.... ALS JE GELD HEBT DAN KAN OOK BESCHERMING KOPEN!

Deze post delen

Il vind het al heel wat dat ze mogen blijven voor een bepaalde prijs. Ik had bekeren, vluchten of de dood verwacht

Deze post delen

Bizarre is echter wel,dat een bekering niet telt als die niet vrijwillig is.

Een gedwongen bekering is totaal zinloos, volgens de Koran...helaas weten maar weinig ISIS-lieden wat de Koran erover zegt.

Deze post delen

ISIS-Vrouwen-in-Irak-moeten-zich-laten-besnijden

De jihadisten van de islamitische rebellengroep ISIS (Islamitische Staat van Irak en groot-Syrië) hebben meisjes en vrouwen tussen de 11 en 46 in en rondom Mosul in Irak verplicht om zich te laten besnijden. Dat melden de Verenigde Naties vandaag.

Vier miljoen meisjes en vrouwen kunnen slachtoffer worden van deze fatwa (een juridisch advies in de Islam), opgedragen door de jihadisten, zei humanitair coördinator in Irak van de VN, Jacqueline Badcock.

'Dit is heel nieuw voor Irak, zeker in dit gebied, het is zorgwekkend en het moet aangepakt worden', stelt Badcock. Volgens haar willen de Irakezen helemaal niet besneden worden.

Deze post delen

geenstijl_bedreigd_op_isis demonstratie

Gezellig. Er is weer een ISIS-demo aan de gang in 070-Shariadriehoek. Het kan ook een pro-Gazademo zijn, of een pro-kalifaatdemo, maar in ieder geval iets onfris. Onze onverschrokken A. Nanninga is ter plaatse, maar wordt ernstig belemmerd in haar werk als Vrije Pers: haatbaarden bedreigden haar toen ze foto's nam van de demonstraties. "Hoer, we stelen je telefoon, maak geen foto's" en "Loop door kutwijf", waren onder andere hun woorden. De politie sprak de heren niet aan, maar nam Nanninga apart 'omdat ze voor onrust zorgt'. Sja. Salafistische haatbaardjes en vrouwen, dat ehm.. snijdt. De politie verklaarde 'geen tijd' te hebben om de pers te beschermen en trad niet op tegen de scheldende bedreigers. De demo gaat niet over Gaza, maar over jodenhaat: "Joden moeten terug naar het riool waar ze uit zijn gekomen", wordt er gescandeerd, evenals 'Kankerjoden' en 'Weg met de joden'. Sfeer is 'grimmig'. Frank Verhoef durft ook weer, ondanks de bedreigingen aan zijn adres. Ook in zijn timeline foto's van de opruiende bijeenkomst. "Aantal demonstranten schat ik op ongeveer 100. Veel omstanders, zeker 200. Verder weinig zichtbare politie en aardig wat pers", schrijft hij. De "demonstranten" dragen verder natuurlijk de geijkte haatvlaggen, waaronder de 'black standard': de wit op zwarte vlag zoals ISIS hem ook gebruikt. Hier de bedreiger van A. Nanninga vol op de persvrije pica:

bedreigerbel534.jpg

UPDATE: “Dood aan Israël” en “Er komt een dag dat ik zeg: vermoord [de joden]”, wordt er gescandeerd in Den Haag.

UPDATE: A. Nanninga onder politiebewaking afgevoerd. Quote uit sms: "Zwaar bedreigd door man die zijn foto op GS zag. 'Ik breek bij je in. Pis in je slaapkamer'. Maar politie corrigeert MIJ. Terwijl ik word uitgescholden!"

• Leuk 1

Deze post delen

Hij heeft alle kenmerken om in België als vluchteling erkend te worden, een leuke woning te krijgen en voorrang bij een gesubsidieerde job.

Deze post delen

Hij heeft alle kenmerken om in België als vluchteling erkend te worden, een leuke woning te krijgen en voorrang bij een gesubsidieerde job.
Volgens mij is dat niet een persoontje dat een job wil...tenzij het een blowjob is dan.

Deze post delen

Laatst was ik in Brussel. Ik wist niet wat ik zag......

Hoezo ? Wij hebben al lang een eigen kalifaat hoor. Het is zelfs zo dat je je in sommige wijken maar beter niet waagt. Bovendien krijgen al die mensen de goedkoopste nationaliteit ter wereld. Om dat betaalbaar te houden werd net het inschrijvingsgeld aan de hogescholen verdubbeld. Samengevat : wie werkt heeft nooit genoeg betaald, wie niets doet krijgt alles gratis.

Deze post delen

Hoezo ? Wij hebben al lang een eigen kalifaat hoor. Het is zelfs zo dat je je in sommige wijken maar beter niet waagt. Bovendien krijgen al die mensen de goedkoopste nationaliteit ter wereld. Om dat betaalbaar te houden werd net het inschrijvingsgeld aan de hogescholen verdubbeld. Samengevat : wie werkt heeft nooit genoeg betaald, wie niets doet krijgt alles gratis.

Ik ben geboren en getogen in Amsterdam. Dan zie je wel het een en ander. Maar die verandering is geleidelijk. Ik was 20 jaar niet in Brussel geweest.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...