Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

The Revelations of an Elite Family Insider

Recommended Posts

Hallo,

Gisteravond was ik een beetje aan het rondneuzen voor wat interessant leesvoer op een saaie zondagnacht en toen kwam ik dit bestand tegen:

http://www.scribd.com/doc/403303/The-Revelations-of-an-Elite-Family-Insider-2005

Het is een soort vraag-antwoord-verhaal van 'iemand' die beweert deel uit te maken van één van de invloedrijke bloedlijnen die meer macht hebben dan menigeen denkt. Nou ben ik zeer kritisch, zeker bij zo'n eenzijdig artikel waarvan de authenticiteit onmogelijk te bepalen is, maar ik heb het hele stuk gelezen en vond het toch wel interessant genoeg om te delen. Het gaat niet of nauwelijks over 'preppen', maar voor de mensen die zich interesseren voor alternatief nieuws en verder kijken dan hun eigen dagelijks leven is dit zeker interessant. Het gaf mij een heel ander beeld van het e.e.a. dan menig complot-website.

Ik denk niet dat deze 'Insider' is wie hij beweert te zijn, maar het is wel iemand met (op een bepaalde manier) verstand van zaken die het op een heel boeiende manier weet te verpakken..

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb in een ander draadje al eens een linkje naar een tekst geplaatst die over het zelfde onderwerp handelt. In dit artikel gaat het over een invloedrijke familie in NL. Tot mijn spijt gaat het over echte mensen die aantoonbaar familie van elkaar zijn en "echte" macht hebben.

http://members.chello.nl/jsteenis/Machtfamkap.pdf

Grappig,

Ik ben een nazaat van één van de genoemde families.

En ik ben gewoon een schaap in dit land dus ergens is het fout gegaan...

Greener

Ik heb in een ander draadje al eens een linkje naar een tekst geplaatst die over het zelfde onderwerp handelt. In dit artikel gaat het over een invloedrijke familie in NL. Tot mijn spijt gaat het over echte mensen die aantoonbaar familie van elkaar zijn en "echte" macht hebben.

http://members.chello.nl/jsteenis/Machtfamkap.pdf

Tja... so much for de maakbaarheid van mens en carrière :D

Nu snap ik waar die 'gunfactor' in het bedrijfsleven steeds vandaan komt. Hard werken loont dus niet. Het gaat erom wie je bent of kent, niet jouw talent :D

Tja... so much for de maakbaarheid van mens en carrière :D

Nu snap ik waar die 'gunfactor' in het bedrijfsleven steeds vandaan komt. Hard werken loont dus niet. Het gaat erom wie je bent of kent, niet jouw talent :D

Daarom is talent net een soort honger waardoor je zelf de touwtjes in handen neemt ongeacht of wat er gebeurd. Je bent immers niet tevreden met de huidige situatie dus neem je een risico zodat je op een plek komt waar je wel tevreden mee bent. Hard werken loont wel degelijk (onder de radar), je kan je alleen geen verkwistingen (of fouten) veroorloven zoals de machtige families.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...