Ga naar inhoud
GENEGEERD

�Meisjes in Panama vermoord voor orgaandonatie�


Aanbevolen berichten

Het AD bericht dat Kris Kremers (22) en Lisanne Froon (21) mogelijk vermoord zijn om hun organen te verkopen. Ze zouden zijn meegegaan met een neptaxi, die hen niet bracht naar hun bestemming – een marktje in een nabijgelegen dorp – maar naar een plaats waar ze zijn gedrogeerd.

 

Het AD: “De chauffeur, naar verluidt een dertiger, zou zijn Nederlandse ‘klanten’ hebben verdoofd met een ‘knock-out spray’ en hen met tape hebben vastgebonden. Bij een meertje in de buurt van de internationale luchthaven Enrique Malek zouden vervolgens, in een gebouwtje en met behulp van twee handlangers, de organen zijn verwijderd uit de lichamen van de twee vriendinnen uit Amersfoort.

 

LEES MEER OP AD

 

 

Een steeds groter wordend gevaar: vermoord worden om je organen en dan nog in een ROL scenario, hoe zal het zijn in een WROL scenario.

 

En dan nog meer dan genoeg enge verhalen te bedenken wat je kan overkomen.

 

Heb dan tijdens een wandeling ook wel een spartaan bij me.

 

Dus wees behoedzaam en stap dan niet zomaar bij vreemden in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mogelijks zijn ze omgebracht. Jaarlijks worden er zat van die dwaze stadsmussen verkracht en wat al niet meer omdat ze denken dat de hele wereld een fijne plaats is.

 

Een andere mogelijkheid is dat ze de weg kwijt geraakt zijn bij een wandeling wat zeer snel kan gebeuren in een bos/oerwoud, ook al omdat ze niet snappen dat ze een dominante voet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk tom,dit lijk mij echt een broodje aap.je kun arme mensen ontvoeren en niemand zal een vraag stellen.dus 2 nederlandse Meiden met alle gezeik van dien,lijkt mij sterk.plus panama is niet echt een no go zone.je kun beter organ shopen in de favelas van Guatemala of de slum van India.daar zijn volop mensen die verdijn,no question ask.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou best kunnen.. Maar zonder lichamen heb je geen bewijs.

Zou zelf als jonge meid nooit alleen of met andere jonge vrouwen naar zo'n land toe gaan. Maar goed, er kan overal wel wat gebeuren.

Hoop wel voor de nabestaanden dat ze de lichamen vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=Tom;254644

Een steeds groter wordend gevaar: vermoord worden om je organen en dan nog in een ROL scenario, hoe zal het zijn in een WROL scenario.

 

haha yeah right, nu is orgaan transplantatie al een behoorlijk zware en moeilijke ingreep die heel veel tijd, energie, geld en spullen nodig heeft.

in WROL mag je waarschijnlijk al blij zijn als je een jaap gehecht krijgt

of denk jij dat in WROL er gewoon geopereerd kan worden etc?

 

daarbij mag in je titel het MOGELIJK wel geplaatst worden, dit is namelijk pure smakeloze speculatie omdat er geen echt nieuws te melden valt word er maar onzin gebrabbeld

 

daarbij WTF wil je met een spartan uitrichten tegen iemand die voorbereid is wat te gaan doen?

 

en knock out gas? ik weet dat het er is, maar in het AD komt het over alsof het een soort van pepperspray achtig busje moet zijn (zo klinkt het verhaal)

tenzij het passagiersgedeelte van de taxi compleet afgedicht is van de bestuurderskant zou het mogelijk zijn om een bus lachgas (bv) leeg te laten lopen (al zou dit waarschijnlijk niet door niet medicus juist gebruikt kunnen worden)

en in een gewone auto zou de bestuurder zelf net zo goed knock out zijn gegaan omdat je van uit welke stoel je ook zit je allemaal de zelfde lucht in ademt

 

het zou kunnen, maar erg aannemelijk is het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is natuurlijk wel meer over te vinden, zal eens effe zoeken............. AHA

 

http://www.youtube.com/watch?v=hBsAg0v4_ik

 

Voor de uitleg over het filmpje lees deze link

 

En dan deze, (pas op gruwelijke beelden)

 

Uiteraard is commentaar weer welkom

 

wat het antwoord op mijn vragen ontbreekt mij de clou van als ik heel eerlijk ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Vermoord voor donatie, is een leuke titel. :D

 

Verhalen en Tegen-Verhalen, zoals altijd in MSM.

Ik vermoed een kern van waarheid.

 

Mijn cynisme doet me altijd geloven in veel ergere dingen.

Niks broodjes aap. Broodjes mens.

 

Eet smakelijk Rothschild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dan tijdens een wandeling ook wel een spartaan bij me.

 

Dus wees behoedzaam en stap dan niet zomaar bij vreemden in.

Hier benoem je het grootste probleem van vandaag.

Vele jongeren denken hetzelfde en wat blijkt, ipv zich te verdedigen tegen een aanvaller blijken ze meestal zelf de aanvaller te worden.

Iemand die denkt dat je tijd zal hebben om je eigen mes te trekken wanneer je wordt aangevallen leeft in een droom. Op straat is er geen 'fair fight', je zal diegene die jou wil neer halen meestal zelfs niet zien komen en als je hem ziet komen zal je geen tijd hebben om je eigen mes te nemen. Eerlijk vechten is niet in het voordeel van een crimineel, dus dat gebeurt ook niet.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

© Screenshot AD.nl.

In onze publicatie 'Neptaxi werd Kris en Lisanne noodlottig', rond de verdwijningszaak in Panama, hebben wij journalistiek onzorgvuldig gehandeld.

De basis voor het verhaal bleek bij nader inzien onvoldoende. Het AD heeft besloten deze publicatie daarom te herroepen en betreurt de effecten van het artikel op de families van Kris en Lisanne en hun omgeving.

 

Dennis van Luling

Chef online AD

 

Intussen is het bericht herroepen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wou net zeggen, er was zoveel dat niet klopte in het verhaal van het AD. Typisch is ook dat orgaan diefstal de laatste tijd veel in de media voor komt, propaganda voor een samenleving gebaseerd op angst? De enige waarheid komt misschien boven de tafel als deze meiden worden gevonden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

En ze zijn vermoedelijk gevonden althans botten en schoenen.

Lijkt me een beetje snel ontbonden maar het is er warm en er zitten natuurlijk een hoop diersoorten.

 

Hopelijk komt er voor de familie snel meer duidelijkheid door dna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...