Ga naar inhoud
GENEGEERD

Assassination Drones

Keyser Suze
 Share

Recommended Posts

We know that the U.S. military has been using drones to effectively kill scores of enemies (and innocents) in the middle east,[.....]. With advancements in drone technology now leading to smaller, faster and easier-to-control drone systems like quadracopters, it is only a matter of time before these robotic devices are used for other, not necessarily legal purposes. [.....] one of the first up and coming uses will likely include the ability to assassinate individuals remotely, either through launching a projectile at a target, or simply going kamikaze and blowing it up.

De nieuwe vijand wordt kleiner en dodelijker. Griezelige voorspelling, geen SF. Kwestie van tijd. Lees verder hier.

Maar boze burgers kunnen het ook gebruiken om hooggeplaatste personen uit te schakelen. Oeps.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
De nieuwe vijand wordt kleiner en dodelijker. Griezelige voorspelling, geen SF. Kwestie van tijd. Lees verder hier.

Maar boze burgers kunnen het ook gebruiken om hooggeplaatste personen uit te schakelen. Oeps.

Personen.

Kerncentrales.

Moerdijk.

Rode vlaggetjes?

Denk je dat die lullo's dat niet zelf kunnen bedenken?

Link naar reactie

Personen.

Kerncentrales.

Moerdijk.

Rode vlaggetjes?

Denk je dat die lullo's dat niet zelf kunnen bedenken?

Heb ik niet bedacht en ben ik ook geen voorstander van (mensen uitschakelen bedoel ik). Het is een ultra korte samenvatting van een uitstekend artikel. Ook wordt dit scenario genoemd:

Noord Korea laat een paar honderd van die dingen los in Washington, met gezichtsherkenning uitgerust en gefocust op leden van het Congres.

Geen rode vlaggetjes voor Keyser, trust me.

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Heb ik niet bedacht en ben ik ook geen voorstander van (mensen uitschakelen bedoel ik). Het is een ultra korte samenvatting van een uitstekend artikel. Ook wordt dit scenario genoemd:

Noord Korea laat een paar honderd van die dingen los in Washington, met gezichtsherkenning uitgerust en gefocust op leden van het Congres.

Geen rode vlaggetjes voor Keyser, trust me.

:)

Ben ik weer cryptisch bezig. Sorry.

Die drones kunnen makkelijk gebruikt worden voor van alles en nog wat.

Wij brengen geen mensen op ideeën, want dat kunnen ze zelf wel.

De meeste bom-aanslagen worden gepleegd door geheime diensten.

Zelf stem ik voor kudzu op golfbanen. :p

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Tja, niet zo moeilijk meer nu.. Kleine drone ter grootte van een bij met een giftig angeltje en presto.

Sprayen.

Voor een groter publiek.

Link naar reactie

Gast Heksenboot
\

Als in: Chemtrails. 't Gekke is dat ik gister en vandaag een stuk minder chemtrails zag. Ik vraag me af wat 't nu precies is, waarvoor 't is en waarom 't zo nu en dan even stopt... :confused:

Nee, die bedoelde ik niet.

Kleinere schaal.

Geen idee waarom, maar het is gewoon een mogelijkheid.

Pepperspray en traangas in demonstraties of zo.

Chemtrails praat ik liever niet over.

Hee! Een wolk slaapgas!

Welterusten.

zzz

Link naar reactie

Nee, die bedoelde ik niet.

Kleinere schaal.

Geen idee waarom, maar het is gewoon een mogelijkheid.

Pepperspray en traangas in demonstraties of zo.

Chemtrails praat ik liever niet over.

Hee! Een wolk slaapgas!

Welterusten.

zzz

Ok, je bedoelt drones die een of ander biologisch spul sproeien? Eng...

Link naar reactie

Ben ik weer cryptisch bezig. Sorry.

Die drones kunnen makkelijk gebruikt worden voor van alles en nog wat.

Wij brengen geen mensen op ideeën, want dat kunnen ze zelf wel.

De meeste bom-aanslagen worden gepleegd door geheime diensten.

Zelf stem ik voor kudzu op golfbanen. :p

Straks leven we in een wereld waar mijn "bromvlieg" jouw topless zonnende buurvrouw aan het bespieden is. Terwijl jouw "hommel" over de markt vliegt om te kijken of de visboer vandaag staat. En de buurvrouw smeert zich nog even lekker in met zonnebrand, terwijl haar "libelle" live hiervan een verslag doet op internet want haar schoorsteen moet ook blijven roken.:p

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Ok, je bedoelt drones die een of ander biologisch spul sproeien? Eng...

NBC.

Nucleair (radio-actief afval), Biologisch, Chemisch (van traangas tot zenuwgas).

Beschikbaar voor beide partijen.

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Straks leven we in een wereld waar mijn "bromvlieg" jouw topless zonnende buurvrouw aan het bespieden is. Terwijl jouw "hommel" over de markt vliegt om te kijken of de visboer vandaag staat. En de buurvrouw smeert zich nog even lekker in met zonnebrand, terwijl haar "libelle" live hiervan een verslag doet op internet want haar schoorsteen moet ook blijven roken.:p

:D

Doet me denken aan een science fiction verhaal, waar niemand meer de deur uit gaat.

