Ga naar inhoud
GENEGEERD

Solar shower Lidl - kwaliteit of stupiditeit?


AWOL

Aanbevolen berichten

Even een waarschuwing over deze solar douche. Ik had hem aan een haak hangen op mijn balkon maar uiteindelijk was het geheel te zwaar om op zo'n enkel punt te hangen. De plastic buis waaraan de zak hangt is geknikt, vervolgens zijn er rare krachten op de zak gekomen en is, toen het materiaal zachter werd door de warmte, de zak uiteindelijk helemaal van de drager afgescheurd. De zak is verder nog wel intact maar dus niet langer op te hangen. Waarschijnlijk mijn eigen schuld en had ik moeten zorgen dat het gewicht meer werd verdeeld over de hangstok door minimaal twee ophangpunten te gebruiken. Wilde het toch even delen zodat een ander niet dezelfde fout maakt als ik.

 

20140629_001.jpg.9547b54fc2b89e45f845edc6ee5454b5.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Als je de bon nog hebt, zou ik hem proberen terug te brengen. Meestal doen ze niet echt moeilijk bij de Lidl.

 

Ja de bon heb ik nog wel maar vind het wel een beetje mijn eigen schuld. In de handleiding staat wel dat je het touw op 2 punten moet bevestigen maar niet dat je het niet op 1 punt mag bevestigen, het is aan de buis duidelijk te zien dat ik dit gedaan heb.

Ik zal er eens over nadenken of ik het ga proberen te ruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn een paar druppels chloor een half uur voordat je 'm gaat gebruiken geen optie? Warmte vermindert de werking van chloor volgens mij, dus mogelijk een druppeltje meer ter compensatie van de warmte. Het is douche water, dus een iets chloorige geur/smaak lijkt me niet echt heel erg.....als je er mega blond haar van krijgt na het douchen, denk ik dat je er iets teveel chloor in hebt gedaan.....:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...