Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een nieuwe kijk op westerse democratie (?)

lewieke
 Share

Recommended Posts

Welk verband is er tussen Olof Palme, Patrice Lumumba, Princess Diana, Dr David Kelly, Robin Cook, Yasser Arafat, Slobodan Milosevic en Hugo Chavez ? Juist, ze gingen dood. Wellicht in naam van de 'democratie'. De elites aan de macht hebben alle touwtjes in handen. Een té kritische stem moet verdwijnen. Liefst onder het mom van een ziekte, hartaanval,kanker, ... . Zou het toeval zijn dat veel van de leiders in Latijns Amerika tegelijk kanker kregen ? Geen duidelijke antwoorden maar wel een aantal dingen die we al wisten, vermoedden. Ook het oorlogstribunaal in Den Haag is een farce geworden en voert enkel uit wat de NATO wil. Is er een verband met de gezelfmoorde bankiers ?

Het haar op mijn armen ging rechtstaan toen ik het las. Letterlijk. Mocht ik binnenkort overlijden, stel je daar dan vragen bij. ;)

http://rt.com/op-edge/167308-nato-democracy-war/

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Democratie is zoiets als: de meerderheid heeft het voor het zeggen.

En dus is er altijd op zijn minst een minderheid die potentieel de klos is...

Zolang die meerderheid/'democratie' verstand, enz heeft zal die ook rekening houden met de mening van minderheden en proberen het gewoon zo goed mogelijk voor iedereen te doen.

Helaas is dat soort democratie op veel plekken heeel ver te zoeken.

Als die 'meerderheid' bepaald wordt door; macht, manipulatie, geld, corruptie, enz en door sociopaten en erger wordt gedraaid dan wordt die democratie voor zowel de, meeste, minderheden als meerderheid minder leuk tot rampzalig.

En kijk eens om je heen, dat lijkt op meer plekken het geval te zijn dan gezond is.

Daarnaast als iedereen zich zo individualistisch blijft opstellen als we in de huidige maatschappij doen, wat is dan precies een democratie te noemen?

Er lijkt vaak helemaal geen 'Wij' meer te bestaan enkel het 'Ik'

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Tja... ga je berichten verspreiden op een territorium waar jij niet de baas bent dan is het niet meer vragen of maar wanneer je zal gaan.

Heb je een eigen territorium dan ga vooral je gang en knal waar je maar kan. Ervan uitgaand dat je berichten verspreiden die het 'volk' zogezegd ten goede komt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...