Ga naar inhoud
GENEGEERD

GEZOCHT! PREPPER voor documentaire RTV NH


Documentaire

Aanbevolen berichten

privacy?? goed punt.. snapt ze meteen wat ons punt is :)

 

Zeker! En met het oog daar op rustend, begrijpt ze misschien dat het verstandig is om daar wat beter mee om te gaan op het internet.

Ook hoop ik dat ze zich meer verdiept in waarom Nederlanders preppen en wat het verschil is met Amerikanen.

Misschien als ze een tijdje hier vertoefd, dat ze zelf wat meer gaat nadenken over het hoe en waarom.

Filmpje van onze Communicator kan soms een echte eye-opener zijn op dat gebied.

Niettemin is niemand van ons hier een vriend van haar op facebook. Foto's daarvan plaatsen (hoe makkelijk dan ook) vind ik erg ongepast.

We hebben het hier wel over een studente die hoe naïef dan ook, nog steeds een studente is (Met andere woorden een jong persoon die misschien tegen haarzelf in bescherming genomen moet worden).

Wij zoeken van elkaar ook niet uit hoe we er uit zien (tenzij het mag) en foto's gemaakt van elkaar op een SC mogen zonder toestemming ook niet geplaatst worden.

Professionele pagina oke. Prive pagina niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Deze dame doet communicatie wetenschappen.... wat gaan wij haar dan nog uitleggen over foto's en wat dan ook in welke media dan ook?

 

Kom nou, ze willen een docu maken. Niet voor ons, maar om te scoren, voor kijkcijfers van RTV NH en hun eigen CV.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind als je je kop op internet zet, dat je dan het materiaal mag gebruiken. Dat is je eigen keuze geweest. Dus ook al is het een zotte kop, een pron-film, of je vakantie kiekjes, eigen schuld dikke bult.

 

Wil je niet meer op internet dat kun je google vragen je te vergeten, dus niet meer opnemen in de zoekresultaten.

 

https://support.google.com/legal/contact/lr_eudpa?product=websearch#

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dame doet communicatie wetenschappen.... wat gaan wij haar dan nog uitleggen over foto's en wat dan ook in welke media dan ook?

 

Kom nou, ze willen een docu maken. Niet voor ons, maar om te scoren, voor kijkcijfers van RTV NH en hun eigen CV.

 

En ze moet nog veel leren.

Maar wat nou als dit je dochter was......???

Heeft ze op de eerste twee pagina's al niet voldoende feedback gekregen om het misschien even overnieuw te proberen?

Moeten wij ons dan zonder dat ze de kans heeft gekregen om of stilletjes te vertrekken en nooit meer wat van haar te laten horen, of om alsnog te proberen zich in te lezen en het vanuit een andere hoek te proberen haar op pagina drie dan maar gelijk zo af te branden?

Lees eens terug.

Wat als dit je dochter was?

Tis nog een studente eh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niettemin is niemand van ons hier een vriend van haar op facebook. Foto's daarvan plaatsen (hoe makkelijk dan ook) vind ik erg ongepast.

We hebben het hier wel over een studente die hoe naïef dan ook, nog steeds een studente is (Met andere woorden een jong persoon die misschien tegen haarzelf in bescherming genomen moet worden).

Wij zoeken van elkaar ook niet uit hoe we er uit zien (tenzij het mag) en foto's gemaakt van elkaar op een SC mogen zonder toestemming ook niet geplaatst worden.

Professionele pagina oke. Prive pagina niet!

 

Haar foto's zijn openbaar. Ik begrijp je standpunt wel. Voel me niet geroepen een openbaar plaatje te verwijderen, maar elke MOD mag dit zelf beslissen. Ik zal mijn post aanmelden hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me dat ik deze reactie moet plaatsen, maar wat zijn een aantal forumleden ongelofelijke zeuren. Elke letter van de verzoekende wordt tot op het bot afgebrand. Reageer dan even niet, als je hier geen zin in hebt. Foto's en andere internet-gerelateerde informatie plaatsen om zo de personen in kwestie weg te jagen vind ik erg laag: ze had ook de keuze om anoniem het verzoek te plaatsen (en dan was het vast óók niet goed geweest) maar heeft die keuze niet gemaakt. Kortom: reageer serieus (on-topic) of reageer niet.

