Ga naar inhoud
GENEGEERD

Speciale wijken voor doelgroepen met een hekje eromheen

Lindaja
 Share

Recommended Posts

hoewel ik persoonlijk een zelfvoorzienend dorpje afgesloten tegen schapen wel zie zitten.

komt er nu een projectontwikkelaar die een wijk wil bouwen met een hek eromheen voor homo`s bi, en trans

http://www.omroepbrabant.nl/?news/212807842/Gay+Village+in+Tilburg+Ontwikkelaar+wil+afgeschermde+wijk+alleen+voor+homo%E2%80%99s+COC+is+geschokt.aspx&utm_source=facebook.com&utm_medium=SOCIAL&utm_campaign=facebook_omroep_brabant

gaan we weer een stap verder met de hokjes.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
En ze willen zo graag gelijk behandelt worden...

Als je het nieuws gevolgd hebt, heb je denk ik gemist dat deze specifieke doelgroepen felle kritiek hebben op dit plan.

Is toch ook waanzin eigenlijk he. Turken, Marokkanen, kampers, Antillianen, etc, moeten met alle geweld integreren in de samenleving. Culturen botsen op elkaar met als gevolg dat o.a. homo's in elkaar worden gebeukt door de finnen (tegenwoordig mag je Marokkanen niet meer Marokkaan noemen in dit soort feiten). En nu denkt er een projectontwikkelaar slim te zijn en hierop in te spelen door een gayvillage te willen bouwen. Met andere woorden, omdat allochtonen met alle geweld moeten integreren, moeten autochtonen maar in een aparte wijk worden gestopt. :confused::confused::confused:

Link naar reactie

Als je het nieuws gevolgd hebt, heb je denk ik gemist dat deze specifieke doelgroepen felle kritiek hebben op dit plan.

Is toch ook waanzin eigenlijk he. Turken, Marokkanen, kampers, Antillianen, etc, moeten met alle geweld integreren in de samenleving. Culturen botsen op elkaar met als gevolg dat o.a. homo's in elkaar worden gebeukt door de finnen (tegenwoordig mag je Marokkanen niet meer Marokkaan noemen in dit soort feiten). En nu denkt er een projectontwikkelaar slim te zijn en hierop in te spelen door een gayvillage te willen bouwen. Met andere woorden, omdat allochtonen met alle geweld moeten integreren, moeten autochtonen maar in een aparte wijk worden gestopt. :confused::confused::confused:

of we stoppen al die allochtonen die zich niet kunnen aanpassen in zo'n dorp

en alle preppers gaan in een onafhankelijk/zelfvoorzienendprepdorp leven :D

Link naar reactie

Wie herinnert zich de actie 'open het dorp'? Mies Bouman die er alles aan deed om in 24 uur zoveel mogelijk geld binnen te harken om een apart dorp voor invaliden te realiseren. Volgens mij staat het inmiddels grotendeels leeg en is het idee volkomen mislukt.

We moeten werken aan een maatschappij waarin mensen elkaar accepteren, niet een waarin we aparte wijken gaan creëren voor minderheden.

Link naar reactie

Wie herinnert zich de actie 'open het dorp'? Mies Bouman die er alles aan deed om in 24 uur zoveel mogelijk geld binnen te harken om een apart dorp voor invaliden te realiseren. Volgens mij staat het inmiddels grotendeels leeg en is het idee volkomen mislukt.

We moeten werken aan een maatschappij waarin mensen elkaar accepteren, niet een waarin we aparte wijken gaan creëren voor minderheden.

Het staat niet leeg. Het is er zelfs druk, met wachtlijsten enzo. Ze zijn nu bezig met verbouwingen en vernieuwingen. Het is een zeer gewaardeerde woon en werkplaats voor velen met een handicap die anders in een verzorgingshuis zouden moeten wonen maar nu zelfstandig kunnen blijven wonen. Door de aangepaste infrastructuur kunnen zij gemakkelijker wonen in deze omgeving. De scholen die daar zijn worden ook veel bezocht door mensen die er (nog) niet wonen.

Ik vind het wel wat anders dan een dorp voor homo's. Dat laatste is hier niet echt nodig...in Amerika is zoiets er wel, net als dorpjes voor bejaarden, of wijken vol "zwarten", "blanken of "Spaanstaligen".

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...