Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

Timmermans: wereld bolwerkt crises niet meer

Recommended Posts

2IMG_frans_timmermans_2_1_K7TMO7K.jpg

Minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) Foto: ANP

„Het loopt iedereen over de schoenen. De dreiging van vluchtelingenstromen is groot. Het budget voor noodhulp raakt op. Bij de VN begint het ook te kraken. Het internationale systeem van humanitaire hulp staat echt bijna op een overload. Op mijn eigen ministerie lopen ze ook op hun tandvlees. Ik vraag zo langzamerhand bijna het onmogelijke van mijn medewerkers.”

Lees meer...

Dat meen je niet? potverdikkie zeg... hadden we dit maar eerder zien aankomen, dan hadden we er ons op voor kunnen bereiden...

Gast DickBerts

En wat zijn we uitgelachen als preppers.... maar het ergste moet nog komen, straks worden we op een voetstuk gezet en dat is nog veel erger.

Gast DickBerts

Als de Verenigde Staten van Amerika hun vitale olie belangen niet eens meer veilig kunnen stellen, dan zakken ze door hun hoeven en gaan we een ONGEKEND turbulente periode tegemoet. Echt ongekend.....

Zelfs op facebook kreeg ik 1 reactie op deze post! ... wauw....

Wat kunnen we nog meer als van de daken schreeuwen en protesteren... in Griekenland doen ze het weer op z'n middeleeuws, gaat het hier ook zo ver komen?

ik hoop het eigenlijk wel, laat de mensheid maar eens flink op z'n bek gaan... we consumeren ons helemaal de pestpokke. dat moeten we 'eens' terug betalen. Ik begin daar liever nu mee, dan dat mijn kinderen straks met de gebakken peren zitten...

• Leuk 1

Dat meen je niet? potverdikkie zeg... hadden we dit maar eerder zien aankomen, dan hadden we er ons op voor kunnen bereiden...

Werkelijk, dit vind ik bijna nog verbijsterender dan wat de paus heeft gezegd. De paus praat buiten zijn straatje om, die bemoeit zich met wereldse zaken. Timmermans behoort tot de regerende klasse. Hoewel de uitspraak bij hem past, behoort hij die niet te doen. Hij lijkt volledig uit de school te klappen. En dat is pas echt verontrustend.

Gast DickBerts

Er zijn zelfs nogal wat mensen die beweren, dat de verdwenen Maleisische Boeing tijdens de finale van het WK het stadion ingevlogen zal worden, om het systeemeinde op te kunnen schuiven. Zal wel weer een alu hoedjes verhaal zijn, maar ik heb voor de veiligheid mijn oranje vlaggetjes toch maar weggehaald :)

Opmerkelijke gebeurtenissen de laatste tijd. Met name de stromen vluchtelingen die de wereld overtrekken en de kankerachtige groei van islamitische terreurorganisaties baren me zorgen. Het is allemaal niet niks en nu de VS ophouden de politie-agent van de wereld te zijn is het maar de vraag welke kant het op gaat. Kunstmatige grenzen verdwijnen en met de wereldeconomie blijft het kwakkelen. Ben benieuwd hoe dit zich de komende jaren zal ontwikkelen.

En wat zijn we uitgelachen als preppers.... maar het ergste moet nog komen, straks worden we op een voetstuk gezet en dat is nog veel erger.

Nee hoor Dick, dat gaat nooit gebeuren. We worden staatsgevaarlijk verklaart of we worden als schuldige aangewezen omdat we inmiddels flink wat resources, organisatie en kennis hebben opgebouwt....

Keep on prepping and keep your head down and mouth shut...

Schapen, zo noemen wij de mensen die ons nu voor gek verklaren. Ze volgen de kudde en denken dat alles goed komt en alles altijd wel geregeld wordt. Nu zijn er dus een aantal "leiders" die aan de alarm bel trekken of zoals ik het zie het zijn de eerste "schapen" die over de dam. Nu vraag ik mij af: Ze zijn over de dam, maar waar zijn ze beland? Zijn ze op een mooi stukje weideland beland waar ze verder kunnen leven en grazen OF zijn ze over de dam en in het water beland en gaan ze verdrinken of redden ze het net weer de dam op te komen?

Oftewel:

* Gaan ze ons nu de goede kant opleiden, worden deze aan de bel trekkende "leiders" gehoord?

* Worden de waarschuwingen in de wind geslagen door de andere leiders en is het hun politieke ondergang?

* Of gaan deze aan bel trekkende "leiders"hun uitspraken terugnemen om hun eigen schapenvacht te redden?

Timmerfrans zegt dat de VN de vluchtelingenstroom niet meer aan kunnen met de huidige capaciteit, thats all.

[ATTACH=CONFIG]10940[/ATTACH]

Eerst negeren ze je, dan lachen ze om je, dan vechten ze tegen je en dan win je.

-Mahatma Gandhi-

Timmerfrans zegt dat de VN de vluchtelingenstroom niet meer aan kunnen met de huidige capaciteit, thats all.

Nee hij zegt ook dat het budget voor noodhulp opraakt en dat veroorzaakt weer heel andere problemen....

Typisch, dat hij dat nu ook zegt, de pope was m net voor.

Het begint te nijpen jongens, laten we alert zijn.

Correctie. KS was hem net voor ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...