 

En euhm... foto's plaatsen van haar (ondanks dat ze openbaar zijn)? Die personen (jan1, Greener, Keyser Suze en wodan) mogen van mij een levenslange ban krijgen op dit forum: volgens mij zijn er ongeschreven regels op het forum en dit is er ééntje van IMHO.

 

Nu zal ik vervolgens wel de volle laag over mij heen krijgen - prima, bring it on - maar kijk eerst eens naar jezelf en je eigen handelen.

  • Leuk 1
  • Niet leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine les Nederlands:

 

Beste Preppers (dat is meervoud, en een joviale begroeting voor het volk wat zich op dit forum ophoudt. Let op de dt).

 

Beste Preppers (dat is meervoud, en een joviale begroeting van het volk dat zich op dit forum ophoudt). Let op het haakje sluiten.

 

Leuk hè, fileren?

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me dat ik deze reactie moet plaatsen, maar wat zijn een aantal forumleden ongelofelijke zeuren. Elke letter van de verzoekende wordt tot op het bot afgebrand. Reageer dan even niet, als je hier geen zin in hebt. Foto's en andere internet-gerelateerde informatie plaatsen om zo de personen in kwestie weg te jagen vind ik erg laag: ze had ook de keuze om anoniem het verzoek te plaatsen (en dan was het vast óók niet goed geweest) maar heeft die keuze niet gemaakt. Kortom: reageer serieus (on-topic) of reageer niet. En euhm... foto's plaatsen van haar (ondanks dat ze openbaar zijn)? Die persoon mag van mij een levenslange ban krijgen op dit forum: volgens mij zijn er ongeschreven regels op het forum en dit is er ééntje van IMHO.

 

Nu zal ik vervolgens wel de volle laag over mij heen krijgen - prima, bring it on - maar kijk eerst eens naar jezelf en je eigen handelen.

 

Dikke plus! Ben het met je eens. Ik heb dit al eens uitgebreid aan geschreven. Als je zelf niet wil dat anderen jouw privé online delen dan moet je dit ook niet doen bij een ander.

 

Te veel leden hier menen dat het goed recht te praten valt omdat het al op internet stond. Terwijl ik het eerder als groepsgedrag zou betitelen, de algehele consensus van de negatief reagerende mensen in dit type draadje is zo duidelijk dat het makkelijk scoren is.

 

Al deze draadjes gaan min of meer het zelfde, ZELFS als het is aangevraagd, netjes is geformuleerd, onder eigen naam en met oprechte insteek.

 

Er mag wel eens naar onszelf gekeken worden op dit onderwerp!

 

Zolang wij zo idioot blijven doen verdienen we het misschien wel om niet serieus genomen te worden.

 

En nu niet iedereen vallen over we, onszelf etc, wie de schoen past trekt hem aan, doet er wat mee of niet.

 

Laat je medemens in zijn of haar waarde en bied je hulp aan als je denkt dat het ook anders kan in jouw ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ze moet nog veel leren.

Maar wat nou als dit je dochter was......???

Heeft ze op de eerste twee pagina's al niet voldoende feedback gekregen om het misschien even overnieuw te proberen?

Moeten wij ons dan zonder dat ze de kans heeft gekregen om of stilletjes te vertrekken en nooit meer wat van haar te laten horen, of om alsnog te proberen zich in te lezen en het vanuit een andere hoek te proberen haar op pagina drie dan maar gelijk zo af te branden?

Lees eens terug.

Wat als dit je dochter was?

Tis nog een studente eh!

 

Bij die woorden sluit ik me aan, heb de foto's verwijderd dan ook verwijderd. Dat zij zelf nog niet internet-wijs genoeg is, zal zij nu ook snappen, maar foto's plaatsen vind ik onnodig ver gaan.

