Ga naar inhoud
GENEGEERD

Cobble Stones en werking


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Ik kwam een aanbieding tegen van een compacte bbq op basis van cobble stones. Dit zijn stenen met ingebouwde firestarter die binnen 3 minuten warm worden voor ongeveer 2 uur. Je kunt ze gebruiken in de bbq van Cobb. Deze tafel bbq wordt niet warm aan de buitenkant, dus vrijwel overal te gebruiken. Je kunt natuurlijk ook een stuk of 8 briketten in de bbq leggen.

 

de stenen

http://www.trendyard.nl/nl/cobb-bbq-cobble-stone-doosje-van-6-stuks-700411?gclid=CjgKEAjw2dqcBRC2q-LXjpfxjnQSJAAeYF5LTiiXSWKFCQjOYaRhmBdSYBfDtLhZoqu1z5vrrpmuvvD_BwE

 

de bbq

http://www.trendyard.nl/nl/cobb-bbq-premier-met-tas-700367?gclid=CjgKEAjw2dqcBRC2q-LXjpfxjnQSJAAeYF5LgV5-z2W2IWJzulGXH_XTRYwbHqu5d79psh--zmoOYPD_BwE

 

Kijk even niet naar de prijzen, maar zijn er mensen die dit kennen of die dit hebben getest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Geert

dat klopt, en de cobblestones zelf zijn ook nog eens duur in gebruik,

ik geef eerlijk toe budget beheer is niet mijn sterkste kant, ik ben meer van de afdeling geld moet rollen

straks in augustus gaan we de Griekse economie weer een fikse impuls geven ( iemand moet het doen toch :cool:)

 

Wie het breed heeft laat het breed hangen hee .

Ik ben zo meer de persoon die het zelf wil bouwen . ( niet de Griekse economie maar de bbq )

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FincaInSpanje wat jij cobble stones noemt lijkt mij gewoon een geperste houtskool briket , en ik zou toch voorzichtig zijn met

binnenhuis gebruik want houtskool heeft aardig wat zuurstof nodig . Nu kan die bbq dan wel aan de buitenkant koud zijn ik zou hem toch niet gebruiken in een kleine

ruimte (CO is erg ongezond :( )

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij aan bij wat @Wafels zegt. Het is en blijft een bbq en die gebruik je buiten en niet binnen. Vanwege de dubbele mantel blijft hij aan de buitenkant koel en kan hij wel direct op een tuintafel gezet worden. Het wordt dan een soort van gourmetten.

 

Die speciale Cobble Stones zijn makkelijk, maar in verhouding erg duur. Je kunt de Cobb ook gebruiken met 7 tot 9 briketten.

 

Volgens kenners zijn de volgende briketten (gemaakt van kokosnootbast) het beste:

 

http://www.eco-logisch.nl/Ecobrasa-BBQ-blokjes-cocos--2034

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fincalnspanje

ik weet niet of je naar de sc brabant gaat......maar als je wilt kan ik de cobb dan wel ff meenemen , kun je hem ff testen, zelf ervaren of het wat is

 

Ik ben mijn Spanje schema min of meer aan het omgooien en probeer er zeker weer bij te zijn. Dan geef ik wel een PM tegen die tijd.:(

@Geert, ik kan er één voor 99€ kopen, nog prijzig zeker maar het lijkt me een prima mobiel systeem. En WTSHTF kun je er ook binnen op koken, met een beetje ventilatie. Ik probeer ook naar SC Brabant te komen, dan heb ik weer een hoop vragen voor je. Helaas kan ik niet naar SC Vlaanderen komen, anders was ik er zeker bij geweest. Misschien als jij tijd hebt kunnen we ervoor nog een workshop "bugs bunny" plannen. Ik vind het geen enkel probleem jou kant hiervoor op te komen.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...