Ga naar inhoud
GENEGEERD

Insider waarschuwt: aanvallen op truckers gepland!

Tom
 Share

Recommended Posts

Een actueel bericht van Tom Lupshu een soort prepper/blogger die wel belangrijke contacten heeft volgens zeggen.

Tom Lupshu heeft informatie gekregen van een belangrijke bron binnen de voedselketen dat een reeks gecoördineerde aanvallen worden voorbereid om de transportketen aan te vallen dus truckers en transport-knooppunten, in de havens en belangrijke knooppunten zodat de distributie van producten in het hele land onmogelijk wordt dus het gehele economische systeem zal stoppen. Dus ook de voedsel distributie.

[video=youtube;yDDX-Iaf2cM]https://www.youtube.com/watch?v=yDDX-Iaf2cM&list=UUn_NT89merDQCbygarnZSkg

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als het voldoende is de US helemaal plat te leggen (inclusief transport) door een cyber aanval op het elektriciteitsnet uit te voeren, waarom zou ISIS dan ook nog een handvol aanvallen uitvoeren op vrachtwagens / overslag depots?

Ik vind het ook niet zo geloofwaardig overkomen eerlijk gezegd.

• Leuk 1
Link naar reactie

Dus: aanvallen op het transportsysteem en overslagcentra van goederen, in samenhang met een 'cyberattack'. Daarmee zóu je het hele systeem van voedseldistributie lam kunnen leggen. IMHO een van de ergste bedreigingen voor onze samenleving en een belangrijke reden waarom ik prep.

Het verhaal van Tom Lupshu is echter nogal vaag. Hij heeft een You Tube-kanaaltje dat drijft op dit soort berichten en waarschuwingen. Volgt iemand deze knaap al langer, istie geloofwaardig?

Link naar reactie

Je kan veel van dat soort groeperingen zeggen, maar niet dat ze goed georganiseerd zijn. Het hangt allemaal als los zand aan elkaar volgens mij. Dus of ze echt in staat zijn tot het opzetten van een goed georganiseerde aanval op wat dan ook? Ik betwijfel het.

Voorlopig zie je filmpjes dat ze vanuit een auto schieten op willekeurige mensen.

Link naar reactie

Als ik zo de screenshot van het filmpje zie lijkt dat niet heel erg op Nederland. Gaat dit om de Rotterdamse haven en Kleinpolderplein?

't Filmpje heeft het over een aanval op de vervoers infrastructuur in de U.S. dus waarom zou 't gaan over Nederland?

Je kan veel van dat soort groeperingen zeggen, maar niet dat ze goed georganiseerd zijn. Het hangt allemaal als los zand aan elkaar volgens mij. Dus of ze echt in staat zijn tot het opzetten van een goed georganiseerde aanval op wat dan ook? Ik betwijfel het.

Voorlopig zie je filmpjes dat ze vanuit een auto schieten op willekeurige mensen.

Het filmpje gaat ook over een false flag. Met andere woorden ISIS of wat voor terroristen ook hebben er niet veel mee van doen als dit gebeurt. Behalve wellicht als 'useful idiots'. Het zou dan gebruikt worden als middel om de noodtoestand af te kondigen.

Ik zie deze dude voor het eerst dus heb geen idee of ie weet waar hij 't over heeft of niet maar het idee is niet zo onwaarschijnlijk in mijn ogen.

Ik heb al eens eerder gedacht... Als ik nou een terrorist was en ik een grote slag zou willen toebrengen aan het westerse kapitalisme ik iet zou verzinnen om de Europoort onbruikbaar te maken. Groot schip in een vaargeul laten zinken oid... Zoals eerder gezegd hier, transport en voorraad is onze zwakste schakel. Van 't weekend ook weer over gelezen in het boek van @DickBerts . Echt een aanrader om eens te lezen. Mijn copie is nu op weg naar een vriend van me :)

Link naar reactie

De titel van de post schreeuwt dat er aanvallen op truckers zijn gepland. En ook in de post wordt gesproken over gecoördineerde aanvallen op de transportketen. Aangezien we een Nederlands forum zijn lijkt het me dat het wel even vermeldt mag worden als dit in het buitenland is.

Da's waar maar 't filmpje heet 'LEAKED: ISIS Terror Plot - False Flag Attack in America' maar 't was handiger geweest als dat in de beschrijving ook even zou staan. @Tom , even aanpassen voor de duidelijkheid?

En natuurlijk zo het ons ook raken als het gebeurt.

EDIT: Ik zie dat het ook in USA staat, maar dat valt mij ook nu pas op :p

Link naar reactie

Da's waar maar 't filmpje heet 'LEAKED: ISIS Terror Plot - False Flag Attack in America' maar 't was handiger geweest als dat in de beschrijving ook even zou staan. @Tom , even aanpassen voor de duidelijkheid?

En natuurlijk zo het ons ook raken als het gebeurt.

EDIT: Ik zie dat het ook in USA staat, maar dat valt mij ook nu pas op :p

De Onderwerp titel kan ik niet aanpassen, maar effe de mods vragen:confused:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...