@Canis Majoris goed punt van kritiek, de betrokkenen hebben alleen iets te veel kudos nog voor een levenslange ban ;) maar ze krijgen wel een kruisje achter hun naam en mogen de eerstvolgende keer bij koekhappen pas als laatste. Dat zal ze leren!!!1!1!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al eentje voor het team opgevangen nu mogen de andere:) (haha)

 

maar even serieus, de meesten hier "schrikken" een beetje van dit soort oproepen dus het lijkt me verstandiger als je wat uitgebreider uitlegt wat je precies wil en hoe anoniem mensen kunnen blijven. kunnen ze bijv. als henk jansen uit europa in de docu of als bijv. Echte Naam uit de stad aalsmeer op het adres.....

 

geef dit aan en dan denk ik dat je best iemand kunt vinden want de meeste preppers vind het erg leuk om over hun preps te praten en willen anderen ook aan het preppen krijgen en hoe kan dit beter dan voor de tv over je preps te vertellen en hoe je erover denkt?

 

Oekraine is volop bezig dus is het ook wat dichterbij voor de mensen en misschien kun je hier iets leuks mee.

 

veel succes, MP

Link naar reactie
Delen op andere sites

de betrokkenen hebben alleen iets te veel kudos nog voor een levenslange ban ;)

 

Mag nooit en te nimmer een verzachtende omstandigheid zijn.

 

"Ik mag met meer wegkomen want ik post veel meer dan jij"?

 

Op enkelen na, zijn we allemaal hetzelfde hier.

 

Die "prepper goeroe" status boven mijn naam is geestig, maar niet meer dan dat.....

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Documentaire

 

Ugh!

 

Ik als oude prepper wil namens de jonge preppers een welgemeend excuus aanbieden! OEF!

 

Om mijn (en ons) excuses kracht bij te zetten zal ik als eerste een Kudo aan u uitreiken (een soort cadeau) en vraag ik u nederig om ons excuses te aanvaarden en de domme jonge preppers maar te zien als jonge honden die maar wat dollen en bijten zonder te zien wat men aanricht.

 

Geloof me, maar ze menen het niet zo kwaad. Zit soms hele avonden een mooi topic te maken en dan krijg je alleen maar domme en achterlijke opmerkingen die dan door de gein-porums als bijzonder helpful worden gezien. En dan heeft men de grootste lol.

 

Dus ik weet wat je voelt en mee moet maken, in je jonge leven en dan op een forum terecht komen die bestaat uit lolbroeken en gein-porums.

Maar geloof me het zijn diep in hun hartje wel goede kerels, als je in nood zou zitten lopen ze zich uit de naad om je te redden daar sta ik voor in.

Eigenlijk vinden ze het super interessant dat er een leuk "jongding" aandacht voor ze heeft.

 

Zo, groot-prepper oude @Tom heeft gesproken en hoop dat u ons nederig excuses aanvaard:confused:

 

UPDATE: Niet alle jonge preppers willen hier onder vallen (lolbroeken en gein-porums) er zijn er ook heel wat die zich distantiëren van veel postings hier gedaan.

 

Mijn mailbox stroom vol met jonge preppers die het met de oude @Tom eens zijn OEF!! UGH !!

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me dat ik deze reactie moet plaatsen, maar wat zijn een aantal forumleden ongelofelijke zeuren. Elke letter van de verzoekende wordt tot op het bot afgebrand. Reageer dan even niet, als je hier geen zin in hebt. Foto's en andere internet-gerelateerde informatie plaatsen om zo de personen in kwestie weg te jagen vind ik erg laag: ze had ook de keuze om anoniem het verzoek te plaatsen (en dan was het vast óók niet goed geweest) maar heeft die keuze niet gemaakt. Kortom: reageer serieus (on-topic) of reageer niet.

 

En euhm... foto's plaatsen van haar (ondanks dat ze openbaar zijn)? Die personen (jan1, Greener, Keyser Suze en wodan) mogen van mij een levenslange ban krijgen op dit forum: volgens mij zijn er ongeschreven regels op het forum en dit is er ééntje van IMHO.

 

Nu zal ik vervolgens wel de volle laag over mij heen krijgen - prima, bring it on - maar kijk eerst eens naar jezelf en je eigen handelen.

