Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Een islamitisch kalifaat, hoe gevaarlijk is dat?

Recommended Posts

Leerlingen van een ROC worden verzocht hun camo-rugzak thuis te laten. En ook onze militaire zuiderburen wordt geadviseerd niet in uniform te reizen. Maar gelukkig, volgens Opstelten moeten we gewoon op stap gaan, niks aan 't handje. Hé, wat een opluchting.....

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/nederlandse-bijdrage-bestrijding#node_1077806

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/ook-advies-aan-belgische-militairen-draag-geen-uniform

http://nos.nl/artikel/702990-opstelten-ga-gewoon-op-stap.html

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 879
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Leerlingen van een ROC worden verzocht hun camo-rugzak thuis te laten. En ook onze militaire zuiderburen wordt geadviseerd niet in uniform te reizen. Maar gelukkig, volgens Opstelten moeten we gewoon op stap gaan, niks aan 't handje. Hé, wat een opluchting.....

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/nederlandse-bijdrage-bestrijding#node_1077806

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/ook-advies-aan-belgische-militairen-draag-geen-uniform

http://nos.nl/artikel/702990-opstelten-ga-gewoon-op-stap.html

Zijn alle ministers zo achterlijk, of alleen die van defensie en binnenlandse veiligheid. Mogen we terugschieten als we beschoten worden ? Ik denk niet dat ik vooraf toestemming vraag.

gisteren kwam het bericht over het advies voor soldaten om in hun vrije tijd geen uniform te dragen. Nou, ik denk wel te weten waar dat advies op gebaseerd iets meer dan een jaar geleden was er in Londen een aanslag op een militair. Deze werd vermoord door een extremist met een machete. Ik kan mij voorstellen dat men iets dergelijks hier in Nederland wil voorkomen, tenslotte weet men inmiddels dat er dergelijke personen aanwezig zijn in onze bevolking.

http://nos.nl/op3/artikel/509677-militair-met-machete-vermoord-op-straat-in-londen.html

http://news.sky.com/story/1094380/woolwich-soldier-dead-after-terror-attack

Franse_moslims:Niet_in_mijn_naam

Franse moslims: 'Niet in mijn naam'

PARIJS -

Franse moslims hebben zich massaal uitgesproken tegen het geweld van ISIS. Duizenden moslims demonstreerden vrijdag in Parijs met als grote boodschap: ISIS handelt niet vanuit mijn naam en mijn geloof.

Met vlaggen en borden met teksten als 'Nee tegen terrorisme' en 'Niet uit mijn naam' spraken de moslims zich tijdens een demonstratie uit tegen het barbaarse geweld van ISIS. Aanleiding was de onthoofding van de Franse toerist Hervé Gourdel in Algerije.

Franse_moslims:Niet_in_mijn_naam

Franse moslims: 'Niet in mijn naam'

PARIJS -

Franse moslims hebben zich massaal uitgesproken tegen het geweld van ISIS. Duizenden moslims demonstreerden vrijdag in Parijs met als grote boodschap: ISIS handelt niet vanuit mijn naam en mijn geloof.

Met vlaggen en borden met teksten als 'Nee tegen terrorisme' en 'Niet uit mijn naam' spraken de moslims zich tijdens een demonstratie uit tegen het barbaarse geweld van ISIS. Aanleiding was de onthoofding van de Franse toerist Hervé Gourdel in Algerije.

pfff wat hebben die Fransen een ego zeg. "Niet uit mijn Naam"? ik dacht toch echt dat ISIS en al die andere mafketels uit naam van Allah en de profeet Mohamed vochten. jah oke, ik vind mezelf af en toe ook wel een god, maar omdat te roepen in een demonstratie? Nee dat gaat mij te ver.

Jah, een beetje humor tussen al die ellende is altijd goed.

tja een geweldige propaganda machine, dat is het zelfde als in de 2e wereldoorlog. Donkere soldaten die de zogenaamde superieure Duitse soldaten verslaan, je weet wel blond haar, blauwe ogen. Want dat waren de zuivere, superieure germaanse soldaten.

