Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ultrabook en de Ultrabook tas


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar de mening over die leuke, veel te dure, technologische snufjes, genaamd de "Ultrabook".

Ontzettend handige computers, ligt gewicht en lekker makkelijk mee te nemen.

Als groot voordeel zie ik, dat als je een mooie tas als deze er bij koopt : http://www.bagageonline.nl/case-logic-bpca-114-14-laptop-backpack-anthracite.html.

Altijd ruimte voor je edc, "geldige" reden om die grote rugzak overal mee te nemen.

Dus, wat vinden jullie van Ultrabooks, elektrische snufjes, in het algemeen? Voordelen? Nadelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Een leuke laptoptas kan je bij elk type laptop kopen, heeft niets met een ultrabook te maken.

 

Ik heb er ook een - en super tevreden van - en een van de grootste voordelen vind ik net dat ik NIET zo'n latoptas nodig heb om hem overal mee naartoe te sleuren. Past perfect in men aktetasje, of draag je zo. En zit meestal een sleeve bij zodat je hem kan beschermen tegen krasjes als je hem zo vervoert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige plek waar ik mijn laptop mee naar toe neem is de andere kant van de bank.

Met een smartphone heb ik al een minicomputer bij de hand, kan geen reden bedenken om laptop ergens heen te zeulen. Telefoon laat ik ook vaak thuis trouwens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder dat je moet beginnen bij de tas.... is deze hufterproof... passen mijn spullen erin... en valt hij niet te veel op.

Dan heb je een ultrabook, die past er sowieso in, en extra beschermen met sleeve... en heb je dan nog steeds voldoende ruimte?

etc. etc.. prio, is tas, dan je spullen.

Verder.... ultra's zijn altijd cool... werken lang, lange standbytijd, licht gewicht.... Dat zijn belangrijke zaken aangaande lappies..

 

Greetz Holy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ultrabooks zijn geweldige gadgets, maar voor mij toch nog te groot en zwaar om altijd bij me te hebben. In 90% van de gevallen voldoet een smartphone, voorlopig ben ik nog niet overtuigd!

Ik houd de ontwikkelingen wel in de gaten, de laatste Surface van Microsoft bijvoorbeeld komt voor mij aardig in de buurt van de ideale 'EDC tablet'. Maar die is dan weer nét te groot voor in mijn Lunada...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...