 

 

@Canis Majoris

Helemaal mee eens!! Doet me denken aan een recente post van @Wonderland ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij die woorden sluit ik me aan, heb de foto's verwijderd dan ook verwijderd. Dat zij zelf nog niet internet-wijs genoeg is, zal zij nu ook snappen, maar foto's plaatsen vind ik onnodig ver gaan.

@Canis Majoris goed punt van kritiek, de betrokkenen hebben alleen iets te veel kudos nog voor een levenslange ban ;) maar ze krijgen wel een kruisje achter hun naam en mogen de eerstvolgende keer bij koekhappen pas als laatste. Dat zal ze leren!!!1!1!

 

Als je met naam, toenaam en telnr (ook van een ANDER!) ondertekent,

de moeite niet neemt om de geplogenheden op het forum te bekijken, dan vraag je erom.

She had it coming. Als ze wat ruggengraat heeft, komt ze dat zelf wel zeggen, hoeven andere niet voor op te komen.

 

Waarom moeten WIJ correcter zijn naar haar toe, terwijl ze zelf ZO nonchalant met haar privé info

(EN VAN EEN ANDER, ik type het nog maar eens) omspringt en haar LUDIEK op de vinger tikken mag niet? Komaan zeg!

 

Als ze haar online profielen open zet, ondertekent met haar Voornaam, achternaam EN telefoonnummer,

maar verder wel bij het plaatsen van een bal in een open doel op dit forum niet het draadje volgt en

anderen vinden dat ze dan wel voor haar moeten opkomen omdat ondergetekende een openbare vrij onschuldige foto

(een grappige waarbij ze eigenlijk nog vrij onherkenbaar is ook en waar alle bronvermelding werd vermeden)

beschikbaar stelt, dan zijn we weer te politiek correct bezig mijns inziens.

 

Maar als de mods vinden dat het erover is, hebben ze de tools om dat aan te passen natuurlijk.

 

Deze dame doet communicatie wetenschappen.... wat gaan wij haar dan nog uitleggen over foto's en wat dan ook in welke media dan ook?

 

Kom nou, ze willen een docu maken. Niet voor ons, maar om te scoren, voor kijkcijfers van RTV NH en hun eigen CV.

My point exactly!

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me dat ik deze reactie moet plaatsen, maar wat zijn een aantal forumleden ongelofelijke zeuren. Elke letter van de verzoekende wordt tot op het bot afgebrand. Reageer dan even niet, als je hier geen zin in hebt. Foto's en andere internet-gerelateerde informatie plaatsen om zo de personen in kwestie weg te jagen vind ik erg laag: ze had ook de keuze om anoniem het verzoek te plaatsen (en dan was het vast óók niet goed geweest) maar heeft die keuze niet gemaakt. Kortom: reageer serieus (on-topic) of reageer niet.

 

En euhm... foto's plaatsen van haar (ondanks dat ze openbaar zijn)? Die personen (jan1, Greener, Keyser Suze en wodan) mogen van mij een levenslange ban krijgen op dit forum: volgens mij zijn er ongeschreven regels op het forum en dit is er ééntje van IMHO.

 

Nu zal ik vervolgens wel de volle laag over mij heen krijgen - prima, bring it on - maar kijk eerst eens naar jezelf en je eigen handelen.

 

Mag ik bij deze oprecht de bal terugkaatsen naar de afzender?

 

Eerst even nadenken WAAROM sommige "oude vaste waarden" zaken posten waar zij mogelijks ook over nagedacht

hebben en enige voordeel van de twijfel verdienen, is wel zo welopgevoed.

 

Beetje zeuren over de splinter in andermans oog, maar dat is mijn mening maar natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag nooit en te nimmer een verzachtende omstandigheid zijn.

 

"Ik mag met meer wegkomen want ik post veel meer dan jij"?

 

Op enkelen na, zijn we allemaal hetzelfde hier.

 

Die "prepper goeroe" status boven mijn naam is geestig, maar niet meer dan dat.....