Dat de familie haar verstoten heeft kan ik me aan een kant wel voorstellen. Tenslotte schildert hun dochter en het propaganda apparaat een groot doelwit op hun rug. Ze worden een belangrijk doelwit voor ISIS en hun aanhangers.

erg grappig? Nou dat is gewoon stom in mijn ogen. Ze verlagen zich tot het ISIS niveau en proberen een reactie uit te lokken. Nou ISIS die laat zich niet zo pesten en die zal echt er wel op reageren... Het zijn niet de regeringsleiders die eronder lijden, het zijn niet de heren die achter het bureau zitten en die deze stunts bedenken die eronder lijden... Nee het zijn de Journalisten, de vrijwilligers van hulp organisaties en de mensen die daar leven. Het zijn niet de regeringsleiders die smeken om het leven van hun man en die een onthoofdingsvideo als antwoord terug gestuurd krijgen... Nee dat zijn de onschuldige burgers.

Regeringen spelen een naar spelletje en de inzet zijn de levens van onschuldige mensen. ISIS is als een wild dier die ze niet kunnen controleren en ze zitten het met een stokje te prikken hopend dat het wilde beest aanvalt, en maar janken en schreeuwen: wij zijn onschuldig! als het opeens iemand grijpt.

Isis niveau is het standrechtelijk executeren van (politieke) tegenstanders, geboeide mensen als honden neerschieten langs de kant van de weg. Het op een barbaarse manier vermoorden van mensen die toevallig de verkeerde nationaliteit hebben, zonder enige compassie met de slachtoffers en hun famillie. Maximaal effectbejag is de inzet.

Er zit voldoende rek in de methoden waarmee isis nu bestreden wordt, zo laag als isis zelf zal het niet snel worden.

Of het zoden aan de dijk zet betwijfel ik overigens. Het lijkt heel wat om er wat jachtvliegtuigen met een paar raketjes op af te sturen maar ik zou meer vertrouwen hebben in een langdurige campagne met afgeladen B52 bommenwerpers.

erg grappig? Nou dat is gewoon stom in mijn ogen. Ze verlagen zich tot het ISIS niveau en proberen een reactie uit te lokken. Nou ISIS die laat zich niet zo pesten en die zal echt er wel op reageren... Het zijn niet de regeringsleiders die eronder lijden, het zijn niet de heren die achter het bureau zitten en die deze stunts bedenken die eronder lijden... Nee het zijn de Journalisten, de vrijwilligers van hulp organisaties en de mensen die daar leven. Het zijn niet de regeringsleiders die smeken om het leven van hun man en die een onthoofdingsvideo als antwoord terug gestuurd krijgen... Nee dat zijn de onschuldige burgers.

Regeringen spelen een naar spelletje en de inzet zijn de levens van onschuldige mensen. ISIS is als een wild dier die ze niet kunnen controleren en ze zitten het met een stokje te prikken hopend dat het wilde beest aanvalt, en maar janken en schreeuwen: wij zijn onschuldig! als het opeens iemand grijpt.

Het blijft grappig, maar ik zie dat ISIS jou redelijk in zijn greep heeft. Verder zie ik dat je redelijk dingen afkeurt wat me dan benieuwd maakt wat jij nou als oplossing ziet.

heb ik ff brainfood voor jou: Ga jij beweren dat Adolf Hitler 1 van de grootheden is??

Ja want iemand kan groot zijn in meerdere opzichten en dat hoeft niet bij definitie positief te zijn.. maar van daar ook de aanhalingstekens naast het woord grootheden.

In dit geval gaat het om het bespelen van de massa en het afpakken van vrijheid zonder dat het volk er erg in had... pas toen het al veel telaat was.

Ja want iemand kan groot zijn in meerdere opzichten en dat hoeft niet bij definitie positief te zijn.. maar van daar ook de aanhalingstekens naast het woord grootheden.

In dit geval gaat het om het bespelen van de massa en het afpakken van vrijheid zonder dat het volk er erg in had... pas toen het al veel telaat was.

Zoals deze?

image.jpg.6bba28dd1a2e82ee01411901ea5e82a5.jpg

Of deze?

image.jpg.a663257a942325593cd8ab3916760154.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...