O ja, die film: Surrogates.

http://www.imdb.com/title/tt0986263/

Link naar reactie

\

Als in: Chemtrails. 't Gekke is dat ik gister en vandaag een stuk minder chemtrails zag. Ik vraag me af wat 't nu precies is, waarvoor 't is en waarom 't zo nu en dan even stopt... :confused:

Vliegtuigen die hoog in de lucht vliegen, laten vaak een wit spoor achter, dat bestaat uit gecondenseerde en tot ijskristallen bevroren waterdamp die vrijkomt bij de verbranding van kerosine. Deze condenssporen staan bekend als contrails, afgeleid van het Engelse condensation trails. Op vlieghoogte vriest het vaak minstens 40 graden, waardoor de waterdamp direct condenseert op de roetdeeltjes van de uitlaatgassen. [5,8] De exacte theorie achter contrailvorming is nog complexer dan die van natuurlijke wolkvorming, maar het resultaat is een gewone (cirrus)wolk. De streep begint een eindje achter het vliegtuig, omdat de warmte van de uitlaatgassen condensatie dichtbij de motoren verhindert.

EN NOU KAPPEN MET DIE CHEMTRAIL ONZIN!

Link naar reactie

Vliegtuigen die hoog in de lucht vliegen, laten vaak een wit spoor achter, dat bestaat uit gecondenseerde en tot ijskristallen bevroren waterdamp die vrijkomt bij de verbranding van kerosine. Deze condenssporen staan bekend als contrails, afgeleid van het Engelse condensation trails. Op vlieghoogte vriest het vaak minstens 40 graden, waardoor de waterdamp direct condenseert op de roetdeeltjes van de uitlaatgassen. [5,8] De exacte theorie achter contrailvorming is nog complexer dan die van natuurlijke wolkvorming, maar het resultaat is een gewone (cirrus)wolk. De streep begint een eindje achter het vliegtuig, omdat de warmte van de uitlaatgassen condensatie dichtbij de motoren verhindert.

EN NOU KAPPEN MET DIE CHEMTRAIL ONZIN!

Ik hoop toch dat je een grapje maakt, zo niet, struisvogel dan maar verder ik ga niet nog eens alles uitleggen aan iemand die zo gesloten van geest is dat ie er niet eens over na wil denken. Zo wel... :p

Link naar reactie

Er worden met vliegtuigen ook zilverjodide vluchten gemaakt. Chemtrailing. Cloud seeding.

Deze trekken vocht aan, waardoor er druppels ontstaan, die dan neerslaan. Wolken/regen maken.

Dit doen ze om de energie opgeslagen in de lucht eruit te halen, om grotere stormen te voorkomen.

In de praktijk lastiger dan in theorie.

Link naar reactie

25 pepperspray drones verkocht ... Bizar :s

http://www.nutech.nl/gadgets/3805947/eerste-pepperspray-drones-verkocht.html

Zeker bizar! vooral omdat deze aanschaf door een mijn bedrijf is gedaan, en de reden hiervoor niet duidelijk is.

De drone in kwestie - de Skunk Riot Control Copter - schiet d.m.v. paintbal guns pepperspray ballen af. Maar deze kunnen ook vervangen worden door massieve ballen, of ballen met een andere substantie.

desert-wolf.jpg

Deze techniek gaan we veel vaker zien in de toekomst. Ze zijn 'haast' ongrijpbaar, kunnen steeds langer autonoom in de lucht blijven, en lijkt hierdoor de perfecte tool voor crowd-control te zijn.

Link naar reactie

Zeker bizar! vooral omdat deze aanschaf door een mijn bedrijf is gedaan, en de reden hiervoor niet duidelijk is.

De drone in kwestie - de Skunk Riot Control Copter - schiet d.m.v. paintbal guns pepperspray ballen af. Maar deze kunnen ook vervangen worden door massieve ballen, of ballen met een andere substantie.

desert-wolf.jpg

Deze techniek gaan we veel vaker zien in de toekomst. Ze zijn 'haast' ongrijpbaar, kunnen steeds langer autonoom in de lucht blijven, en lijkt hierdoor de perfecte tool voor crowd-control te zijn.

Dit is wel beangstigend ... :(

Link naar reactie

Ik hoop toch dat je een grapje maakt, zo niet, struisvogel dan maar verder ik ga niet nog eens alles uitleggen aan iemand die zo gesloten van geest is dat ie er niet eens over na wil denken. Zo wel... :p

Ik grapjes maken? Nimmer!

Maar alsjeblieft, verlicht deze ornithologische hoofdverstopper en deel je onmetelijke kennis -en vooral met wetenschappelijk onderbouwde argumenten- waardoor ik er van overtuigd raak, dat de KLM, RyanAir, ArkeFly (jippie! airways) en Surinam Airways ons aan het vergiftigen zijn met hun chemtrails.

En ook vooral HOE, WAAROM, met WAT, etc., etc.

Open maar een nieuw draadje, dan houden we deze tenminste schoon van chemtrails, want die schijnen gevaarlijk te zijn....

Ik verheug me er nu al op! Ik zit er klaar voor! (Popcorn pakken doet...)

jon-stewart-popcorn11.gif

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...