Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nederlandse Bank: Donkere tijden - Red u zelf

Rodin
 Share

Recommended Posts

Nederlandse Bank: Donkere tijden - Red u zelf

Volgens de directeur van de Nederlandse Bank, Joanne Kellerman, wachten er donkere economische tijden. We moeten ons bij wijze van spreken als een egel, een grizzly beer of een woelmuis een dikke vetlaag aanvreten om op een barre en ijskoude winter voorbereid te zijn. Om u als lezer goed en juist te kunnen informeren heb ik net een rondje door mijn dorp gefietst en gelet op bijzondere voortekenen. Stonden er groepjes mensen te praten, werd er met brandhout gesleept, of voedsel gehamsterd, keken de mensen bijzonder bezorgd? Nee niets van dit alles.

http://biflatie.nl/

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De donkere wolken hangen met name boven de banksters die in steeds sneller tempo de macht over hun piramidespel aan het verliezen zijn. Als bankster zou ik mij ook zorgen maken over de toekomst, want zodra de ware frauduleuze aard van hun spel boven tafel komt, kan het nog wel eens vervelend voor ze aflopen.

Bankiers hebben er alle baat bij om het volk angst aan te jagen en hen te doen geloven dat het eind der tijden nabij is als hun systeem faalt. Onzin natuurlijk want er zal binnen afzienbare tijd een nieuw geldsysteem aanwezig zijn (die macht heeft de overheid), wat wel vervelend is dat iedereen zijn aanspraak op vermogen zal verliezen. Pensioenen zullen grotendeels verdampen net als de koopkracht van bank tegoeden.

Link naar reactie

• Admin

Bedankt Robin voor alle informatie die je aan het posten ben, kost mij al uren om er doorheen te komen maar wordt erg gewaardeerd. Ik lees net een stukje in de Telegraaf dat Nederland uit de recessie is :)

Kan mij nog goed herinneren dat onze minister Wim Kok ons ooit vertelde dat we de broekriem moesten aantrekken en er zware tijden opkomst waren. Nou ik wil niet weten wat er nu op ons pad afkomt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...