Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dat Jongkie draait toch al een tijdje mee


MyronPrps

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen:)

 

Eindelijk is het dan zover mijn 1000e post op dit prachtige forum, nu weet ik dat de gemoederen soms hoog oplopen maar toch is dit nu al weer voor een jaar mijn startpagina en als ik terugkijk hoe ik binnen bijna een jaar van een jongen met een oude sportas met van alles erin (ik had zelfs een houten kruis met touw eraan zodat ik in bomen kon klimmen...:) ) naar iemand met een paar maandjes aan voedsel met een redelijke BOB ben gegaan ben ik toch erg blij dat ik deel uit mag maken van deze gekke preppers community.

 

Voor de meesten ben ik alleen maar een gebruikersnaam of dat jochie van 18 maar ik hoop dat dat na SC brabant anders gaat worden want na al die verhalen over de wilde SC's ben ik toch wel erg benieuwd wat daar allemaal gebeurd haha:)

 

maar toch wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de leerzame momenten en leuke contacten en ik hoop jullie allemaal te ontmoeten tijdens SC brabant waar ik hopelijk een heleboel bekenden mag ontmoeten haha

 

met Dankbare groet, MP

  • Leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Gefeliciteerd met post 1000 . Ik heb al veel interessante dingen van jou gelezen ook dingen vanwaar ik denk ,, waar haalt hij het vandaan op zijn nog jong leeftijd ,, Doe zo verder je bent een pluspunt voor het forum .

 

Geert .

ps tot op SC Brabant .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...