Ga naar inhoud
GENEGEERD

Opvouwbare vuurkorf?


jens

Aanbevolen berichten

Wij zijn op zoek naar een vuurkorf, die opvouwbaar is én licht in gewicht.

Ik heb er ooit eens eentje gezien, die er uitzag als zo'n opvouwbare bbq, maar dan groter.

 

Opvouwbare-barbecue-bij-deBijenkorfnl.jpg.2c9cac80a7df8ec866326c554b760666.jpg

 

Ik had hem natuurlijk gelijk moeten kopen, maar helaas...

Ik kan hem nu nergens meer vinden.

Wie weet, waar ik zoiets kan zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 4 weken later...

Al dit soort ''kacheltjes'' hebben een aantal voordelen tov een open vuur , bij het op vuur koken verhoogd de gesloten zijwanden (en ook zeer zeker de bodem ,want veel warmte gaat

bij een open vuur ook verloren de grond in ) het rendement met plm 25 % en dat is best veel , Tevens kook je makkelijker met zoiets want je kan je pan/pot er makkelijk op zetten

Ook het gevaar voor het verspreiden van vuur is een stuk kleiner (moet wel de bodem gesloten zijn en vrij van de grond .) en je kan met sommige van deze ''kacheltjes zelfs je vuur regelen .Dus al met al zeker niet verkeerd om te hebben

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...