 

Naar de letter van de regels heb je 100% gelijk, maar in dit specifieke geval wou Dr. Prepper gewoon ook vermelden

dat het niet zomaar gelijk wie was die de "regels" naar de letter hadden overtreden... en een permaban is in dit

geval toch ook wel wat buiten proportie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay ik heb dit topic nu even bekeken, laten we eerlijk naar ons zelf zijn;)

 

Iedereen hier op het forum zou het prettig vinden als "Preppers" in een beter daglicht zouden komen te staan. Waarom? Als er meer mensen zouden preppen hoef je je namelijk geen zorgen te maken over je eigen preps.. Een ieder kan dan namelijk voor zich zelf zorgen!

 

met sommige reacties in dit topic zetten wij ons zelf in een kwaad daglicht... het word er op z'n minst niet beter op met deze geïrriteerde aanvallen.

 

Heeft ze gebruikelijke richtlijnen gevolgd, nee. Heeft ze het misschien niet zo handig aangepakt, waarschijnlijk ook niet.

 

Maar wijs haar dan op een volwassen manier op dit soort zaken. Het gemiddelde forumlid is volwassen hier, gedraag je dan niet als een geïrriteerde puber:) lees een topic, in geval van iritaties tel tot 10 & wacht een halve dag met reageren.. Stoor je je na de halve dag nog steeds aan een topic, dan heb je een heel handig ander topic genoemd "stoom afblazen". Geloof me, de meeste irritaties zijn na een halve dag weer vergeten.

  • Leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder op de man te spelen, maar zo he stelletje PUBERS! Lees nou eens je eigen post en denk dan nog 2 keer na voordat je op verzenden klikt. Waarom zou je zo moeten reageren op een jong studentje die het natuurlijk niet slecht bedoeld maar slechts haar punten probeert te halen. Ben je het er niet mee eens, laat dat dan lekker je eigen mening zijn. En wil je dit echt aan haar vertellen? Dan heb je altijd nog de PB functie om haar iets bij te schaven. Het kan socialer mensen!

  • Leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer - wie dan ook - een documentaire wil maken voor een lokaal TV station, dan verwacht ik persoonlijk - zeker van media studenten - dat er zeer diep is gegraven in het onderwerp en daar blijk van geeft in de uitnodiging. Minstens het gesprek wil aangaan, en niet door een telefoon nummer te plaatsen, dat is geen uitnodiging. Nu staat er letterlijk: gezocht ...

Een documentaire is een non-fictiefilm, waarbij de maker een beeld tracht te geven van een aspect uit de realiteit, zoals uit de politiek, wetenschap, maatschappij, geschiedenis of van de persoonlijke belevingswereld van de documentairemaker. De documentaire onderscheidt zich van een registratie omdat er is nagedacht over de verhaallijn (het narratieve) en het beeldverhaal. Reportages worden vaak ten onrechte documentaires genoemd, maar een documentaire onderscheidt zich doordat er research is gedaan naar het onderwerp, het onderwerp in een groter geheel wordt geplaatst en door de lengte. Een documentaire begint vanaf 15 minuten, terwijl een reportage vaak niet langer is dan 10 minuten. bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Documentaire

 

Dit alles zie ik nergens terug komen in het eerste bericht, en dus kan ik dit niet serieus nemen, en verzet me er tegen. Er zijn immers al enkele 'preppers' in de media geweest die in dergelijke uitnodigingen zijn gevallen zoals bij BNN. Mede door die belachelijke vertoning is het nog heel veel lastiger geworden om in de media aandacht te krijgen of te geven. Enkele positieve verslagen zijn er ook gelukkig, maar laten we eerlijk zijn: te weinig. Er is vooral nieuwsgierigheid en sensatie lust vind ik. Te veel belang voor de makers dan voor het onderwerp.

 

Kan iemand het zich voorstellen dat ik zeker niet voor de camera spring, van iemand die zich zeer matig motiveert, zelf alle media luiken wijd open heeft staan met grappige persoonlijke vakantie kiekjes. Denkt u dat die persoon mij dan discreet zal gaan behandelen voor de televisie? kan ik dan nog vertrouwen op een juiste montage? Op een betrouwbaar beeld en geen verknipt verhaal?

