Ga naar inhoud
GENEGEERD

Crivit Outdoor camping douche


MissD

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
De hele review bestaat uit "uitgeprobeerd, prima voor de preppervoorraad"

In mijn ogen is een review toch echt iets meer dan dat.

 

Er staat nergens dat het een review is.

Neemt niet weg dat de aangeboden informatie schaars is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit aan die zwarte opwarmzakken wel een risico, doordat het opwarmen niet gecontroleerd plaatsvindt en de temperatuur waarschijnlijk onder de 80graden blijft, is er gevaar voor de ontwikkeling van legionella bacteriën. .... en die kun je missen als kiespijn. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm.... Verkopen ze er ook snorkels bij? Snorkel verlengen met een slang zodat je veilige lucht in kan ademen. ( natuurlijk moet je niet uitademen in de snorkel)

 

Maar ik heb er ook een gekocht. Als je de zak na gebruik leeg laat lopen. En laat drogen aan de lucht is de kans op legionella klein.

Maar legionella kun je idd missen als kiespijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm.... Verkopen ze er ook snorkels bij? Snorkel verlengen met een slang zodat je veilige lucht in kan ademen. ( natuurlijk moet je niet uitademen in de snorkel)

 

Maar ik heb er ook een gekocht. Als je de zak na gebruik leeg laat lopen. En laat drogen aan de lucht is de kans op legionella klein.

Maar legionella kun je idd missen als kiespijn.

 

20 liter lucht doe je niet lang mee denk ik. Je ademt in rust circa een halve liter per keer in en bij grote inspanning soms wel 4 liter per keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mij trouwens af vraag bij een douche als deze: zou de zonnekracht in de winter ook voldoende zijn het water tot een beetje comfortabele temperatuur te brengen, in de buitenlucht bedoel ik dan?

Je kan de zak natuurlijk voor je raam hangen maar ik vroeg het mij af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL als je hem in de winter mee op vakantie neemt naar de Malediven dan zal het zeer werken ;) maar hier zal het als je hem zo gebruikt zeker minder zijn

maar je zou er bijvoorbeeld met aluminium folie een parabool spiegel rond kunnen maken zodat de zon opbrengst groter wordt (maar een zonnecollectortje met dubbel glas

gaat beter werken denk ik :) )

 

maar wat @wiskers zegt is een goede ,betreffende die bacterieen erin dat is wel een goede , ik denk dat het wijs is om als je dit zou gebruiken om toch wat chloor of ander desinfecterend middel (waterstofperoxide ed) aan het water toe te voegen geen slecht idee is .

gr will ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit aan die zwarte opwarmzakken wel een risico, doordat het opwarmen niet gecontroleerd plaatsvindt en de temperatuur waarschijnlijk onder de 80graden blijft, is er gevaar voor de ontwikkeling van legionella bacteriën. .... en die kun je missen als kiespijn. .

 

Gewoon een paar keer per jaar uitspoelen met heel heet water, dan heeft Legionella geen kans, sowieso boven de 60 graden zal de legionella bacterie doodgaan. Nooit water in de zak laten voor langere tijd tussen 20-60 graden, 37 graden is ideaal voor legionella.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze moet je de hele dag in de zomerzon laten liggen, voor een aangename temperatuur met douchen.

Kan zijn dat er koud water bij moet om op een goede temp ervan te genieten.

Ik heb zelf een soortgelijke solar camp,in de winter is na mijn idee te weinig kracht om hem goed op te warmen.

 

Legionella komt volgens mij via de damp, het in ademen daar zit het probleem. Denk dat waneer je deze solar camp buiten gebruikt amper waterdamp vrij komt( correct me if i am wrong)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...