Ga naar inhoud
GENEGEERD

Five types of looters you must prepare for


Rodin

Aanbevolen berichten

Five Types Of Looters You Must Prepare For

 

In a collapse, not all looters are created equally. There will be varying degrees of how far a person is willing to go to survive. But even the best, most honest of people will be desperate for food and water. It’s a good idea to consider who might be approaching your doorstep before trouble shows.

 

http://www.secretsofurbansurvival.com/1486/five-types-of-looters-you-must-prepare-for/

 

Zeer interessant artikel over types en werkwijzen m.b.t. plunderaars. Omdat ik jullie lief (:p) vind, heb ik er een PDF van gemaakt die hier is te downloaden: https://hotfile.com/dl/161192564/a5dc297/Five_Types_Of_Looters_You_Must_Prepare_For.pdf.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bedankt, Rodin.

 

Ondanks erg Amerikaans, ik denk dat iedere prepper hier over moet nadenken en moet voorbereiden of beter kan stoppen met preppen........

Het is niet of dit zal gebeuren maar wanneer en in welke mate.

Ik ben dan een doom denker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Probleem is dat je daar vuurwapens mag hebben en die zijn in Nederland alleen in handen van de autoriteiten, van de criminelen en een handjevol jagers en sportschutters (die aan steeds meer regels moeten voldoen na Alphen en straks moeten ze hun wapens op een schietclub opslaan). Als de politie wegvalt (niet dat die nu al veel doen om burgers te beschermen) dan hebben de criminelen vrij spel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf te voorspellen dat er meer incidenten komen met kruisbogen en dat die door de politiek binnenkort worden voorgedragen voor een soort wapenvergunning. Ik hoor het onze volksvertegenwoordigers nu al zeggen: 'Kruisbogen? Dat moeten we toch niet willen met ons allen.'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf te voorspellen dat er meer incidenten komen met kruisbogen en dat die door de politiek binnenkort worden voorgedragen voor een soort wapenvergunning. Ik hoor het onze volksvertegenwoordigers nu al zeggen: 'Kruisbogen? Dat moeten we toch niet willen met ons allen.'

 

En handbogen. Je had laatst die man in Limburg die jarenlang geterrroriseerd werd door kampers, wat door de gemeente en politie gedoogd werd om de lieve vrede te bewaren. Maar toen ze met een overmacht aan politie hem kwamen oppakken omdat z'n hek 10 centimeter te hoog was ging ie door het lint en bedreigde hij hen met een handboog en molotov cocktails. Tegen die laatste kunnen ze niks doen, want de ingredienten (benzine en motorolie) zijn nodig om auto's te laten rijden maar handboogschieten is een hobby van enkelen dus kunnen ze daar makkelijk de massa in meekrijgen, die vinden alles goed zolang je maar niet aan hun auto en het voetballen komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...