 

Nee, ik wil oprechte aandacht geven als daar serieus en discreet mee omgegaan zal worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag nooit en te nimmer een verzachtende omstandigheid zijn.

 

"Ik mag met meer wegkomen want ik post veel meer dan jij"?

 

Op enkelen na, zijn we allemaal hetzelfde hier.

 

Die "prepper goeroe" status boven mijn naam is geestig, maar niet meer dan dat.....

 

Volgens mij mag dit wel degelijk een verzachtende omstandigheid zijn.

Het is toch normaal dat je iemand beoordeel over het totaal?

Het totaal van @Documentaire bestaat uit 1 post (ok, het zijn er 2) die zowat alle vooroordelen van een luie programmamaker bevestigen.

Het totaal van @diverse_andere_members bestaat uit > 1000 berichten waar diverse onzin door is gepost, maar waar ik cumulatief/percentatief gezien iets meer raakvlakken in heb kunnen herkennen.

 

Of vind je ook dat Marco Kroon (om maar even een gevoelig onderwerp aan te snijden) zijn Willems-orde moet inleveren omdat hij een paar stroomwapens in zijn bezit had, en "mogelijk" drugs in zijn bezit heeft gehad?

Ik vind het juist de kunst om WEL de balans op te kunnen maken en dit individueel te be(ver)oordelen.

 

Anders ontstaat het risico dat we veranderen in een afgestompte samenleving die alleen maar volgens de regeltjes leeft.

 

p.s. Ik ben niet tegen regels, maar heb wat moeite met de krampachtige "politiek correcte" reacties die naar mijn idee indruisen op de individualiteit die de mens juist zo boeiend (zou) kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer - wie dan ook - een documentaire wil maken voor een lokaal TV station, dan verwacht ik persoonlijk - zeker van media studenten - dat er zeer diep is gegraven in het onderwerp en daar blijk van geeft in de uitnodiging. Minstens het gesprek wil aangaan, en niet door een telefoon nummer te plaatsen, dat is geen uitnodiging. Nu staat er letterlijk: gezocht ...

Een documentaire is een non-fictiefilm, waarbij de maker een beeld tracht te geven van een aspect uit de realiteit, zoals uit de politiek, wetenschap, maatschappij, geschiedenis of van de persoonlijke belevingswereld van de documentairemaker. De documentaire onderscheidt zich van een registratie omdat er is nagedacht over de verhaallijn (het narratieve) en het beeldverhaal. Reportages worden vaak ten onrechte documentaires genoemd, maar een documentaire onderscheidt zich doordat er research is gedaan naar het onderwerp, het onderwerp in een groter geheel wordt geplaatst en door de lengte. Een documentaire begint vanaf 15 minuten, terwijl een reportage vaak niet langer is dan 10 minuten. bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Documentaire

 

Dit alles zie ik nergens terug komen in het eerste bericht, en dus kan ik dit niet serieus nemen, en verzet me er tegen. Er zijn immers al enkele 'preppers' in de media geweest die in dergelijke uitnodigingen zijn gevallen zoals bij BNN. Mede door die belachelijke vertoning is het nog heel veel lastiger geworden om in de media aandacht te krijgen of te geven. Enkele positieve verslagen zijn er ook gelukkig, maar laten we eerlijk zijn: te weinig. Er is vooral nieuwsgierigheid en sensatie lust vind ik. Te veel belang voor de makers dan voor het onderwerp.

 

Kan iemand het zich voorstellen dat ik zeker niet voor de camera spring, van iemand die zich zeer matig motiveert, zelf alle media luiken wijd open heeft staan met grappige persoonlijke vakantie kiekjes. Denkt u dat die persoon mij dan discreet zal gaan behandelen voor de televisie? kan ik dan nog vertrouwen op een juiste montage? Op een betrouwbaar beeld en geen verknipt verhaal?

 

Nee, ik wil oprechte aandacht geven als daar serieus en discreet mee omgegaan zal worden :)

 

Ze wilde het kennelijk kort houden net als de twaalf minuten documentaire.:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...