Ga naar inhoud
GENEGEERD

Pssst, zal ik eens een geheim verklappen?


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tetrasilver Tetroxide = Ag4O4

Error, silver not found.

De nachtmerrie van elke prepper!

 

Okay, ik heb mij lolletje weer gehad.

 

Vanzelfspreken heb ik even onderzoek gedaan. Als dit waar is... tja, eigenlijk zou ik er niet eens van opkijken als dit achtergehouden wordt. Er is genoeg geld te verdienen aan AIDS medicijnen.

 

"As I read this patent report detailing the "cure" or AIDS with Tetrasil my overwhelming sense was that the evidence presented would fail a 5th grade science project. But beyond that, the studies detailed were unethical to the exteme."

Bron

 

Ik heb een basis opleiding farmacologie gehad, dus ik zou een dergelijk onderzoek niet kunnen beoordelen. Maar de kans bestaat dat onzorgvuldig onderzoek de reden is dat het patent in de kast ligt.

 

AIDS is zeer moeilijk te 'benaderen' omdat het geen vaste vorm heeft. Stel dat je het virus zou kunnen 'pauzeren' dan is er een 'sleutel' te maken die het uitschakeld. Het medicijn moet dus net zo dynamisch zijn als het virus óf heel algemeen. Helaas zijn diendan vaak zo algemeen dat het medicijn zelf ook dodelijk of zeer verwoestend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOAX

 

"What the fuck, 9GAG? At the time of this writing, there are nearly 13,000 shares of the post. That is abhorrent and beyond irresponsible. Although let's be clear: you shouldn't be getting your scientific information from 9gag.

 

In the mid-1990s, the US patent office approved US 5676977 A: “Method of curing AIDS with tetrasilver tetroxide molecular crystal devices.” Unfortunately, it was a load of crap and the compound was never shown to serve any biomedical benefit. “But it was given a US patent!” alternative medicine proponents will cry, as the claim is still getting circulated 20 years later. "

 

http://www.iflscience.com/health-and-medicine/patent-or-no-patent-silver-oxide-cannot-cure-aids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...