Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

ISIS steun in Nederland (schokkende beelden)

Recommended Posts

Iedereen heeft inmiddels wel iets gehoord over ISIS en hun gevecht voor een Islamitische Staat, openbare executies van mogelijk duizenden mensen terwijl ze door landen als Syrie en Irak trekken. Je zou verwachten dat geen enkel gezond mens dit zou kunnen steunen.

Video van "geenstijl" schokkende beelden, alleen kijken als je een sterke maag hebt.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/best_goor.html

Maar jullie zullen het niet geloven, zelfs in Nederland zijn er mensen die deze organisatie steunen.... Zoals echte helden steunen, ver achter de gevechtslinie en natuurlijk met hun gezichten onherkenbaar gemaakt.

[ATTACH=CONFIG]10978[/ATTACH]

Waar is deze foto gemaakt? Willen jullie gokken? Ik zal het zeggen: in Den Haag!

En het eindigt niet bij deze mafketels alleen, nee zelfs in de politiek is er begrip en steun voor deze organisatie.

Haags raadslid heeft begrip voor daden ISIS

DEN HAAG - Het Haagse gemeenteraadslid Abdoe Khoulani (Partij van de Eenheid) heeft er begrip voor dat terreurorganisatie ISIS dood en verderf zaait in Irak. ‘Ik snap dat ze dat doen, absoluut’, zegt hij tegen Omroep West.

"De opstand gaat nu naar Bagdad en daar ben ik een voorstander van. In zijn totale context zeg ik: leve ISIS.’"

http://www.omroepwest.nl/nieuws/19-06-2014/haags-raadslid-heeft-begrip-voor-daden-isis

[ATTACH=CONFIG]10979[/ATTACH]

De AIVD, kan het al niet meer aan. De vraag is nu niet meer of er een aanslag wordt gepleegd in Nederland, maar waar en wanneer wordt er een aanslag gepleegd in Nederland?

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wanneer wordt politiek Nederland wakker en gaat het onder ogen zien hoe alarmerend de situatie is geworden? Blijkbaar moet er eerst iets ernstigs gebeuren om vervolgens 'daadkrachtig' een parlementaire enquete te houden.

Maar elk volk krijgt de politici die het verdiend...

Deze post delen

Gast ghostwhiper

Ze moeten die lui op het eerste de beste vliegtuig naar Irak zetten en laat ze II daar maar steunen.

Ohja wel een enkele reis en paspoort afpakken en op een zwarte lijst zetten zodat ze het land niet meer inkunnen

Heb het filmpje niet gekeken omdat ik met mn telefoon online ben

Deze post delen

Ik kan me nog wel iets voorstellen bij de mening van het raadslid. Ik zal geen dood en verderf prediken, maar daar waar volkeren stelselmatig in de hoek worden gedreven met alle soorten van geweld die daar bijhoren ontstaat vaak een stevige tegen reactie welke keus heb je anders? onderdrukking en vermoord worden?.

Het kruitvat genaamd midden oosten is dermate complex dat ik mij afvraag of het raadslid van de SGP enig idee heeft waarop hij reactie geeft. Het is natuurlijk heerlijk gemakkelijk om dit soort uitspraken te verfoeien maar een makkelijk antwoord op een complexe situatie dekt zelden de lading.

Deze post delen

Ik zou erg graag eens in gesprek gaan met deze mensen. Niet om hen ergens van te overtuigen, meer dat ik oprecht geïnteresseerd ben wat hun ideeën zijn over de islam, in verhouding tot terreur.

Ik probeer moslims steeds meer te begrijpen, ik lees ook boekjes over de Koran, praat met een Turkse vriend over deze dingen, nergens wordt mij duidelijk waar die motivatie vandaan komt tot terreur.

Deze post delen

Gast DickBerts
Nergens wordt mij duidelijk waar die motivatie vandaan komt tot terreur.

Macht = lekker.

Deze post delen

Ik denk, mensen die altijd naar beneden getrapt zijn en nu ook eens de kans hebben om naar beneden te trappen. Daarbij zijn ze zo gehersenspoeld met het idee dat hun tegenstanders geen mensen zijn (ze geloven niet in waar ze in moeten geloven, zijn een inferieur ras of whatever) dat het gemakkelijk wordt om verschrikkelijke dingen met ze te doen. De beste manier om mensen dit soort dingen te laten doen is om de groep waar je van af wilt te de-humaniseren. Hitler en z'n adviseurs hadden dat ook goed begrepen.

