Ga naar inhoud
GENEGEERD

Portretten


Edo0242

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Edo Tams en ik ben fotograaf.

Ik maak graag series portretten van mensen in hun eigen, bijzondere leefomgeving en zou graag een serie over 'preppers' maken.

Mensen die dat willen portretteren temidden van hun eigen omgeving met zoveel mogelijk zaken/spullen die verwijzen naar hun leven als 'prepper'.

In eerste instantie maak ik de foto's puur voor mijn portfolio en zal er niets mee gebeuren zonder toestemming van de geportretteerde.

 

Kijk voor voorbeelden op:

https://www.facebook.com/pages/Edo-Tams-Fotografie/254737561216912?sk=photos_albums

In de mappen Rokers en Kunstenaars en religie staan een paar soortgelijke foto's.

 

Mocht je interesse hebben dan kom ik graag bij je langs( ik ben niet te beroerd om een stukje te rijden) en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.

Dit duurt meestal een paar uur en natuurlijk mail ik je na afloop een bestand van de foto.

Schroom niet als je denkt dat je niet interessant genoeg bent. Ik ben vaak genoeg verrast door mensen die hetzelfde dachten.

Laat hier een berichtje achter of mail me op edotams@hotmail.com.

 

Groet,

 

Edo Tams

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De meesten...maar als je geluk hebt, dan kan je best een prepper treffen die het avontuur aangaat met je.

 

Hoe zou jij foto's maken als je de gezichten er niet op kan zetten, beschrijf eens hoe jij dat voor je ziet? Misschien haalt die uitleg iemand over de streep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer. Ik kreeg het idee toen ik laatst Doomsday Preppers zat te kijken:). Helemaal niet aan gedacht dat de meesten anoniem willen blijven.

 

Die lui Doomsday Preppers worden speciaal geselecteerd op amusementswaarde door NatGEO daar wordt ik liever niet mee geassocieerd.

 

@DickBerts is al vele malen in de media geweest, dus voor hem zal dit minder spelen. Ook bv. die stoere kop van @Gamble is bijzonder geschikt voor de gevoelige plaat.

 

Verreweg de meesten willen echter niet met echte naam, of herkenbaar in de media. Logisch om vele redenen, maar de belangrijkste blijft toch wel dat je niet bekend wil staan als de lokale noodsupermarkt.

 

In een item van Filemon met Dick Berts vraagt Filemon (4:30) hoe lang Dick het uit denkt te houden in zijn appartement.

Antwoord: 5 minuten, al mijn buren hebben gezien wat ik hier heb. (niet de letterlijke tekst, maar de strekking)

 

We hebben eerder http://preppers.nl/forum/threads/een bevlogen fotografe hier gehad die uiteindelijk het wel voor elkaar kreeg om zelfs een van onze kampeer ontmoetingen te fotograferen, haar reportage is volgens mij nog niet af, al wel een paar mooie foto's gezien. Wel anoniem en zonder gezichten dus.

 

Je moet je een beetje verdiepen in 't wereldje, dan liggen er best wel kansen.

Laat het draadje nog even sudderen, je weet het nooit. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...