Ga naar inhoud
GENEGEERD

Den Haag in overleg over Honden Verbod

Communicator
 Share

Recommended Posts

Bo4VL5TIMAApeSq-300x225.jpg

Do not walk your dog here, Muslims do not like dogs. This is an muslim area now

Den Haag is bezig met een nieuwe regeling (wet) zodat HONDEN verboden kunnen worden op openbare locaties en zelfs delen van wijken, omdat de meeste moslims BANG zijn voor honden. Dit houd dus in dat je geen toegang meer hebt tot deze wijken als je een hond bij je hebt, Den Haag verklaard: Wij hebben begrip en respecteren de angst voor de viervoeter en zullen gepaste maatregelen treffen aldus de linkse partijen uit Denhaag.

Bron:Waardelooz

Het moet niet gekker worden!

ik twijfelde aan de betrouwbaarheid van dit bericht, maar dit schijnt al langer te spelen!

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat is een oude koe die uit de sloot wordt getrokken........

Dat speelde even begin 2012, werd door Geenstijl nog eens uit de sloot getrokken in oktober 2013 en door Adamron op maroc.nl

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/forza_islampartij_verbied_hond.html

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367288-reactie-op-mijn-post-aangaande-de-hondenverbod-den-haag.html

Nu dus weer door Waardelooz.

Dat terwijl het in 2012 al niet klopte...

UPDATE: Afgelopen zaterdag onstond ophef in de media over een verbod op het houden van honden, dat Küçük zou hebben voorgesteld. Maar hij zegt nu dat zijn woorden uit verband zijn gerukt.
Bron: http://jandewandelaar.wordpress.com/2012/01/29/haagse-islam-democraten-claimen-een-hondenverbod/

En zo kun je je blijven opfokken door een destijds al fout bericht.

Link naar reactie

(Gvd) Hoe haal je het in je hasses om zo iets te bedenken. EN bespreekbaar te maken.

Als ik zeg dat mijn bejaarde buren bang zijn voor alles wat donkerder is dan een mijn getinte huid in de zomer (en moslims), zou het dan bespreekbaar maken van een briefje verboden voor.......racisme zijn??

Link naar reactie

Nou weet ik dat die Putin een boefje is ........

putin.JPG.95c199b3396e916bbddd3b10601f90ea.jpg

maar soms heb ik wel zoiets dat ik het mooi zou vinden als Rutte ook zulke ballen had om zoiets als dit te zeggen....en het voor de verandering niet alleen bij zeggen zou houden

Jammer dat Putin dat dan niet vind gelden voor de etnisch-Russische minderheid in Oekraine. Volgens deze redenering zouden die gewoon hebben moeten verhuizen. Ach ja, politici.....

Link naar reactie

Oke, het lijkt inderdaad uit verband gerukt, en nogal opgeblazen. Maar ik sta er niet van te kijken dat dit nog een serieus wetsvoorstel zou kunnen worden.

't Lijkt niet alleen zo, het is zo. Een foutief rel berichtje van 2,5 jaar geleden zorgt alweer voor algemene verontwaardiging en bijbehorende reacties.

Maar aangezien dat sommige reaguurders alleen het kopje lezen en meteen los gaan, maakt het kennelijk niet uit dat hierop gewezen wordt.

Link naar reactie

maar soms heb ik wel zoiets dat ik het mooi zou vinden als Rutte ook zulke ballen had om zoiets als dit te zeggen....en het voor de verandering niet alleen bij zeggen zou houden

Ik heb laatst in een draadje al gezegd dat het mij niet een heel groot drama lijkt als de Russen Nederland inpikken.

Link naar reactie

Ik heb laatst in een draadje al gezegd dat het mij niet een heel groot drama lijkt als de Russen Nederland inpikken.

Wij in Vlaanderen zouden het ook niet zo erg vinden als de Russen Nederland inpikken. :-) Dan maken jullie ook eens een communistisch bestuur mee. Wij hebben dat hier al jàààààààààààren met de PS. Wat die honden betreft. Vaardig zo een regel uit en elke Vlaming koopt een herder of een dobberman. Uit principe.

Link naar reactie

shit, straks moet ik verhuizen omdat ik anders mijn hond niet kan uitlaten. Hondenbezitters zijn ook altijd de L.L.

Eerst hondenbelasting, honden binnen stadsgrens aanlijnen, toen de opruimplicht, daarna de verplichting om opruimmiddelen bij je te dragen en nu willen ze ons weren uit complete wijken??

Geef me een oprot premie net als bepaalde"Nederlanders" en een uitkering in het buitenland net als bepaalde "Nederlanders" en moet je eens zien hoe snel ik hier weg ben!

• Leuk 1
Link naar reactie

Jammer dat Putin dat dan niet vind gelden voor de etnisch-Russische minderheid in Oekraine. Volgens deze redenering zouden die gewoon hebben moeten verhuizen. Ach ja, politici.....

@Mandy Lifeboats : Wel wat off-topic maar:

Het Westen doet alles om Rusland te provoceren om de Ukraïne binnen te vallen.

Hiertoe worden de grenzen naar Rusland gesloten om de uitstroom van vluchtelingen tegen te houden.

Zelfs landmijnen worden overwogen om vluchtelingen tegen te houden. LINK.

• Leuk 1
Link naar reactie

Ik heb er helemaal geen probleem mee dat de anders denkende of gekleurde medemens bang is van honden, sommigen zijn dat voor varkens ook.. hun goed recht. En dat is het dan zo wat denk ik.

Of het waar is of niet, of er verbanden zijn uitgerukt, het laat me allemaal koud. Waar ik ga, gaat mijn viervoeter ook en omgekeerd. Dat is al altijd zo geweest en zal zo blijven. Dat dit hilarische taferelen

oplevert is wel zo leuk meegenomen. Ooit eens een beer van een man al joggend mij weten passeren, tot ie de hond (is klein mormel) opmerkte en zeker een meter de hoogte in sprong van het verschieten.

Link naar reactie

't Lijkt niet alleen zo, het is zo. Een foutief rel berichtje van 2,5 jaar geleden zorgt alweer voor algemene verontwaardiging en bijbehorende reacties.

Maar aangezien dat sommige reaguurders alleen het kopje lezen en meteen los gaan, maakt het kennelijk niet uit dat hierop gewezen wordt.

Tegen wie heb je het eigenlijk?

Link naar reactie

@Mandy Lifeboats : Wel wat off-topic maar:

Het Westen doet alles om Rusland te provoceren om de Ukraïne binnen te vallen.

Hiertoe worden de grenzen naar Rusland gesloten om de uitstroom van vluchtelingen tegen te houden.

Zelfs landmijnen worden overwogen om vluchtelingen tegen te houden. LINK.

Oh, sorry... zo goed heb ik het de laatste tijd niet bijgehouden en had hier geen idee van. Ik verkeerde in de veronderstelling dat het meer een kwestie was van Rusland buiten houden en niet mensen binnen. (In het begin van zo'n crisis probeer ik het nog wel goed te volgen, maar op een gegeven moment werd ik een beetje Oekraine-moe, hoe beroerd het ook is om te moeten bekennen).

Bedankt voor de verheldering.

Link naar reactie

dit hebben we nodig, niet dat slappe gedrag van onze regering wat een onzin is dit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...