Deze post delen

Wat mij uit de gesprekken die ik zo in de loop van de tijd heb gevoerd een beetje duidelijk word is dat de verschillende geloofsstromingen het idee hebben dat alleen zij het ware geloof aanhangen.

En daaruit vloeiend de "ander" per definitie minderwaardig is. dit doorspekt met de bondige omschrijving van @DickBerts "macht is lekker" over het geheel nog een vleug economisch belang is genoeg o op vele werelddelen groeperingen elkaar de hersens in te laten slaan.

Het is in Nederland ook nog maar relatief kort geleden dat de protestante scholieren de katholieke scholieren in elkaar mepte (en andersom)

Deze post delen

Gast DickBerts
Wat mij uit de gesprekken die ik zo in de loop van de tijd heb gevoerd een beetje duidelijk word is dat de verschillende geloofsstromingen het idee hebben dat alleen zij het ware geloof aanhangen.

Mijn denken is superieur aan dat van alle anderen, een ziekte die helaas op deze site ook veel voorkomt en waar IK zelf ook niet altijd vrij van ben...

Je eigen denken kunnen relativeren, dat is je tweede geboorte als echt mens.

Deze post delen

Ik denk dat het probleem niet zozeer het geloof is, het is meer een excuus. om de ware redenen te achterhalen moet je een eeuw terug in de tijd, voordat het koloniaal gezag de grenzen bepaalde. De strijd die je nu ziet is meer een strijd onder oude volkeren, die vaak in grensgebieden van meerderen landen wonen, en ook een iets ander geloof aanhangen.

Als je kijkt hoeveel kerkelijke stromingen er in Nederland zijn, dan is dat daar niet veel anders.

Maar ik kan het natuurlijk ook totaal mis hebben.............

Deze post delen

Gast DickBerts
Maar ik kan het natuurlijk ook totaal mis hebben.............

Beschuit met muisjes......

Deze post delen

Indoctrinatie, propaganda en hersenspoeling. De Duitsers geloofden in de Joodse zondebok en het derde rijk. De Russische propaganda van na de Tweede wereldoorlog. Militante mullahs in moslim landen. Joden die geloven dat ze het uitverkoren volk zijn. Amerikaanse christelijke milities.

Al dat wij zij denken....allemaal zo kansloos. Daar kan ik geen respect voor opbrengen of begrip.

Deze post delen

kots misselijk word ik van die (ji)haat jurken..dit komt NOOIT meer goed, en word alleen maar erger..

Haagse zippo

Deze post delen

Ik heb al veel van die filmpjes van ISIS voorbij zien komen en snap niet dat je hier sympathie voor kan hebben. Daarnaast snap ik zowiezo niet dat mensen elkaar dit aan kunnen doen. Wat een wereld :(

• Leuk 1

Deze post delen

Al zolang de wereld is bewoond door "mensen" slaan ze elkaar de koppen in en dit zal nooit veranderen!

Deze post delen

Wat ik niet begrijp is dat niemand heeft gezien dat die foto werd gemaakt. Overdag en niemand die het ziet of melding van maakt? Onmogelijk, ik vermoed dat er een Fear Factor meespeelt.

Deze post delen

Wat ik niet begrijp is dat niemand heeft gezien dat die foto werd gemaakt. Overdag en niemand die het ziet of melding van maakt? Onmogelijk, ik vermoed dat er een Fear Factor meespeelt.
Hoezo? De vlag is niet verboden, een jurk dragen is niet verboden, ISIS-aanhanger zijn is niet verboden, je mening uitdragen is niet verboden en fotograferen is niet verboden. Dus het mag...van de wet wel.

Helaas(ja, dat is dan mijn mening)

Deze post delen

Video van "geenstijl" schokkende beelden, alleen kijken als je een sterke maag hebt.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/best_goor.html

Als je ziet met welk gemak ze met een simpel slagersmes iemands hoofd van zn romp scheiden... Daar hebben ze mee geoefend. Je moet er niet aan denken deze freaks terug te krijgen in Nederland.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...