Ga naar inhoud
GENEGEERD

WK 2014 Aanslag ??

backschless
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn hemel, wat een krankzinnige onzin. Martin Vrijland is een compleet van de pot gerukte, diep getroubleerde ziel die overal complotten in ziet. Als hij 's ochtends zijn raam open doet en er vliegt eerst een duif voorbij en daarna een merel, denkt hij dat een occulte satanistische sekte het op de westerse wereld heeft voorzien en dat bezemstelen stiekum fallussymbolen zijn om op subliminale wijze homoskesualiteit te verspreiden. @backschless, dit is wat mij betreft forumvervuiling.

• Leuk 1
Link naar reactie

Staat toch ook onder complotten.

Bedoel je daarmee dat je het bericht zelf ook totale onzin vindt? Dan zijn we het eens namelijk. Maar in dat geval snap ik niet dat je het plaatst. Ik neem aan dat de complotten-sectie alleen bedoeld is voor het plaatsen van berichten over complotten waarvan de topicstarters zelf ook geloven dat ze bestaan.

Link naar reactie

Zo'n filmpje vind ik wat ver gezocht. Maar dat er een aanslag komt, of meerdere, zou me niet verbazen. Ten slotte is er enorme onrust in Brazil en staat dat land op de rand van een burgeroorlog.

Oh, dat zou zomaar kunnen. Maar als dat gebeurt, heeft het geen ruk te maken met Conchita Wurst, subliminale boodschappen in frisdrankreclames, illuminati of homoseksualiteit. Dat was mijn punt.

• Leuk 2
Link naar reactie

Ben zeer benieuwd, bedankt voor je ploast @backschless, zelf ben ik wat terughoudend in het geloven van zo'n reclame. Eigenlijk meer denk ik omdat mijn hoofd zegt "het zal toch niet ?" Interesse in illuminatie enz hebben we zeker.. Laatst in Parijs geweest en hebben veel aan ons voorbij laten om wel 2x in de Notre dame te zijn geweest, dat is echt puur evil! Vol met illuminatie geschiedenis, veel foto's genomen en echt bizarre dingen .. Maar goed dat is een ander verhaal...

Erg jammer by the way dat je zo weinig nog actief bent..

Link naar reactie

Is toch prima dat dit geposted word, er zijn wel vaker dingen in films, videoclips & reclames terug te zien m.b.t. illuminati, piramides, all seeing eye e.d.

Ik sta er niet raar van op te kijken dat coca cola dit soort beelden gebruikt. Of er een aanslag komt is een 2de

check the terminator, of de videoclips van rihanna & jay z...

Link naar reactie

Martin Vrijland... Die beste man lijdt aan aluminium hoedjes vergiftiging (héél gevaarlijk!).

De arme ziel heeft zelfs hier nog een tijdje op het forum gepost, onder de naam @schuilkelders. En passant probeerde hij naast zijn verbale diaree ook nog zijn schuilkers te verkopen, want ja, ook een alu gekkie moet leven nietwaar? Helaas was dat niet zo'n succes, net zoals zoveel ideeen van Martin jammerlijk strandden voordat ze zelfs maar het daglicht zagen... Het is maar net hoe je het bekijkt.

Vroeger, toen de sex nog vies was en de lucht nog schoon, heb ik nogal eens een discussie gehad met Martindepartin.

Conclusie; Martin is de kwijt weg...

Als hij al sublimunale boodschappen ziet in de Cola reclame, dan ben je redelijk rijp voor het gekkenhuis.

X,

JB

• Leuk 1
Link naar reactie

........

Conclusie; Martin is de kwijt weg...

Als hij al sublimunale boodschappen ziet in de Cola reclame, dan ben je redelijk rijp voor het gekkenhuis.

X,

JB

Ik dacht juist dat je subliminale boodschappen juist niet bewust zag ;)

Ik ben het eens met je conclusie.

Link naar reactie

dat zijden ze ook over de olympische spelen in london er was niks gebeurdt.!

en ik denk als ze zoiets zouden planne dat ze daar voor geen bewijs materiaal achterlaten dat naar hun zelf linkt.

Uw grammatica in bovenstaande stukje is al een terroristische aanslag op dit forum... :p

(Niet boos worden hè? Ik schreef "subliminale" ook verkeerd in mijn eerdere post. We kunnen niet allen welgeletterde Vlamingen zijn! ;) )

Link naar reactie

Uw grammatica in bovenstaande stukje is al een terroristische aanslag op dit forum... :p

(Niet boos worden hè? Ik schreef "subliminale" ook verkeerd in mijn eerdere post. We kunnen niet allen welgeletterde Vlamingen zijn! ;) )

lekker boeiend :p boos waarom? ook ik ben niet perfect. bovendien heb ik andere kwaliteiten

Link naar reactie

Tijd is inmiddels verstreken en er is niets gebeurd, verrassend.

Ik denk dat, als er überhaupt iets gebeurt, je dat niet in de richting van aanslagen o.i.d. moet zoeken maar eerder sociale onrusten onder de bevolking. Rellen, demonstraties, zeker wanneer Brazilië vroeg uitgeschakeld wordt.

Link naar reactie

Nee hoor die Braziliaben zijn sportiever dan andere mensen, ze kiezen dan wel een ander team om aan te moedigen en maken er een feestje van..

Zo bedoel ik het niet, gaat niet zozeer om het sportieve aspect, maar om het feit dat die 14+ miljard aan kosten dan simpelweg niet meer te rechtvaardigen valt voor een ontwikkelingsland als Brazilië.

Link naar reactie

@backschless, bij mijn weten is er niks gebeurd in Brazilië, althans er is geen aanslag gepleegd op het door Martin Vrijland voorspelde tijdstip. Nu heb ik een vraag aan jou, als zelfverklaard "gelover" in de voorspelling:

Wat doet dit met je? Ik bedoel: wat voor gevolgen verbind je aan het geloven van een bepaald complot of scenario dat vervolgens niet uitkomt? Of is het zoiets als bij het verstrijken van de Maya-kalender, toen de wereld toch niet eindigde: "maar er is wél een grote bewustwording geweest!" ? Graag een serieus antwoord op een serieuze vraag.

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...