Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voorlopig ff stoppen met regulier werken

vdwalle
 Share

Recommended Posts

Eerst lekker op vakantie naar het land waar foute bankers veroordeeld worden (ijsland)

En dan voorlopig ff stoppen met werken voor een baas.

Na een jaar oefenen met crypto currencies is de omzet zo gegroeid dat ik er van kan leven.

Minen, handelen. En ja eigelijk is het net zo fout als de handelaren op de "regulie" finaciele markten.

maar WTF, ik werkte zo wie zo voor mezelf en betaalde duizenden euro's belasting op arbeid, nu is het koerswinst.

Dus ik heb maar de helft van de omzet zodig in vergelijking met inkomen uit arbeid en

- geen reiskosten

- geen ziekte kosten bijdrage (tering die inkomens afhankelijke bijdrage is HOOGGG!)

- geen inkomsten belasting

- geen arbeids ongeschiksheids verzekering meer (geeft niet thuis als je er om verlegen zit, zolang je een computer kan aanraken geen uitkering)

Ja wel

- iets meer stook kosten thuis ;-)

- lekke wandelen met de hond

- scripten wanneer ik dat wil

- op een beetje rare tijden even de boel in de gaten houden omdat amerika gaat slapen en de chinesen wakker worden

Dit is zo een krom systeem.

De volgende stap is huis verkopen en vertrekken naar scandinavie.

En misschien af en toe een kort klussie blijven doen om de kennis bij te houden als fall back ;-)

• Leuk 2
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@ allen,

dank, ik ben dus 4 weken off line vanaf nu.

Niet dat je daar veel van merkt omdat ik de laatste tijd vooral een forum lezer ben geworden en niet zo veel reacties hebt geplaatst

happy prepping, dat dit vooral leuk en leerzaam mag blijven en geen obsessie wordt

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...